Fien wat fijn van de goede uitslag voir jullie, maar wat dubbel inderdaad! Sterkte komende tijd, maar proberr ervan te genieten! Hoe naar ook, jij kan er niets aan doen/veranderen

.
Wij hebben geen Nipt of combitest gedaan. Vallen niet in een risicogroep en dus besloten dat een kansberekening voor ons niet genoeg zegt.
Niet beseffen dat je zwanger bent, dat herken ik wel! Ik eeet niet zo goed waarom, maar ik heb zelfs nu af en toe nog het gevoel dat het allemaal niet echt is. En dat is best raar, want mijn buik is groter dan ooit en deze baby laat zich al heel lang en erg duidelijk voelen

. Ik denk dat het komt omdat ik zo druk ben met van alles dat ik gewoon weinig tijd heb om met de zwangerschap bezig te zijn. En dat was de vorige keren wel anders. Toen was ik er met deze termijn okk echt wel een beetje klaar mee. Heb ik nu nog helemaal niet! Moet ook nog zoveel doen

. Kleertjes uitzoeken bijvoorbeeld. Geen idee hoeveel we hebben in maat 50. Vast genoeg, want ik heb nog van K. maar mijn hormonen vinden dat deze baby eigen kleertjes verdiend. Wiegje staat nu wel! Maar meteen een vraagje, wij hebben nooit een wieg gebruikt. Onze kindjes sliepen meteen vanaf dag 1 in hun ledikantje op eigen kamer. Nu is die een verdieping lager en wilde ik dus wel graag een wiegje op onze kamer, want anders ligt de baby wel errug ver weg. Maar er zit dus een soort van dekentje en kussentje (gewoon plat hoor, maar in de vorm van een kussentje dus) bij dit wiegje. Wat is de bedoeling hiervan

? Ik dacht dat je een wiegje net zo op maakt als een ledikantje, maar dan allemaal een formaat kleiner? Nou goed..genoeg om te doen dus nog, want ik heb geen wieglakentjes en dekentjes, geen maxi-cosi en adapter voor de nieuwe wagen, kan de kruiken nergens vinden en de kleertjes dus, ziekenhuistasje moet nog.. En morgen 36 weken. Ik ga maar eens actie ondernemen denk ik

.