abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:23:36 #1
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158350416
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Shopaholic1984 op 19-12-2015 07:39:01 ]
pi_158350505
Kerstboombaby O+

Goedemorgen! :W
Maar 1 nachtvoeding vannacht. *O*

Zo de kerstboodschappen halen. Heeft iemand zin om ze voor mij te doen? :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158350539
Wat fijn Kris, maar 1 voeding!

Ik heb besloten dat ik ga stoppen met de borstvoeding. Ze weigert nu weer de borst, dit keer allebei. En als ik dan naar die grafiek kijk, mèn wat doe ik ons aan. Waarom wilde ik hier in godsnaam perse mee doorgaan? Ik zit met borstontsteking nummer 6 op de bank te janken met een baby naast me die al weer vanaf 4 uur wakker is (van de honger denk ik want drinken doet ze niet).

Mijn man was vannacht tot kwart over 2 aan het werk, dus van zijn beloftes om mee te helpen blijft niks over. Oh en hij zou 2 weken vrij hebben vanaf nu, maar dat gaat dus ook al niet door want het is druk op zijn werk.

:'(
  zaterdag 19 december 2015 @ 07:52:06 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158350570
Ludann ik denk dat dat een goede beslissing is voor jullie. En voel je nergens schuldig over! Niet over stoppen en ook niet dat je borst wilde geven alsjeblieft.

En verder gewoon een dikke :* voor je
pi_158350593
Dank je wel snoenk. :) Ik heb haar net een flesje gegeven, daar wilde ze gelukkig wel een beetje uit drinken.
pi_158350596
Met je schuldig voelen schiet je niks op LuDann, je wilt alleen maar het beste voor je meisje. Eerst zorgen dat jullie allemaal weer beter worden. En je man verdient een schop onder z'n hol. }:|
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158350616
LuDann :* je hebt het zo goed gedaan, wat een doorzettingsvermogen heb je! _O_ hopelijk drinkt Wolk uit de fles beter én wordt ze snel beter om vervolgens niet meer ziek te worden, ze heeft haar portie voor de komende jaren wel gehad :*
pi_158350669
Ik post net hetzelfde in het bv topic LuDann. Ik voel met je mee. :*

Mijn man was vannacht met zijn werk op een of ander kerst uitstapje incl overnachting. Ik kan nooit goed slapen als hij er niet is 's nachts. Denk dat ik 3 uur heb geslapen. Koffie anyone?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158350689
Ludann; je wilde het beste voor Wolk en dat heb je steeds gedaan! Door te kiezen voor borstvoeding én ook door over te stappen naar de fles als dat nodig is.

Ik ben best trots op mijn kleine W. Gister eerst theeleuten met een groep. Deed 'ie prima.
Daarna wilde ik de stad in, dus W. bij mijn ouders gebracht, maar toen wilde mijn moeder wel mee de stad in. W. Dus ook maar meegenomen. Tussendoor een cafe'tje gedaan zodat ik kon voeden (ging prima). Al met al was ik van 9 tot half 6 met 'm van huis. Eenmaal thuis was 'ie huilerig en ik vreesde al voor de nacht want ontregelde baby, maar hij sliep weer 5,5 uur aaneen en daarna nog is 3 O+ .
pi_158350709
:* LuDann. Ik denk dat iedereen hier alleen maar superveel bewondering voor je heeft, hoe hard je werkt voor alles. Dus niet schuldig voelen idd hoor! o|O voor je man en zijn baan.

Wat fijn, Kris, 1 voeding! *O*

Hier heel blij met maar 2 nachtvoedingen, 00:30 en 4:30. Weer even geleden dat ik zoveel kon slapen tussen voedingen.
pi_158350713
Jaaaa koffie!
Mijn man is nu voor de derde nacht weg en er vliegt vanaf half zeven een stuiterbal door het bed heen.

Die stuiterbal is nu naar zichzelf aan het zwaaien in de spiegel. O+ .

Verstandig keuze LuDann! Als je er zelf aan onderdoor gaat en je het idee hebt dat Wolk niet genoeg krijgt is het tijd voor andere maatregelen. :*

Lekker 1 nachtvoeding Kris! Ik kan me je enthousiasme goed voorstellen!
pi_158350721
Lieve LuDann, je bent zo'n goede moeder voor Wolk, ze had het niet beter kunnen treffen. :*
pi_158350868
Oh LuDann, ik sluit me bij iedereen hierboven aan. Geen makkelijke keuze voor je denk ik, maar jij hebt zoveel van jezelf gevraagd én gegeven tijdens je zwangerschap en nadat Wolk geboren is, daar kan ik niet anders dan ontzettend veel bewondering voor hebben. Je hebt haar altijd voorop gesteld ondanks alle ongemakken en tegenwerking, de meeste mensen hadden allang de handdoek in de ring gegooid. Wolk en je man boffen enorm met jou. Ik wens je toe dat deze keuze jullie veel rust brengt, want dat heb je wel verdiend. :*

[ Bericht 13% gewijzigd door Mineola op 19-12-2015 08:50:40 ]
pi_158350927
LuDann, dikke :* voor jou!
pi_158351014
LuDann, ook ik heb alles gevolgd en je deed en doet het fantastisch. Ook nu maak je de keuze waar iedereen het gelukkigst van wordt. ^O^

IMA ook al een roller! Zo leuk als ze ondernemender worden. O+

Ik las betere dagen voor Pinq. *O*

Rapley, wij begonnen met 5,5 maand. Daarvoor niks gepureerd (oké, twee dagen om haar ontlasting op gang te helpen), bevalt prima zo. Het is zo leuk om te zien! N. is vooral een broodmonster. :D O+

Ik zag dat er aan me gedacht werd O+ Thanks fap!

Dat viel eerlijkgezegd wel wat tegen. :') Donderdag tot 4 uur les, door naar het hotel, uit eten, klaarmaken voor het gala, gala, borrel, half 2 :O naar bed, 8 uur wekker, kerstontbijt met leerlingen, in de bus naar Münster, rondleiding, kerstshoppen, half 5 met de bus terug, uit eten met alle collega's, half 11 uur terug bij school, 11 uur thuis, nog een laatste keer kolven, half 12 eindelijk in bed. :o

Het was allemaal leuk en gezellig hoor, maar het was zó lang en op het laatst ging ik steeds foto's van N. kijken. :')

Zojuist haalde ik een meisje in een maat 74 romper uit bed. :( Kiektan hoe snel het gaat als je er even niet bent. :(
pi_158351062
:* voor Lu! Het is allemaal echt niet makkelijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:29:05 #17
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158351197
LuDann :* omdat je die hebt verdiend! Je hebt het allerbeste voor met Wolk!

Selveria, klinkt erg vermoeiend die 2 dagen. En maatje 74 al. Gaat hard he?
pi_158351367
Jeetje, bedankt voor jullie lieve woorden, ik moest er even heel hard om huilen.

Ik wacht nog even met afbouwen, DJMO heeft maandag een belafspraak met Stefan Kleintje geregeld (ondanks dat hij op vakantie is). Superlief. O+ Ik kan zien dat haar lipriempje nogal kort is, maar ik heb geen idee in hoeverre dit invloed heeft op de borstvoeding verder.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 09:45:32 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158351376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:46 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn Kris, maar 1 voeding!

Ik heb besloten dat ik ga stoppen met de borstvoeding. Ze weigert nu weer de borst, dit keer allebei. En als ik dan naar die grafiek kijk, mèn wat doe ik ons aan. Waarom wilde ik hier in godsnaam perse mee doorgaan? Ik zit met borstontsteking nummer 6 op de bank te janken met een baby naast me die al weer vanaf 4 uur wakker is (van de honger denk ik want drinken doet ze niet).

Mijn man was vannacht tot kwart over 2 aan het werk, dus van zijn beloftes om mee te helpen blijft niks over. Oh en hij zou 2 weken vrij hebben vanaf nu, maar dat gaat dus ook al niet door want het is druk op zijn werk.

:'(
zie je dm schat.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_158351462
LuDann, dikke kus :* Je doorzettingsvermogen is enorm, zo stoer en dapper!
pi_158351559
Je doet het supergoed Lu! Het is echt niet gek dat je je zorgen maat, maar met al die ziekte is het ook niet zo gek dat Wolk niet zo hard groeit. Sterkte met alles! :* :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 10:06:29 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158351596
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:57 schreef -Spring het volgende:
Da's tof van je, Mo!
Ik heb gewoon met ludann te doen :@ ze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 19 december 2015 @ 10:15:00 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158351669
Jeetje LuDann! Alles is al gezegd, wil je alleen een dikke knuffel geven !

Ik ben zo gaar. Gisteren feest, 00:30 thuis, alleen ik was zo moe dat ik niet in slaap kon vallen.
En herkent iemand dit? Als ik langere tijd sta pf dans, krijg ik last van m'n doos, voelt weer als een paar dagen na de bevalling, toen had ik last van de bloeduitstorting en zwelling.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158351741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:44 schreef LuDann het volgende:
Jeetje, bedankt voor jullie lieve woorden, ik moest er even heel hard om huilen.

Ik wacht nog even met afbouwen, DJMO heeft maandag een belafspraak met Stefan Kleintje geregeld (ondanks dat hij op vakantie is). Superlief. O+ Ik kan zien dat haar lipriempje nogal kort is, maar ik heb geen idee in hoeverre dit invloed heeft op de borstvoeding verder.
*O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:06 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik heb gewoon met ludann te doen :@ ze wil zo graag en ik voelde plaatsvervangend haar wanhoop en verdriet. Ik word wel vaak uitgemaakt voor alles en nog wat, maar als ik iets kan doen om iemand te helpen, zal ik het niet laten ;)
Wow, tranen in m'n ogen (en dat gebeurt echt niet snel, want ik word door vrouw vaak Icequeen genoemd :') ). Geweldig van je :*
pi_158351770
quote:

[..]

Je bent echt mijn held!

Stefan zit alleen nogal ver bij mij vandaan dus heeft DJMO geregeld dat ik meteen vandaag (net) al contact had met een andere LK, eentje die ze vertrouwt (wat voor mij van belang is want er hebben al 2 LK's meegekeken maar volgens mij hebben die dat lipriempje over het hoofd gezien).

Maandagochtend komt ze meteen langs.
pi_158352068
LuDann :* Je doet het super! Hopelijk krijg je nu hulp met de bv die echt helpt, ik kan me indenken dat je er even helemaal doorheen zat!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 11:27:56 #28
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158352468
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 10:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Je bent echt mijn held!

Stefan zit alleen nogal ver bij mij vandaan dus heeft DJMO geregeld dat ik meteen vandaag (net) al contact had met een andere LK, eentje die ze vertrouwt (wat voor mij van belang is want er hebben al 2 LK's meegekeken maar volgens mij hebben die dat lipriempje over het hoofd gezien).

Maandagochtend komt ze meteen langs.
niks held. Gewoon toevallig op de juiste tijd op de juiste plaats. En veronique heeft er voor gezorgd dat ik met negen maanden nog steeds voedt, waar het cb al met twee maanden wilde dat ik zou overstappen op fv. Zij werd me weer door stefan aanbevolen, vandaar dat ik jou dezelfde combi heb geregeld (speelt ook mee dat je toevallig bij veronique in de buurt woont hoor)

pi_158352522
quote:

[..]

dat valt wel mee, volgens mij zijn die opmerkingen van een hele tijd geleden en kan er absoluut niets meer als respect en lof voor je worden opgebracht over hoe je 't in je eentje redt met drie (4) kinderen. Ik wilde dat in ieder geval even gezegd hebben want voor mij geldt dit zeker. Ik vind t al zwaar met een kind :') en dan is mijn man in de nacht en weekend thuis

Super LuDann ik hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. Petje af in ieder geval _O_
pi_158353160
Just another day at OUD fok!
Lief van je Djmo

Ludann
Verstandig dat je gaat (denkt over ) stoppen. Je lichaam kan maar zo veel aan en soms moet je keuzes maken die moeilijk zijn, maar wel het verstandigste.
Het komt echt goed.

Selvaria,
Klinkt echt als een killer dag. Snap wel dat je uitgeput bent! Hopelijk vandaag een rustig daagje.
En maat 74 alweer. Wat groeit ze lekker door. Lieve n O+

Even over bijvoeding..
Ik krijg ro echt niet aan vers fruit.
Geen stuk peer, geen appel, banaan.. Niks.
Pas als het geprakt of gepureerd is vind ze het 'oke'.
Hoe doen jullie dat?
pi_158353594
N. sabbelt ook alleen maar een beetje aan fruit terwijl ze groente, brood en pasta al wel echt opeet. Gewoon blijven aanbieden denk ik? Ze heeft nog even voor ze het echt nodig heeft.

DJMO, tof. O+
pi_158354227
DJMO, wat Cassandra zegt! Ik mis vast een stuk historie en daar heb ik ook totaal geen behoefte aan maar ik neem mijn pet af voor hoe je het nu doet met je 3 jongetjes en je grote dame.
pi_158354468
Idem DJMO, ik post hier pas sinds een half jaar ofzo, dus ik mis vast van alles, maar ik vind het echt knap hoe je 3 kinderen opvoedt in je eentje :)
pi_158354568
Wat lief dat je meteen je netwerk inschakelt DJMO! O+ .

Ik heb er geen ervaring mee Fap. Frits blieft geen gepureerd fruit. :') . Hij is gek op hele rijpe peren, dat je naar de peer kijkt en dat hij dan al bijna van sapppigheid uit elkaar spat. Bananen vindt hij ook heel lekker zeggen ze. Ik vind bananen echter zo vreselijk dat ik dat laat geven door mijn man, opa en het kdv.

Vorig jaar had ik het idee om eten rechtstreeks bij de boer te halen met Frits. Zodat hij weet waar het vandaan komt enzo. Vandaag in de praktijk gebracht. De koeien waren leuk, de kippen waren leuk, de melktank was echter Heel Erg Eng. Janken jonguh! Ik heb hem nog nooit zo bang gezien, heel sneu.
Maar ik heb wel verse melk, verse boter en eieren. O+
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:02:24 #35
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_158354870
DJMO ik denk eerlijk gezegd dat je als persoon heel erg veranderd bent en dat je daardoor nu ook anders handelt (ik ben een hele oude fokker ;-)) en er is een hoop gezegd in het verleden en niet iedereen begreep je handelen toen maar ik denk dat de oude DJMO iemand was die lijkt niet te vergelijken is met de DJMO die nu hier op Fok! zit.
If you can dream it, you can do it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 19 december 2015 @ 14:07:34 #36
147316 crew  DJMO
#trut
pi_158354949
Ik heb pijn in m'n derriere, door al jullie veren :@ zoveel heb ik heus niet gedaan, behalve stefan, die ik al bijna vijf jaar ken, een dringend mailtje te sturen met het verzoek ludann te helpen ondanks zijn vakantie. Als hij dat niet Had gewild, had ik op mn kop kunnen gaan staan maar dat Had dan echt niet geholpen hoor.

pi_158355061
beuh, ik ontdek net schimmel in de hoek van het plafond in onze slaapkamer. Niet zo leuk, gezien we er met z'n drieën slapen. En nu kunnen we de verhuurder natuurlijk niet bereiken, en vanaf maandag zijn we een dikke week weg...shitte timing..
pi_158355359
En toch ga ik het ook zeggen: DJMO wat ontzettend lief van je!

LuDann: alles is al gezegd maar toch een :*

Jagar: wat vervelend! Zoiets is al rot en dan ook nog precies als je net weggaat.. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Ik zit op de bank met een snotverkouden M die alleen maar bij mij wil slapen. Mijn man moest nog naar kantoor (ondanks vakantie :( ) dus ik zit nu 'vast' op de bank *dorst* Vannacht ging gelukkig wel goed, ze kwam pas om kwart voor 6 :o
pi_158355783
Oud&Nieuw he, hoe gaan jullie dat doen? Baby laten slapen? Wakker maken en samen naar het vuurwerk kijken? Ergens in the middle of nowhere zitten?
pi_158355836
Laten slapen. Peuter slaapt tot nu toe ook al paar jaar door de ellende heen.

Pas dit jaar hebben we zoiets van, als hij toevallig wakker wordt mag ie wel ff door het raam kijken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158355914
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Laten slapen. Peuter slaapt tot nu toe ook al paar jaar door de ellende heen.

Pas dit jaar hebben we zoiets van, als hij toevallig wakker wordt mag ie wel ff door het raam kijken.
Ik vraag me echt af of Sjaak er doorheen gaat slapen hoor. Er is enkel glas in zijn kamer en hij slaapt aan de straat.
pi_158356926
Heeft iemand nog tips om N. minder te laten huilen als mijn man voor haar zorgt? Ik moet 3 x per week anderhalf tot 2,5 uur weg voor werk, in de avond (ben dan 20.15 thuis, dan gaan we meteen naar bed samen). Ze begint al te huilen als ik de deur uitloop en soms houdt ze pas op als ik terugkom. Mijn man doet heel erg zn best (badje, masseren, rondlopen in de draagzak, etc etc) en toch helpt het weinig. Hij krijgt het idee dat ie een slechte vader is, terwijl dat echt niet zo is!
Ik had gehoopt dat ze eraan zou wennen, want ik doe dit nu al bijna 3 maanden, maar het wordt niet minder.
Tips?
pi_158357313
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of Sjaak er doorheen gaat slapen hoor. Er is enkel glas in zijn kamer en hij slaapt aan de straat.
ik zou hem laten slapen en de babyfoon bij je houden. Als hij wel wakker wordt ben je dan toch zo bij hem? L sliep het eerste jaar er wel doorheen (3+ maand) en daarna niet meer...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_158358512
Sterkte met je beslissing LuDann! En een combinatie van bv en kv is ook altijd nog een optie hè? En de verhouding daartussen kun je steeds naar wens aanpassen.

Saskia, wat een lastige situatie. Ik merk dat O hier ook wat eenkennig begint te worden, vooral op vrijdag nadat hij drie dagen met mij thuis is geweest. Ik zou toch zeggen dat meer tijd met je man doorbrengen de oplossing moet zijn, maar blijkbaar doen jullie dat al. Is het ook huilen als ze bij je man is terwijl jij wel thuis bent, maar in een andere kamer oid? Misschien kan je daar meer mee oefenen?

Hier ook nog de vraag wat we met oud&nieuw gaan doen. We zijn welkom bij m'n zus maar dat is met drukke kinderen. Hetzelfde geldt voor vrienden. Samen thuis zitten vind ik echter ook maar saai omdat we een grote flat voor ons hebben, dus ook weinig vuurwerk kunnen zien. Mijn voorkeur gaat uit naar m'n schoonvader die in een hoge flat woont met daardoor vrij uitzicht, maar die is niet zo van de spelletjes en gezelligheid dus dan moeten er wel meer mensen komen anders wordt het een heel lange avond... Als het lukt laten we O iig wel gewoon doorslapen.

Ik heb voor 7,50 een gloednieuw deryan babybedje op de kop getikt, dus O kan uit logeren *O* en de flinke uitbreiding op mijn Lego-muziekset is ook binnen *O* (mocht er iemand interesse hebben, ik heb nu een keyboard (3362) met uil en orgelknoppen dubbel)
pi_158358704
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:00 schreef FlyingFish het volgende:

Saskia, wat een lastige situatie. Ik merk dat O hier ook wat eenkennig begint te worden, vooral op vrijdag nadat hij drie dagen met mij thuis is geweest. Ik zou toch zeggen dat meer tijd met je man doorbrengen de oplossing moet zijn, maar blijkbaar doen jullie dat al. Is het ook huilen als ze bij je man is terwijl jij wel thuis bent, maar in een andere kamer oid? Misschien kan je daar meer mee oefenen?

Vaak huilt ze ook al als ze me niet meer ziet, dus bij mijn man zit en ik ergens anders in huis. We oefenen al vaak met aleen bij mn man zijn, en vaak lukt dat ook wel, maar vaak ook niet.
Het hangt wel erg af van haar bui; ik denk dat het 's avonds erger is omdat ze dan moe is.
Maargoed, we oefenen gewoon maar door.

Met oud en nieuw zitten we in Portugal, lekker rustig :)
pi_158359072
Wij vieren oud en nieuw thuis, met 9 volwassenen en 7 kinderen. J en F slapen dus in hun eigen bed, J waarschijnlijk met een logee (even oud) op zijn kamer. Als ze wakker worden mogen ze beneden even komen kijken, anders blijven ze gewoon in bed.
pi_158359309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Hm ja het is een kwestie van ff aankijken denk ik! :) Billie slaapt ook aan de voorkant maar die slaapt daar dan gek genoeg doorheen. Als je dan ziet waar hij wél wakker van wordt! Das zo gek.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158360040
Mijn baby doet iets nieuws. Halverwege zijn slaapje wordt 'ie wakker, hard huilend. Als ik niks doe blijft 'ie huilen. Maar zodra ik 'm oppak valt 'ie weer in slaap? Droomt 'ie dan oid? Of gewoon behoefte aan mama?
pi_158360097
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef silliegirl het volgende:
Mijn baby doet iets nieuws. Halverwege zijn slaapje wordt 'ie wakker, hard huilend. Als ik niks doe blijft 'ie huilen. Maar zodra ik 'm oppak valt 'ie weer in slaap? Droomt 'ie dan oid? Of gewoon behoefte aan mama?
hier ook,vaak schrikt hij, of hij droomt denk ik inderdaad. Nu slaapt G standaard bovenop mij overdag dus dan volstaat even wiegen en over zijn bolletje aaien
pi_158362857
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 17:09 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Vaak huilt ze ook al als ze me niet meer ziet, dus bij mijn man zit en ik ergens anders in huis. We oefenen al vaak met aleen bij mn man zijn, en vaak lukt dat ook wel, maar vaak ook niet.
Het hangt wel erg af van haar bui; ik denk dat het 's avonds erger is omdat ze dan moe is.
Maargoed, we oefenen gewoon maar door.

Met oud en nieuw zitten we in Portugal, lekker rustig :)
Iets met jouw geur meegeven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')