Salmi'squote:Op zaterdag 5 september 2015 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had [KLB DRUGS SC] Oude mannen zeggen 'ja' tegen MDMA, maar ik was te laat
Whehequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
werkt maar heel kortquote:
Dat weet ik, Niels.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon bij Blokker. Deze dingen:
[ afbeelding ]
Je hebt wel ook die houder nodig.
zeg jij al ja tegen mdma?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oké, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beter. Dan kan ze ook niemand pijpen.quote:
Er stond bij dat hij gespiekt had bij scheikundequote:
zondequote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dan kan ze ook niemand plaats pijpen.
hahahquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dan kan ze ook niemand plaats pijpen.
ALCOHOL IS OOK EEN DRUG!!!11quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
Ik ben nooit verder dan wiet gekomen wat drugs betreft
Oh ja, en cafeïne ookquote:
jezusquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een keer een flesje LSD en had met een pipet netjes op suikerklontjes gedruppeld... maar er zat nog wat op de hals en rand van het flesje... dus ik denk "lik"
godverodmme
De volgende dag moest ik naar schoolman man
dit jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
Ik snap dat niet, mensen die zo fel tegen drugs zijn. Ken ook van die meisjes. Wel verstandig enz.
Maar als je goede grenzen hebt is het wel te doen en de moeite waard om te proberen (lijkt me).
Meteen overdosis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een keer een flesje LSD en had met een pipet netjes op suikerklontjes gedruppeld... maar er zat nog wat op de hals en rand van het flesje... dus ik denk "lik"
godverodmme
De volgende dag moest ik naar schoolman man
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vriendin, nu vrouw, zat de hele avond zo ->
is ook echt niet slim hè bij lsdquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vriendin, nu vrouw, zat de hele avond zo ->
That's what she saidquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook echt niet slim hè bij lsd
Oei. Ik weet niet waar ik moet beginnen... Welk gedeelte snapte je niet?quote:
Wie wil er nu niet een keer roze wolken zien zoals Frank.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
en als je geen goede grenzen hebt ook
yolo jatog
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei. Ik weet niet waar ik moet beginnen... Welk gedeelte snapte je niet?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dan kan ze ook niemand pijpen.
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook echt niet slim hè bij lsd
ik heb een hele avond samen met mijn vrouw in een stukje zilverfolie zitten staren, hele tekenfilmsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet een keer roze wolken zien zoals Frank.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?
Ik ben nooit verder gekomen dan iemand een preek geven omdat hij 5 soorten drugs door elkaar had gebruikt. Dus je doet meer dan ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
Ik ben nooit verder dan wiet gekomen wat drugs betreft
Dat is inderdaad nog steeds een wonderquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog steeds een wonder
Poor Achmed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Even voor de info ik heb die gast niet gepijpt he, had een vriendin aanwezig anders was ik aan het choken op dick.
Dus ben nog holy
Welke twee?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.
helemaal nietquote:
Ik ''ken'' we zo'n man die een keer is blijven hangen in drugs. En tegenwoordig schreeuwt hij het letterlijk van de daken. Dat ie zelfmoord wil plegen enz.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan niet op LSD maar je kan wel aardig overstuur raken
Ik ben in het echt eigenlijk heel aardig, grappig en knapquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guus, ik snap echt niet of je nou serieus er verder op in wilt gaan of dat je me gewoon in de maling neemtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn?
Tim is nog steeds boos op cockblockende bffquote:
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben in het echt eigenlijk heel aardig, grappig en knapJe foto zorgt ervoor dat we weten dat i.i.g. dat laatste niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er serieus verder op in gaan, maar ik ben het grote geheel kwijt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Guus, ik snap echt niet of je nou serieus er verder op in wilt gaan of dat je me gewoon in de maling neemt
Maar dat ligt niet aan de dosis maar aan de frequentie en de initiële staat van geestquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ''ken'' we zo'n man die een keer is blijven hangen in drugs. En tegenwoordig schreeuwt hij het letterlijk van de daken. Dat ie zelfmoord wil plegen enz.
Dus sommige mensen houden er wel iets aan over.
En een goeie baan en opleiding hequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.
Ja klopt, sprong dan ook beetje van hak naar takquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan de dosis maar aan de frequentie en de initiële staat van geest
Overdosis is in mijn woordenboek een dodelijke dosis
Compliment in een beledigingquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tim is nog steeds boos op cockblockende bff
Ja, ook dat.... Je bent en blijft natuurlijk een volslagen idioot, laat dat duidelijk zijn en daar geen illusies over bestaan, maar je hebt wel wat goed gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En een goeie baan en opleiding he
Oh ja sorry.. Mag ik je vragen waar jij in gelooft?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil er serieus verder op in gaan, maar ik ben het grote geheel kwijt.
Misschien daarom juist welquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ook dat.... Je bent en blijft natuurlijk een volslagen idioot, laat dat duidelijk zijn en daar geen illusies over bestaan, maar je hebt wel wat goed gedaan.
Ik ben pastafarianist.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh ja sorry.. Mag ik je vragen waar jij in gelooft?
Heftig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef Neverknown het volgende:
Het voelt vandaag zo als een zondag, maar het is toch echt zaterdag...
Maar eigenlijk ben je dus niet vies van een onbesneden dolo.quote:
Ik zag vandaag zo'n spiraal pasta met de tekst "Als DNA op pasta lijkt, hoe kun je dan ontkennen dat TFSM niet echt is"quote:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Je gelooft in het vliegende spaghetti monster?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben je dus niet vies van een onbesneden dolo.
hhhhhhhhhquote:
Allemaal leuk en aardig, maar zodra Atropos je draad des levens afknipt ga je heen. Of je nou gelooft hebt of niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:23 schreef niels0 het volgende:
Ik denk niet dat er iemand daarboven aan de touwtjes trekt.
Iedereen mag het zelf weten, maar ik geloof daar niet in.
Hehequote:
Sorry, dat moest ik googelenquote:
Onwetende.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry, dat moest ik googelen
En jij maakt vrolijk misbruik van hun armoedequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
En prostitutie snap ik ook wel. In echt arme landen wordt de mooiste dochter naar de grote stad gestuurd om zich daar te prostitueren. Het opgeleverde geld gaat wel regelrecht naar de familie in een dorp.
Terwijl ik het antwoord hier al gaf.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry, dat moest ik googelen
Zo steunt hij lokale families, zo kan je het ook zienquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij maakt vrolijk misbruik van hun armoede
Wat prijs je je zelf de lucht dan in als je de lelijkste bent zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:26 schreef niels0 het volgende:
En prostitutie snap ik ook wel. In echt arme landen wordt de mooiste dochter naar de grote stad gestuurd om zich daar te prostitueren. Het opgeleverde geld gaat wel regelrecht naar de familie in een dorp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Nee. MG heeft zelf een nette baan. Die hoef ik geen geld te sturen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij maakt vrolijk misbruik van hun armoede
Sorry Guus, maar het lijkt me een mooi geloofquote:
Ze is prostituee?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. MG heeft zelf een baan. Die hoef ik geen geld te sturen.
Ik weet het, maar ik lees van boven maar onderen, dus dat zag ik pas nadat ik antwoorddequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl ik het antwoord hier al gaf.
Klopt. Ik haal er ook veel kracht uit in mijn leven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry Guus, maar het lijkt me een mooi geloof
Guus staat ook met een vergiet op z'n hoofd op z'n paspoortfotoquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry Guus, maar het lijkt me een mooi geloof
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat prijs je je zelf de lucht dan in als je de lelijkste bent zeg.Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraagquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ik
Ladyboysquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraag.
Volgens mij nemen ze je in de maling hoor, ik vind het maar een ongeloofwaardig verhaal anders.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Misschien daarom juist wel
Mijn contactpersonen bij grote opdrachtgevers waarderen juist dat ik de enige adviseur ben met gevoel voor humor...
Heeft ze je ook verteld over de happy ending?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wellness therapist. Acupunctuur, zweedse massage etc. in een 5* resort, geen Hanky Panky.
Dat geloof ik meteen Guus, dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt. Ik haal er ook veel kracht uit in mijn leven.
Als je dat aan het hart gaat geef je ze geld zonder ze te neukenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo steunt hij lokale families, zo kan je het ook zien
Nog altijd beter dan die van mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guus staat ook met een vergiet op z'n hoofd op z'n paspoortfoto
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ik
barney.gifquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?
M'n broertje is ook 9 jaar oudquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraag.
Ladyboys die vrouw zijn acteren, lopen veel risico om in een greppel te belanden als de klant ze betrapt en zich bedrogen voeltquote:
Heb jij ook nog eens wat dirty talk als ouwe man, jatok?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Begint een beetje fout te worden hier.
Don't understand ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
M'n broertje is ook 9 jaar oud
Boh, dan zou ik moeten gaan... Gelukkig heb ik mijn gezicht en mijn lichaam, dus zal er geen vraag naar me zijn![]()
![]()
Dat heb je daar niet. Ga anders ff reizen ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft ze je ook verteld over de happy ending?
Goh, ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?
Fase 1: ontkenningquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat heb je daar niet. Ga anders ff reizen ofzo.
Precies, genoeg andere manieren om arme locals te steunenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dat aan het hart gaat geef je ze geld zonder ze te neuken
Stom, flauw grapjequote:
Ook niet gratis hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Gelukkig heb ik dit gezicht en dit lichaam, dus zal er niemand over me heen willen, voor geld
Som en flauw. Ik weet het
Al kreeg ik geld toequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Gelukkig heb ik dit gezicht en dit lichaam, dus zal er niemand over me heen willen, voor geld
Ik heb goed slecht nieuws, op het einde van de dag kruipt de gemiddelde man overal op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Ook nog niet eens met geld tóéquote:
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.quote:
Ik wel, hoi Guusquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken.
KAOLOKUTTE TYFUSHAAS!!!!!!
Ik had net hetzelfde getyptquote:
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.
Ik heb tweemaal in m'n leven een vriendin gehad die in de prostitutie werkte. Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Vanochtend viel er ook een haartje uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
gvd niet alleen politieke voorkeur zelfs dezelfde valse humor
Beetje zoals relatie met jou dus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Doe je nu alsof alle prostituees broodmeisjes zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.
Ik heb tweemaal in m'n leven een vriendin gehad die in de prostitutie werkte. Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Gulpquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb goed slecht nieuws, op het einde van de dag kruipt de gemiddelde man overal op.
2quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.
Voor bonuspunten doe ik het welquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had net hetzelfde getypt![]()
Gelukkig snap je m'n humor Remqo, bonuspunten
Ik?quote:
inb4 Chai klust bijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe je nu alsof alle prostituees broodmeisjes zijn?
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haarquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanochtend viel er ook een haartje uit
Die heb ik nooit gehatquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je werkwoordspelling is helaas wel gesneuveld zie ik.
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haar
Mooi zo, dat komt goed uit.quote:
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
xcachet is een mooi meisje, die moet blijven leven
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ripquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
Ben sowieso kansloos en heb geen idee hoe ze eruit ziet, dus geen punt voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar Mozy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik tijdens WO II best willen doen, beetje knappe Canadese soldaten neuken.
Naar mijn studie zo'n 4 keerquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?
Snel aanpappen met IfIm dan, of zijn er andere vrijwilligers?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
minus vrouw en kind dan, laten we realistisch blijven
Wat liefquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stuk of 7. Met MG alweer een poos. Hoop dat ik de rest van m'n leven met 'r samenblijf. 't is alleen zo'n eind weg. Vanmorgenvroeg om een uur of 5 kon ik zo een knappe francaise mee naar huis krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.
Zo is de leef he WCHquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat als je lelijk was, was je dan niets waard?
Ooh, wat gemeenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
minus vrouw en kind dan, laten we realistisch blijven
Nee, gewoon spreiden voor moffen. Dan had je gratis een kekke opskeer gekregen. Was trendy toen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik tijdens WO II best willen doen, beetje knappe Canadese soldaten neuken.
En ondertussen neukt zei een man of 100 per jaarquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stuk of 7. Met MG alweer een poos. Hoop dat ik de rest van m'n leven met 'r samenblijf. 't is alleen zo'n eind weg. Vanmorgenvroeg om een uur of 5 kon ik zo een knappe francaise mee naar huis krijgen.
Ik heb een misstap begaan een paar weken geleden. Ik moet dat niet meer doen.
Ik moet trouw zijn.
Doe ik morgen of vanavondquote:
Nee, echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar ontmoet jij al die gewillige vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Stuk of 7. Met MG alweer een poos. Hoop dat ik de rest van m'n leven met 'r samenblijf. 't is alleen zo'n eind weg. Vanmorgenvroeg om een uur of 5 kon ik zo een knappe francaise mee naar huis krijgen.
Ik moet trouw zijn.
Guusquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ondertussen neukt zei een man of 100 per jaar
zei?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom dit benoemen, komt over alsof je erover nog steeds zit na te fantaseren. Zovan ''what if'' ze daadwerkelijk mee ging.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik moet trouw zijn.
Mensen hebben minder sympathie voor lelijke mensen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ait ik hou je daaraanquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe ik morgen of vanavond
Ben veel te laat voor werk. Moet 6 uur beginnen en begin net met eten
inb4: wat doe je op fok
Doen ze daarom zo tegen mij hier????quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mensen hebben minder sympathie voor lelijke mensen.
Doelde op de zei ipv zij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof jij daar anders over dekt
Is het kwartje gevallen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doen ze daarom zo tegen mij hier????
Nee. Ik geloof dat niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo hé, jij bent snel van begrip!quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doen ze daarom zo tegen mij hier????
Dorpen kun je ook uit, door dat reizen waar je de hele tijd zo'n grote bek over hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof dat niet.
Ze is van een klein dorp. Als dat zo zou zijn zou ik het weten. Jij hebt dus echt geen verstand van reizen.
Jawel, in elk stadje een ander schatje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof dat niet.
Ze is van een klein dorp. Als dat zo zou zijn zou ik het weten. Jij hebt dus echt geen verstand van reizen.
Dan ben je er alsnog snel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
Heb baas geappt dat ik 10 minuten later begin
Wat zegt die? ''OK''?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
Jij bepaalt zelf de werktijden. Dat is ook een manier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef xcachet het volgende:
quote:
Ja wie is er nou de baas hequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bepaalt zelf de werktijden. Dat is ook een manier.
Guus is 'n echte koorknaap, niets gezien van de wereld maar wel overal bovenuit schreeuwen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof dat niet.
jij bent dan ook niets waardquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dorpen kun je ook uit, door dat reizen waar je de hele tijd zo'n grote bek over hebt
Geen zin om je het uit te leggen verder. Waarom zou ik ook?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dorpen kun je ook uit, door dat reizen waar je de hele tijd zo'n grote bek over hebt
'Ja, ik begin een minuutje of 10 later'. Je laat weliswaar even weten, maar daar zit ook een zekere aanname in dat je het gewoon doet en kan.quote:
Alsof er ook maar een vliegmaatschappij is die jouw mee wil laten vliegen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Guus is 'n echte koorknaap, niets gezien van de wereld maar wel overal bovenuit schreeuwen.
hef?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Veel rappers kopen kleren, ik koop gewoon eten.
freskuquote:
En weer een ad hominem.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen zin om je het uit te leggen verder. Waarom zou ik ook?
Je bent nog niet eens 20 man. Ga 'ns een leven krijgen. Jij denkt dat je slim bent, maar je hebt totaal geen levenservaring, laat staan reiservaring.
zo gespierd ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar een vliegmaatschappij is die jouw mee wil laten vliegen.
Jij neemt zowat het halve vliegtuig in man
Ik vroeg het omdat ik vriendelijk wilde zijn en ik weet dat hij toch geen nee (kan) zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Ja, ik begin een minuutje of 10 later'. Je laat weliswaar even weten, maar daar zit ook een zekere aanname in dat je het gewoon doet en kan.
Mwah, het kan dus waarom niet.
hoiquote:
quote:
Nee, wel viesdik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo gespierd ben ik ook weer niet
Welke?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef McGrath het volgende:
Die post van mij weghalen was dus nergens voor nodig.
Ken je haar dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En weer een ad hominem.
Het grappige is dat je chick wss alsnog meer mannen per dag neukt dan dat jij ad hominems kunt maken
Jouw posts weghalen is altijd terechtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef McGrath het volgende:
Die post van mij weghalen was dus nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
damn dat nieuwe album van fresku is echt fucking goed
quote:
Nigga, zo doe je datquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben eten, gedraag jullie allemaal anders zwaait er wat. Guus houd ik, zoals gebruikelijk, verantwoordelijk.
Dat ik duidelijk maak dat ik het vreemd vind dat niels0 denkt dat sommige dingen mij boeien die hij verteld.quote:
17 en nu al de verstandigste in de SC. Zegt wel watquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben eten, gedraag jullie allemaal anders zwaait er wat. Guus houd ik, zoals gebruikelijk, verantwoordelijk.
Eet smakelijk Frank.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
ze zouden jouw hoofd weg moeten halen, zo'n tumor kan nooit veel goeds zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw posts weghalen is altijd terecht
Modjes steunen niels0 dus....quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat ik duidelijk maak dat ik het vreemd vind dat niels0 denkt dat sommige dingen mij boeien die hij verteld.
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zouden jouw hoofd weg moeten halen, zo'n tumor kan nooit veel goeds zijn.
Beetje Guus woorden in de mond leggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen zin om je het uit te leggen verder. Waarom zou ik ook?
Je bent nog niet eens 20 man. Ga 'ns een leven krijgen. Jij denkt dat je slim bent, maar je hebt totaal geen levenservaring, laat staan reiservaring.
eyyy doe normaal tegen me mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zelfs die tumor heeft meer hersencellen dan jijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
tumoren staan dan ook bekend om de snelle celverdubbeling.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs die tumor heeft meer hersencellen dan jij
Broertje luisterrrrrrrrrrrrrrrquote:
En je reist ook al niet, man man manquote:
Reizenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
En je reist ook al niet, man man man
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reizen
Ben toch geen brood man.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok na die kutgrap durf ik me hier eigk niet meer te vertonen;$
ok doeiquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
red light districtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waar ontmoet jij al die gewillige vrouwen
Der_Mann Brood xDquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reizen
Ben toch geen brood man.
Ja maak je, brood rijst.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reizen
Ben toch geen brood man.
Ben geen eckte ecto.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat jij nou zo'n lange kaolo ecto bent
Je wil gewoon aandachtquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
Wie wilt een leuk berichtje achterlaten in mijn fobo, hij is een beetje kaal ;s
Sorry fobo ban is niet opgeheven na mijn laatste ban.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
zieke sneer naar wch ditquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
Vandaar dat je Stompzinnig heet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:06 schreef Stompzinnig het volgende:
CUL / Koffiebonen kopen in Amsterdam
Ik heb iemand boos gemaakt.
Hij zei ooit in een topic dat pasta in blauwe verpakkingen altijd beter is dan andere kleuren.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:06 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb iemand boos gemaakt.
Hij zei ooit in een topic dat pasta in blauwe verpakkingen altijd beter is dan andere kleuren.
je hebt 6 paginas aan comments wat lul je nouquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
is 6 paginas veel?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
je hebt 6 paginas aan comments wat lul je nou
3962, niet gaan overdrijven guusquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond het wel grappig hoe je 3968 onderkinnen meebewogen toen je dit zei.
Wauw, beetje bang geworden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:08 schreef deadprez het volgende:
jezus
hee nice ik heb er 3950quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
3962, niet gaan overdrijven guus
Okquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |