Klopt, wellicht waren er omstandigheden die maakten dat het liep zoals het liepquote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is juist zo mooi dat het er is, of ja was.
Ik doneer graag de kleding in maat 44 die ik heb liggen!
Exact! Is ook geen oordeel. Heb nog een edit gedaan. Ik neem het graag op me om het netjes in orde te maken.quote:Op maandag 28 december 2015 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, wellicht waren er omstandigheden die maakten dat het liep zoals het liep![]()
Maar een nieuw pakket is ook tof!
We gaan even kijken of we het bestaande pakket boven water kunnen krijgen. Ik zal inventariseren wat er nog in zit.quote:Op maandag 28 december 2015 21:59 schreef onomatopee het volgende:
Wat een hartverwarmend initiatief, zo'n pakket![]()
Is het misschien handig om een lijstje hier te posten van dingen die handig zijn voor zo'n pakket of die nu ontbreken? Dan is het makkelijker aanvullen/zien of je iets bruikbaars hebt. Ik heb zelf geen idee waar behoefte aan is in zo'n pakket namelijk, maar zou graag bijdragen als we iets hebben wat bruikbaar is
Done!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kan iemand een nieuw "als zwanger/worden blijven" topic openen?? Ik zit mobiel en krijg steeds een foutmelding
schop gegevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:49 schreef ingee het volgende:
Er was een topic met recalls ivm veiligheid toch? Heeft iemand een linkje?
recentste wat ik kon vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Cholula het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin het ging over voogdij en het online regelen daarvan?
Weet iemand welke dat was?
Pas bij Ynske's post viel bij mij het kwartje.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:53 schreef Cholula het volgende:
Die zocht ik inderdaad. Dankjewel Ynske!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |