Ze is prostituee?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. MG heeft zelf een baan. Die hoef ik geen geld te sturen.
Ik weet het, maar ik lees van boven maar onderen, dus dat zag ik pas nadat ik antwoorddequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl ik het antwoord hier al gaf.
Klopt. Ik haal er ook veel kracht uit in mijn leven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry Guus, maar het lijkt me een mooi geloof
Guus staat ook met een vergiet op z'n hoofd op z'n paspoortfotoquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry Guus, maar het lijkt me een mooi geloof
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat prijs je je zelf de lucht dan in als je de lelijkste bent zeg.Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraagquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ik
Ladyboysquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraag.
Volgens mij nemen ze je in de maling hoor, ik vind het maar een ongeloofwaardig verhaal anders.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Misschien daarom juist wel
Mijn contactpersonen bij grote opdrachtgevers waarderen juist dat ik de enige adviseur ben met gevoel voor humor...
Heeft ze je ook verteld over de happy ending?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wellness therapist. Acupunctuur, zweedse massage etc. in een 5* resort, geen Hanky Panky.
Dat geloof ik meteen Guus, dat geloof ik meteenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt. Ik haal er ook veel kracht uit in mijn leven.
Als je dat aan het hart gaat geef je ze geld zonder ze te neukenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo steunt hij lokale families, zo kan je het ook zien
Nog altijd beter dan die van mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Guus staat ook met een vergiet op z'n hoofd op z'n paspoortfoto
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Denk dat m'n broertje het beter zou kunnen dan ik
barney.gifquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?
M'n broertje is ook 9 jaar oudquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je broertje is geen dochter.. voor mannen is geen vraag.
Ladyboys die vrouw zijn acteren, lopen veel risico om in een greppel te belanden als de klant ze betrapt en zich bedrogen voeltquote:
Heb jij ook nog eens wat dirty talk als ouwe man, jatok?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Begint een beetje fout te worden hier.
Don't understand ?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
M'n broertje is ook 9 jaar oud
Boh, dan zou ik moeten gaan... Gelukkig heb ik mijn gezicht en mijn lichaam, dus zal er geen vraag naar me zijn![]()
![]()
Dat heb je daar niet. Ga anders ff reizen ofzo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft ze je ook verteld over de happy ending?
Goh, ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet tijdens het douchen al dat hij bepaalde 'talenten' heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |