je draagt er nu toch een ;squote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bentquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lachgas vond ik op zich niet zo heel bijzonder. Vond het altijd vergelijkbaar met dat gevoel als MDMA inslaat, alleen het is binnen een minuut weer weg.
Dat deed ik eerlijk gezegd nooit, iets gebruiken als je naar de klote bent. Niets is vervelender als het verkeerd gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bent
Een scheikundegrapquote:
The weeknd, ;s. ik luister die shit nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je het nieuwste album van the weeknd gehoord?
Gewoon te koop in de winkel hoor. Van die slagroompatronen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bent
sorry, wist je dat een compleet ander persoon bent geworden sinds je hijab op hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, heb nu toch niemand gevraagd of ik m mag pijpen op de wc ;s
Nee ik ook niet, maar genoeg mensen die aan de pillen gaan en dan afteren met lachgas / keta.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat deed ik eerlijk gezegd nooit, iets gebruiken als je naar de klote bent. Niets is vervelender als het verkeerd gaat.
Oei,mag ik je dan DM'en...?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Zou je het kunnen verduidelijken?
Dat is zuivere natuurkunde, doos gebakquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een scheikundegrap![]()
Dankjewel McG
hhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
sorry, wist je dat een compleet ander persoon bent geworden sinds je hijab op hebt
gohquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon te koop in de winkel hoor. Van die slagroompatronen.
haar doos vol gebak?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is zuivere natuurkunde, doos gebak
Nee, heb helaas een DM-banquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei,mag ik je dan DM'en...?
blokker bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:07 schreef Crip het volgende:
Is lachgas zo leuk ja? Waar kan ik dat krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |