abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161753681
Hallo mensen!

Mijn naam is Jeroen Peters. Ik ben 22 jaar en ik studeer communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit te Nijmegen.

In samenwerking met de Radboud Universiteit doe ik een onderzoek naar de leefstijl van kinderen in de leeftijdscategorie 9 tot 15 jaar. Het project heet MyMovez en is opgezet door Prof. dr. Moniek Buijzen. Voor meer informatie over het onderzoek:
http://mymovez.socsci.ru.nl/nl

Voor het onderzoek is de input van ouders nodig. Dus ben je een ouder van een kind in de leeftijdscategorie 9 tot 15 jaar? Of ken je mensen die mee zouden willen doen aan dit onderzoek? Dan zou je mij heel erg helpen door het invullen en/of eventueel delen van deze vragenlijst:

https://psychru.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6nDGNJ5jAo5zhid

De vragenlijst bestaat uit vragen die onder andere gaan over televisiekijken, internetgebruik, voeding, sporten en de communicatie binnen uw gezin.

De vragenlijst duurt maximaal 20 - 30 minuten en is volledig anoniem. Aan het einde wordt gevraagd naar de naam van de student waarvoor u de vragenlijst invult, hier kunt u Jeroen Peters invullen. Ik heb echt nog maar een handjevol respondenten nodig, dus elke ouder helpt mij ontzettend! Ik hoop dat ik de regels van het forum op deze manier goed volg.

Alvast bedankt voor de hulp!
pi_161753997
Ik verplaats deze even naar het juiste forum. Wel graag blijven antwoorden op eventuele vragen en opmerkingen. Als niet, dan gaat deze alsnog op slot.

Wel vind ik 20-30 minuten véél te lang om te vragen van vreemden via een internetforum waar je je speciaal voor registreert...

Succes.
Ja doei.
pi_161754503
Bedankt! Mijn fout, ik ben nieuw op fok.
pi_161754597
Serieuze vraag: waarom heet het mymovez en niet mymoves?
5 Ferrari's op videoband!
pi_161754809
Dat is mij helaas niet verteld. Ik denk dat de naam is gekozen om het beter aan te laten sluiten bij de doelgroep (kinderen 9-15) die meedoet aan het project.
pi_161756454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik verplaats deze even naar het juiste forum. Wel graag blijven antwoorden op eventuele vragen en opmerkingen. Als niet, dan gaat deze alsnog op slot.

Wel vind ik 20-30 minuten véél te lang om te vragen van vreemden via een internetforum waar je je speciaal voor registreert...

Succes.
Bedankt voor het doorzetten. En verder, eens...
  woensdag 27 april 2016 @ 17:48:15 #7
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_161756626
Ik doe het niet vaak, maar ik heb 'm weggeklikt. Het werd me na ongeveer een derde echt te lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')