zie je dm schat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:46 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn Kris, maar 1 voeding!
Ik heb besloten dat ik ga stoppen met de borstvoeding. Ze weigert nu weer de borst, dit keer allebei. En als ik dan naar die grafiek kijk, mèn wat doe ik ons aan. Waarom wilde ik hier in godsnaam perse mee doorgaan? Ik zit met borstontsteking nummer 6 op de bank te janken met een baby naast me die al weer vanaf 4 uur wakker is (van de honger denk ik want drinken doet ze niet).
Mijn man was vannacht tot kwart over 2 aan het werk, dus van zijn beloftes om mee te helpen blijft niks over. Oh en hij zou 2 weken vrij hebben vanaf nu, maar dat gaat dus ook al niet door want het is druk op zijn werk.
Ik heb gewoon met ludann te doenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Jeetje, bedankt voor jullie lieve woorden, ik moest er even heel hard om huilen.
Ik wacht nog even met afbouwen, DJMO heeft maandag een belafspraak met Stefan Kleintje geregeld (ondanks dat hij op vakantie is). Superlief.Ik kan zien dat haar lipriempje nogal kort is, maar ik heb geen idee in hoeverre dit invloed heeft op de borstvoeding verder.
Wow, tranen in m'n ogen (en dat gebeurt echt niet snel, want ik word door vrouw vaak Icequeen genoemdquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met ludann te doenze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten
Je bent echt mijn held!quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met ludann te doenze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten
niks held. Gewoon toevallig op de juiste tijd op de juiste plaats. En veronique heeft er voor gezorgd dat ik met negen maanden nog steeds voedt, waar het cb al met twee maanden wilde dat ik zou overstappen op fv. Zij werd me weer door stefan aanbevolen, vandaar dat ik jou dezelfde combi heb geregeld (speelt ook mee dat je toevallig bij veronique in de buurt woont hoor)quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Je bent echt mijn held!
Stefan zit alleen nogal ver bij mij vandaan dus heeft DJMO geregeld dat ik meteen vandaag (net) al contact had met een andere LK, eentje die ze vertrouwt (wat voor mij van belang is want er hebben al 2 LK's meegekeken maar volgens mij hebben die dat lipriempje over het hoofd gezien).
Maandagochtend komt ze meteen langs.
dat valt wel mee, volgens mij zijn die opmerkingen van een hele tijd geleden en kan er absoluut niets meer als respect en lof voor je worden opgebracht over hoe je 't in je eentje redt met drie (4) kinderen. Ik wilde dat in ieder geval even gezegd hebben want voor mij geldt dit zeker. Ik vind t al zwaar met een kindquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Sjaak er doorheen gaat slapen hoor. Er is enkel glas in zijn kamer en hij slaapt aan de straat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Laten slapen. Peuter slaapt tot nu toe ook al paar jaar door de ellende heen.
Pas dit jaar hebben we zoiets van, als hij toevallig wakker wordt mag ie wel ff door het raam kijken.
ik zou hem laten slapen en de babyfoon bij je houden. Als hij wel wakker wordt ben je dan toch zo bij hem? L sliep het eerste jaar er wel doorheen (3+ maand) en daarna niet meer...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Sjaak er doorheen gaat slapen hoor. Er is enkel glas in zijn kamer en hij slaapt aan de straat.
Vaak huilt ze ook al als ze me niet meer ziet, dus bij mijn man zit en ik ergens anders in huis. We oefenen al vaak met aleen bij mn man zijn, en vaak lukt dat ook wel, maar vaak ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef FlyingFish het volgende:
Saskia, wat een lastige situatie. Ik merk dat O hier ook wat eenkennig begint te worden, vooral op vrijdag nadat hij drie dagen met mij thuis is geweest. Ik zou toch zeggen dat meer tijd met je man doorbrengen de oplossing moet zijn, maar blijkbaar doen jullie dat al. Is het ook huilen als ze bij je man is terwijl jij wel thuis bent, maar in een andere kamer oid? Misschien kan je daar meer mee oefenen?
Hm ja het is een kwestie van ff aankijken denk ik!quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of Sjaak er doorheen gaat slapen hoor. Er is enkel glas in zijn kamer en hij slaapt aan de straat.
hier ook,vaak schrikt hij, of hij droomt denk ik inderdaad. Nu slaapt G standaard bovenop mij overdag dus dan volstaat even wiegen en over zijn bolletje aaienquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby doet iets nieuws. Halverwege zijn slaapje wordt 'ie wakker, hard huilend. Als ik niks doe blijft 'ie huilen. Maar zodra ik 'm oppak valt 'ie weer in slaap? Droomt 'ie dan oid? Of gewoon behoefte aan mama?
Iets met jouw geur meegeven?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:09 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Vaak huilt ze ook al als ze me niet meer ziet, dus bij mijn man zit en ik ergens anders in huis. We oefenen al vaak met aleen bij mn man zijn, en vaak lukt dat ook wel, maar vaak ook niet.
Het hangt wel erg af van haar bui; ik denk dat het 's avonds erger is omdat ze dan moe is.
Maargoed, we oefenen gewoon maar door.
Met oud en nieuw zitten we in Portugal, lekker rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |