abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159265978
2016

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84
9 augustus: Marjolijntje
27 augustus: Quoi

4 september: Stroopwafelmeisje
10 september: Ereshkigal

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 50% gewijzigd door SQ op 22-01-2016 15:33:24 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:04:54 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_159266098
Hulp!
disclaimer
pi_159266166
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hulp!
The forces of SQ are fast here ... _O_

Peuter is helemaal in love met het knuffeltje dat je haakte. Ligt bij haar in bed en alles, echt niet dat buikbeeb die nog krijgt.
pi_159266388
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hulp!
O+ dank!
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:21:22 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_159266615
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

The forces of SQ are fast here ... _O_

Peuter is helemaal in love met het knuffeltje dat je haakte. Ligt bij haar in bed en alles, echt niet dat buikbeeb die nog krijgt.
:D nou, wat leuk! Dat streelt mijn matige haak-ego toch wel heel! O+
disclaimer
pi_159266741
Haha Amsel mijn autocorrect denkt ook dat jij Amstel heet :D

Stroop ook al zo moe.
De eerste weken van de zwangerschap wilde mijn zoontje geen middag dutje meer doen maar gelukkig slaapt hij weer dus ik doe dan ook gewoon een dutje. Maar op dagen dat ik moet werken ga ik savonds gewoon heel vroeg naar bed. Tis ff niet anders.

Ow nee emelisse nou moet ik ff aan je nieuwe naam wennen hoor :D
Net als bij miss. Die is voor mij nog steeds zoë.

*O* voor alle goede echo's
pi_159266952
Hier een peuter die met haar middagslaapjes stopte toen ik zwanger raakte zo'n beetje :')

Vandeweek heb ik naast haar op de bank een dutje gedaan terwijl zij Nijntje de film keek :@ :') O+
pi_159267569
Bedankt voor alle lieve en meelevende reacties vandaag!!

Mag er jongetje achter mijn naam?
pi_159267650
Crumpette, kan je bij mij erbij zetten dat we een meisje verwachten?

Fien, wat fijn dat jullie een gezond jochie verwachten! Wat een spanning en dubbele gevoelens!

Verder mooie strepen, echo's en testuitslagen *O*

En Qoui die ook mib gaat doen!

Verder weet ik het niet meer :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_159267739
Wat een prachtig nieuws fien! Maar ook dubbel inderdaad.

Miss is idd voor mij ook nog zoe en zo lees ik het ook nog. En Emelisse blijft voorlopig ook Emelisse.

Lb gij ontaarde moeder!

Amsel wanneer weet jij of de nub klopte?

Sull ja ik weet verstandelijk dat het heel gewoon is om de baby met 20 weken pas te voelen, maar hier zijn er zo veel die het al eerder voelen en ik zou het gewoon een fijn teken van leven vinden, zo maar tussendoor.
Net als in het begin zo zonder kwaaltjes en misselijkheid en zo, toen dacht ik ook huh ben ik wel echt zwanger?
pi_159268656
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:56 schreef Arja het volgende:

Over 2 weken :)

Ik besef op de meeste momenten eigenlijk ook helemaal niet dat ik zwanger ben, ik merk er zo weinig van.
pi_159271568
quote:
Wat een prachtig nieuws fien! Maar ook dubbel inderdaad.

Miss is idd voor mij ook nog zoe en zo lees ik het ook nog. En Emelisse blijft voorlopig ook Emelisse.

Lb gij ontaarde moeder!

Sull ja ik weet verstandelijk dat het heel gewoon is om de baby met 20 weken pas te voelen, maar hier zijn er zo veel die het al eerder voelen en ik zou het gewoon een fijn teken van leven vinden, zo maar tussendoor.
Net als in het begin zo zonder kwaaltjes en misselijkheid en zo, toen dacht ik ook huh ben ik wel echt zwanger?
Soms.liggen die kleintjes ook net verkeerd met hun beentjes.

Dyre en ik liepen behoorlijk gelijk op en ik had echt een kickbokser en al vroeg ook, terwijl het bij haar matig was... maar mijn placenta lag aan de achterkant dus rondom kon mn dochter schoppen en doen...
S. 2014
J. 2016
pi_159273449
quote:
Voor mijn gevoel ook allemaal >tweede zwangerschappen die het al voelen toch? Voor jou nog 2 weken tot 20 weken echo?
  donderdag 21 januari 2016 @ 07:34:57 #14
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159273505
Fien, een goede uitslag en een jongen! Jeej!
Ik snap dat het heel erg dubbel is, hopelijk lukt het je wel om van je goede zwangerschap te genieten.

Svane, ik ga je pben.

En ik zal vast nog wel een keer van naam veranderen haha, helaas woon ik 2 km van het station, dus geen perfecte weergave van dat liedje.
Maar die naam... <3!
pi_159273561
Fijn dat de uitslag goed was Fien, kan mij wel voorstellen dat het dubbel aanvoelt. Dus gefeliciteerd en sterkte tegelijk!

@Quoi: ik ben emotioneel gehecht aan de UI :@ :9. Stiekem loop ik sinds ik fulltime werk steeds minder hard en nu helemaal niet meer :@. Ik hoop het ergens na de bevalling weer op te pakken, want ik mis het wel soms. Nu ga ik saai naar de sportschool :+

Tijdens mijn termijnecho leek het erop dat mijn placenta aan de voorkant zou komen. Als dat zo is, zou ik de baby ook we later voelen, maar ik ben nu al zo benieuwd naar hoe het voelt! Geduld is niet mijn sterkste kant :+
pi_159273675
Gewoonmezelf mijn placenta ligt ook aan de achterkant.

Sull ja 1 feb heb ik de 20 weken echo. Ik ben dan 20w1d en het is mijn eerste kindje.
pi_159273723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:09 schreef Arja het volgende:
Gewoonmezelf mijn placenta ligt ook aan de achterkant.

Sull ja 1 feb heb ik de 20 weken echo. Ik ben dan 20w1d en het is mijn eerste kindje.
Ik voelde het bij m'n eerste een paar dagen voor de SEO!
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:24:17 #18
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159273774
Ik zou me niet teveel zorgen maken Arja. Degenen die al wat voelen zijn allemaal 2e en 3e zwangerschappen. Ik voelde ik al iets meer 13 weken maar de laatste drie weken (sinds ik gestart ben met mijn nieuwe baan) voel ik niks meer. Zal wel te druk zijn of zo. Maar goed, nu 18 weken en de placenta ligt voor dus dat helpt ook niet mee. Zal binnenkort wel komen. Bij de eerste voelde ik met 20 weken iets :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 21 januari 2016 @ 08:38:21 #19
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_159273890
Ik durf denk ik wel in de op O+
Crump, kun je me toevoegen? 4 september (vooralsnog)!

Hebben er hier mensen gekozen voor een nipt in België (dus zonder eerst combinatietest)? 2 dagen ( :') ) na mijn positieve test begon mijn schoonzusje er al over dat we dat echt moeten doen, dus ik heb een afspraak gemaakt, maar ben toch erg aan het twijfelen.. Wat is jullie ervaring/ongezouten mening?
pi_159273929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Hebben er hier mensen gekozen voor een nipt in België (dus zonder eerst combinatietest)? 2 dagen ( :') ) na mijn positieve test begon mijn schoonzusje er al over dat we dat echt moeten doen, dus ik heb een afspraak gemaakt, maar ben toch erg aan het twijfelen.. Wat is jullie ervaring/ongezouten mening?
Ik heb dat overwogen! Ik dacht, combinatietest biedt geen zekerheid dus waarom dat doen als nipt ook kan, etc. Maar daar ben ik van terug gekomen. En nipt geeft inderdaad meer zekerheid (maar geen 100%!), en een combinatietest wordt bij de bijbehorende echo naar meer gekeken dan 'alleen' de kans op de 3 syndrooms. En eigenlijk was dat voor mij ook het meest waardevol. Ik was in prille zwangerschap behoorlijk onzeker (door voorgaande zwangerschappen) en kwam er achter dat ik vooral behoefte had aan een soort bevestiging, die mij voldoende werd gegeven door een goede echo bij de combitest en goede kansberekeningen.

Bij een nipt zou ik wel weten dat baby dus niet een van de syndrooms had in principe, maar niet al het volle blaasje gezien, hersenhelftjes uitgebreid bekeken, nekplooi en neusbotje gezien.
pi_159274085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 08:38 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Wij doen het niet. Je hebt alsnog geen 100% zekerheid, ik wil niet onnodig gestrest wachten op de uitslag en ik vind de kosten echt :X .
Combinatie test doen wij wel, mocht daar een verhoogd risico uitkomen dan overwegen we pas een nipt.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaprooss op 21-01-2016 09:36:04 ]
♥ J & S
pi_159274169
Fien een gezonde jongen, wat een fijn nieuws! *O* Sterkte met de dubbele gevoelens, lijkt me heel moeilijk :*

Over het niet beseffen (of niet voelen) dat je zwanger bent: ik vond dat ook zóó gek! Voordat ik zwanger was had ik altijd het idee dat 20 weken al heel ver was, je dan minstens al een mooie bol kon zien, van alles zou voelen, je op en top zwanger zou voelen enzovoort.. Maar ik ben nu 31w5d en ik heb pas een paar weken dat ik me écht zwanger voel, mede doordat vreemden het nu zien, ik de baby regelmatig voel en zelfs als ik haar even niet voel de buik niet te ontkennen is ;) Ik had mazzel dat ik al vrij vroeg beweging voelde, dat scheelde wel, maar ondanks dat herken ik de onzekerheid die je beschrijft wel Arja. Een zwangerschap is zoiets gróóts, er gebeurt zoveel in je lichaam, en dan is het gewoon heel raar en onwerkelijk als je tegelijkertijd er maar heel weinig van merkt.

Vanavond weer een groei-echo hier, fijn om ons meisje weer te zien O+ Heb de afgelopen dagen veel krampen en harde buiken gehad, maar voor indalingsweeën is het nog wat vroeg dacht ik? Ben benieuwd hoe ze nu ligt in elk geval, stiekem ook een beetje geruststelling :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:28 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook altijd bh's idd...
Behelp mij nu met mijn sportbh's thuis en buiten de deur met verlengstukjes en hier en daar even wat recht schudden ;)...
Gok dat ik van 80c/D naar 90D/E ben gegaan

Haha goed bezig ono! En? Compleet?
Ik denk het eigenlijk wel! We hebben in maat 50 niet zo heel veel (3-4 setjes), maar in 56 ruim voldoende. Ik zie zelf dat 50-56 niet zo heel veel van elkaar scheelt, vandaar dat ik meer in 56 gekocht heb, maar twijfel nu een klein beetje of we niet toch meer in 50 moeten hebben..

Oh en gister kwamen de dekentjes en lakentjes binnen! Dit weekend tijd voor babywas, ik verheug me er nu al op O+

Stroopwafelmeisje: wat is je twijfel over de nipt versus combinatietest? :)
pi_159274568
Stroop je staat er in!

Arja, het komt echt :* En aan het eind kun je je niet meer voorstellen dat je er naar uitkeek want ben je totaal beurs van het schoppen :').

De eerste voelde ik vrij vroeg, in week 14 geloof ik. Ben benieuwd wanneer het nu zal zijn! O+
pi_159274579
Ik dacht dat je met nipt juist wel zekerheid kreeg? Of is het zo'n 99% verhaal?
pi_159274711
Stroop wij hebben ook getwijfeld over de nipt. Maar ik vond de prijs echt niet normaal en dan heb je nog steeds geen 100% zekerheid.

Van mij hoefde de combinatie test ook niet maar mijn man wil het graag dus hebben we daar voor gekozen. Mocht er een verhoogd risico uit komen dan wil mijn man ook verder onderzoek. Maar dat zien wel dan wel. Ik vind het zelf fijn om met 12 weken al een soort van 20 weken echo te krijgen. Eigenlijk het zelfde als Svane zegt dus.

LB wat balen zeg dat ze niet meer slaapt smiddags. Heb je goed dat je af en toe je rust pakt terwijl ze een filmpje kijkt. Lang leve de tv :s)

Crump wil je zelf niet in de op?

Ono ons mannetje heeft 3 weken in maat 50 gezeten. Maar 3 pakjes is denk ik wel genoeg voor het begin. Gewoon je man de deur uit sturen om meer te halen of online alvast wat dingen uitzoeken en dan bestellen vanuit je kraambed.
Man en ik zijn allebei gemiddeld qua lengte en ons zoontje was 48cm. Vrienden van ons zijn allebei lang en hun zoontje was 58cm. Die zijn gestart in maatje 62.

Herkenbaar dat de zwangerschap nog zo onwerkelijk is. Ik moet steeds vragen of ik wel echt zwanger ben en het niet gedroomd heb.
Gisteren al wel een easyfix via marktplaats gekocht *O* dus die kan ik van mijn lijstje strepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')