abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:23:36 #1
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158350416
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Shopaholic1984 op 19-12-2015 07:39:01 ]
pi_158350505
Kerstboombaby O+

Goedemorgen! :W
Maar 1 nachtvoeding vannacht. *O*

Zo de kerstboodschappen halen. Heeft iemand zin om ze voor mij te doen? :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158350539
Wat fijn Kris, maar 1 voeding!

Ik heb besloten dat ik ga stoppen met de borstvoeding. Ze weigert nu weer de borst, dit keer allebei. En als ik dan naar die grafiek kijk, mèn wat doe ik ons aan. Waarom wilde ik hier in godsnaam perse mee doorgaan? Ik zit met borstontsteking nummer 6 op de bank te janken met een baby naast me die al weer vanaf 4 uur wakker is (van de honger denk ik want drinken doet ze niet).

Mijn man was vannacht tot kwart over 2 aan het werk, dus van zijn beloftes om mee te helpen blijft niks over. Oh en hij zou 2 weken vrij hebben vanaf nu, maar dat gaat dus ook al niet door want het is druk op zijn werk.

:'(
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:52:06 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158350570
Ludann ik denk dat dat een goede beslissing is voor jullie. En voel je nergens schuldig over! Niet over stoppen en ook niet dat je borst wilde geven alsjeblieft.

En verder gewoon een dikke :* voor je
pi_158350593
Dank je wel snoenk. :) Ik heb haar net een flesje gegeven, daar wilde ze gelukkig wel een beetje uit drinken.
pi_158350596
Met je schuldig voelen schiet je niks op LuDann, je wilt alleen maar het beste voor je meisje. Eerst zorgen dat jullie allemaal weer beter worden. En je man verdient een schop onder z'n hol. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158350616
LuDann :* je hebt het zo goed gedaan, wat een doorzettingsvermogen heb je! _O_ hopelijk drinkt Wolk uit de fles beter én wordt ze snel beter om vervolgens niet meer ziek te worden, ze heeft haar portie voor de komende jaren wel gehad :*
pi_158350669
Ik post net hetzelfde in het bv topic LuDann. Ik voel met je mee. :*

Mijn man was vannacht met zijn werk op een of ander kerst uitstapje incl overnachting. Ik kan nooit goed slapen als hij er niet is 's nachts. Denk dat ik 3 uur heb geslapen. Koffie anyone?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158350689
Ludann; je wilde het beste voor Wolk en dat heb je steeds gedaan! Door te kiezen voor borstvoeding én ook door over te stappen naar de fles als dat nodig is.

Ik ben best trots op mijn kleine W. Gister eerst theeleuten met een groep. Deed 'ie prima.
Daarna wilde ik de stad in, dus W. bij mijn ouders gebracht, maar toen wilde mijn moeder wel mee de stad in. W. Dus ook maar meegenomen. Tussendoor een cafe'tje gedaan zodat ik kon voeden (ging prima). Al met al was ik van 9 tot half 6 met 'm van huis. Eenmaal thuis was 'ie huilerig en ik vreesde al voor de nacht want ontregelde baby, maar hij sliep weer 5,5 uur aaneen en daarna nog is 3 O+ .
pi_158350709
:* LuDann. Ik denk dat iedereen hier alleen maar superveel bewondering voor je heeft, hoe hard je werkt voor alles. Dus niet schuldig voelen idd hoor! o|O voor je man en zijn baan.

Wat fijn, Kris, 1 voeding! *O*

Hier heel blij met maar 2 nachtvoedingen, 00:30 en 4:30. Weer even geleden dat ik zoveel kon slapen tussen voedingen.
pi_158350713
Jaaaa koffie!
Mijn man is nu voor de derde nacht weg en er vliegt vanaf half zeven een stuiterbal door het bed heen.

Die stuiterbal is nu naar zichzelf aan het zwaaien in de spiegel. O+ .

Verstandig keuze LuDann! Als je er zelf aan onderdoor gaat en je het idee hebt dat Wolk niet genoeg krijgt is het tijd voor andere maatregelen. :*

Lekker 1 nachtvoeding Kris! Ik kan me je enthousiasme goed voorstellen!
pi_158350721
Lieve LuDann, je bent zo'n goede moeder voor Wolk, ze had het niet beter kunnen treffen. :*
pi_158350868
Oh LuDann, ik sluit me bij iedereen hierboven aan. Geen makkelijke keuze voor je denk ik, maar jij hebt zoveel van jezelf gevraagd én gegeven tijdens je zwangerschap en nadat Wolk geboren is, daar kan ik niet anders dan ontzettend veel bewondering voor hebben. Je hebt haar altijd voorop gesteld ondanks alle ongemakken en tegenwerking, de meeste mensen hadden allang de handdoek in de ring gegooid. Wolk en je man boffen enorm met jou. Ik wens je toe dat deze keuze jullie veel rust brengt, want dat heb je wel verdiend. :*

[ Bericht 13% gewijzigd door Mineola op 19-12-2015 08:50:40 ]
pi_158350927
LuDann, dikke :* voor jou!
pi_158351014
LuDann, ook ik heb alles gevolgd en je deed en doet het fantastisch. Ook nu maak je de keuze waar iedereen het gelukkigst van wordt. ^O^

IMA ook al een roller! Zo leuk als ze ondernemender worden. O+

Ik las betere dagen voor Pinq. *O*

Rapley, wij begonnen met 5,5 maand. Daarvoor niks gepureerd (oké, twee dagen om haar ontlasting op gang te helpen), bevalt prima zo. Het is zo leuk om te zien! N. is vooral een broodmonster. :D O+

Ik zag dat er aan me gedacht werd O+ Thanks fap!

Dat viel eerlijkgezegd wel wat tegen. :') Donderdag tot 4 uur les, door naar het hotel, uit eten, klaarmaken voor het gala, gala, borrel, half 2 :O naar bed, 8 uur wekker, kerstontbijt met leerlingen, in de bus naar Münster, rondleiding, kerstshoppen, half 5 met de bus terug, uit eten met alle collega's, half 11 uur terug bij school, 11 uur thuis, nog een laatste keer kolven, half 12 eindelijk in bed. :o

Het was allemaal leuk en gezellig hoor, maar het was zó lang en op het laatst ging ik steeds foto's van N. kijken. :')

Zojuist haalde ik een meisje in een maat 74 romper uit bed. :( Kiektan hoe snel het gaat als je er even niet bent. :(
pi_158351062
:* voor Lu! Het is allemaal echt niet makkelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:29:05 #17
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158351197
LuDann :* omdat je die hebt verdiend! Je hebt het allerbeste voor met Wolk!

Selveria, klinkt erg vermoeiend die 2 dagen. En maatje 74 al. Gaat hard he?
pi_158351367
Jeetje, bedankt voor jullie lieve woorden, ik moest er even heel hard om huilen.

Ik wacht nog even met afbouwen, DJMO heeft maandag een belafspraak met Stefan Kleintje geregeld (ondanks dat hij op vakantie is). Superlief. O+ Ik kan zien dat haar lipriempje nogal kort is, maar ik heb geen idee in hoeverre dit invloed heeft op de borstvoeding verder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 09:45:32 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158351376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:46 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn Kris, maar 1 voeding!

Ik heb besloten dat ik ga stoppen met de borstvoeding. Ze weigert nu weer de borst, dit keer allebei. En als ik dan naar die grafiek kijk, mèn wat doe ik ons aan. Waarom wilde ik hier in godsnaam perse mee doorgaan? Ik zit met borstontsteking nummer 6 op de bank te janken met een baby naast me die al weer vanaf 4 uur wakker is (van de honger denk ik want drinken doet ze niet).

Mijn man was vannacht tot kwart over 2 aan het werk, dus van zijn beloftes om mee te helpen blijft niks over. Oh en hij zou 2 weken vrij hebben vanaf nu, maar dat gaat dus ook al niet door want het is druk op zijn werk.

:'(
zie je dm schat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158351462
LuDann, dikke kus :* Je doorzettingsvermogen is enorm, zo stoer en dapper!
pi_158351559
Je doet het supergoed Lu! Het is echt niet gek dat je je zorgen maat, maar met al die ziekte is het ook niet zo gek dat Wolk niet zo hard groeit. Sterkte met alles! :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 10:06:29 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158351596
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:57 schreef -Spring het volgende:
Da's tof van je, Mo!
Ik heb gewoon met ludann te doen :@ ze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 19 december 2015 @ 10:15:00 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158351669
Jeetje LuDann! Alles is al gezegd, wil je alleen een dikke knuffel geven !

Ik ben zo gaar. Gisteren feest, 00:30 thuis, alleen ik was zo moe dat ik niet in slaap kon vallen.
En herkent iemand dit? Als ik langere tijd sta pf dans, krijg ik last van m'n doos, voelt weer als een paar dagen na de bevalling, toen had ik last van de bloeduitstorting en zwelling.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158351741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Jeetje, bedankt voor jullie lieve woorden, ik moest er even heel hard om huilen.

Ik wacht nog even met afbouwen, DJMO heeft maandag een belafspraak met Stefan Kleintje geregeld (ondanks dat hij op vakantie is). Superlief. O+ Ik kan zien dat haar lipriempje nogal kort is, maar ik heb geen idee in hoeverre dit invloed heeft op de borstvoeding verder.
*O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb gewoon met ludann te doen :@ ze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten ;)
Wow, tranen in m'n ogen (en dat gebeurt echt niet snel, want ik word door vrouw vaak Icequeen genoemd :') ). Geweldig van je :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')