The forces of SQ are fast here ...quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
The forces of SQ are fast here ...
Peuter is helemaal in love met het knuffeltje dat je haakte. Ligt bij haar in bed en alles, echt niet dat buikbeeb die nog krijgt.
Over 2 wekenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Arja het volgende:
Amsel wanneer weet jij of de nub klopte?
Soms.liggen die kleintjes ook net verkeerd met hun beentjes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Arja het volgende:
Wat een prachtig nieuws fien! Maar ook dubbel inderdaad.
Miss is idd voor mij ook nog zoe en zo lees ik het ook nog. En Emelisse blijft voorlopig ook Emelisse.
Lb gij ontaarde moeder!
Amsel wanneer weet jij of de nub klopte?
Sull ja ik weet verstandelijk dat het heel gewoon is om de baby met 20 weken pas te voelen, maar hier zijn er zo veel die het al eerder voelen en ik zou het gewoon een fijn teken van leven vinden, zo maar tussendoor.
Net als in het begin zo zonder kwaaltjes en misselijkheid en zo, toen dacht ik ook huh ben ik wel echt zwanger?
Voor mijn gevoel ook allemaal >tweede zwangerschappen die het al voelen toch? Voor jou nog 2 weken tot 20 weken echo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Arja het volgende:
Sull ja ik weet verstandelijk dat het heel gewoon is om de baby met 20 weken pas te voelen, maar hier zijn er zo veel die het al eerder voelen en ik zou het gewoon een fijn teken van leven vinden, zo maar tussendoor.
Net als in het begin zo zonder kwaaltjes en misselijkheid en zo, toen dacht ik ook huh ben ik wel echt zwanger?
Ik voelde het bij m'n eerste een paar dagen voor de SEO!quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:09 schreef Arja het volgende:
Gewoonmezelf mijn placenta ligt ook aan de achterkant.
Sull ja 1 feb heb ik de 20 weken echo. Ik ben dan 20w1d en het is mijn eerste kindje.
Ik heb dat overwogen! Ik dacht, combinatietest biedt geen zekerheid dus waarom dat doen als nipt ook kan, etc. Maar daar ben ik van terug gekomen. En nipt geeft inderdaad meer zekerheid (maar geen 100%!), en een combinatietest wordt bij de bijbehorende echo naar meer gekeken dan 'alleen' de kans op de 3 syndrooms. En eigenlijk was dat voor mij ook het meest waardevol. Ik was in prille zwangerschap behoorlijk onzeker (door voorgaande zwangerschappen) en kwam er achter dat ik vooral behoefte had aan een soort bevestiging, die mij voldoende werd gegeven door een goede echo bij de combitest en goede kansberekeningen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik durf denk ik wel in de op![]()
Crump, kun je me toevoegen? 4 september (vooralsnog)!
Hebben er hier mensen gekozen voor een nipt in België (dus zonder eerst combinatietest)? 2 dagen () na mijn positieve test begon mijn schoonzusje er al over dat we dat echt moeten doen, dus ik heb een afspraak gemaakt, maar ben toch erg aan het twijfelen.. Wat is jullie ervaring/ongezouten mening?
Wij doen het niet. Je hebt alsnog geen 100% zekerheid, ik wil niet onnodig gestrest wachten op de uitslag en ik vind de kosten echtquote:Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hebben er hier mensen gekozen voor een nipt in België (dus zonder eerst combinatietest)? 2 dagen () na mijn positieve test begon mijn schoonzusje er al over dat we dat echt moeten doen, dus ik heb een afspraak gemaakt, maar ben toch erg aan het twijfelen.. Wat is jullie ervaring/ongezouten mening?
Ik denk het eigenlijk wel! We hebben in maat 50 niet zo heel veel (3-4 setjes), maar in 56 ruim voldoende. Ik zie zelf dat 50-56 niet zo heel veel van elkaar scheelt, vandaar dat ik meer in 56 gekocht heb, maar twijfel nu een klein beetje of we niet toch meer in 50 moeten hebben..quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook altijd bh's idd...
Behelp mij nu met mijn sportbh's thuis en buiten de deur met verlengstukjes en hier en daar even wat recht schudden...
Gok dat ik van 80c/D naar 90D/E ben gegaan
Haha goed bezig ono! En? Compleet?
WIj hebben bij de jongste een nipt in België gedaan. Deels omdat de combinatietest puur een kansberekening is hoewel we die ook hebben laten doen om wel het 'voordeel' te hebben van de scan met de echo. Overigens deden ze in België standaard een nekplooimeting als je die niet in Nederland hebt gedaan omdat ze dat gegeven ook ergens moeten invullen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 21 januari 2016 10:11 schreef LadyBlack het volgende:
Sicilia, vaak kunnen aankleedkussenhoezen perfect om een wiegmatrasje
En een kussentje in een wieg lijkt me echt niet de bedoeling. Gewoon hetzelfde opmaken als het ledikantje idd; hoeslaken, en dan lakentje + dekentje.
Dat of Picassoquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:15 schreef Molo het volgende:
Ga je haar Opus noemen? (Ondanks mannelijke uitgang van woord, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |