Hey aardappelkopquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:54 schreef Remqo het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de taart van madeliefff
kweenie misschien is het een vieze taartquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
TeamIfIm heeft zelfgemaakte taart
Niemand?
had ik kapot gestamptquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:54 schreef Remqo het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar de taart van madeliefff
Als een Limburger je taart in plaats van vlaai aanbiedt moet je achterdochtig worden, weeniequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kweenie misschien is het een vieze taart
Hey lelijke aapquote:
Kom proevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kweenie misschien is het een vieze taart
Maar als je je dan bedenkt dat ik misschien een kloontje kan zijn van WCH, die heel erg vaak in de keuken staat... Hmmmmmquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als een Limburger je taart in plaats van vlaai aanbiedt moet je achterdochtig worden, weenie
xoxoquote:
Af en toe mag toch wel? Zolang je het erafgymt weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik verzorg mijn lichaam goed dus eet ik geen ongezonde troep
Wow, maar eten is zowat een van de leukste dingen van het levenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik verzorg mijn lichaam goed dus eet ik geen ongezonde troep
Meer oefenen hoor, als dit een belediging isquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:57 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar als je je dan bedenkt dat ik misschien een kloontje kan zijn van WCH, die heel erg vaak in de keuken staat... Hmmmmm![]()
Sorry WCH, dat was echt een belediging. Ik wist niet dat ik het in me had
Het gaat hem even te snel, hij zit nog in het vorige topic, denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:56 schreef BozeHaas het volgende:
waar is frank nou weer, beetje sneaky weggaan toen het te heet werd onder zijn voeten
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat hem even te snel, hij zit nog in het vorige topic, denk ik
Zal jou eens jezelf laten proeven wanneer ik je naderhand zoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
was gwn een geintjuhquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:59 schreef Chai het volgende:
Waarom meatus niet googlen McNulty? Is helemaal niet vies
Kan je geen cursus aanbieden in je roestige camper?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meer oefenen hoor, als dit een belediging is
je speelt met zijn privequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Monchoutaart en
[ afbeelding ]
Maar ik wil graag lief tegen je zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meer oefenen hoor, als dit een belediging is
Wat is er beledigend aan oud zijn? Of wil je jong sterven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik wil graag lief tegen je zijn
Het enige beledigende wat ik tegen je kan zeggen is dat je oud bent, wat iedereen hier zegt
Nerf gewegen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Mijn neefje en nichtje zijn er met nerf gewegen
IS strijders in the making
Ahw heb jij dat gekocht voor Mozy?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Monchoutaart en
[ afbeelding ]
Ik heb voor mijn collega's (veldteam) nerfguns gekochtquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Heyquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:08 schreef Neverknown het volgende:
Goedemiddag mensen van goede leven.
Ik word er zenuwachtig vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn collega's (veldteam) nerfguns gekocht
Hele veldslagen soms in het magazijn
Ach zolang je maar genoeg haar op je rug hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah een admin, ze pesten me, doe er iets aan, met je snor
Ze doen gewoon meequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach zolang je maar genoeg haar op je rug hebt.
Je zei laatst dat je amper nog postte, maar je bent er elke dag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:08 schreef Neverknown het volgende:
Goedemiddag mensen van goede leven.
Omdat je kaal bent zkrquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook, want ik ben meestal het lopende doel...
Waarom verbaast me dat nou weer nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook, want ik ben meestal het lopende doel...
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou weer niet
Ja, nu wel weer inderdaad. Verveel me iets meer dan eerst, toen jij die opmerking maakte was het nog niet van toepassing. Vanaf die dag wel wat vaker hier.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je amper nog postte, maar je bent er elke dag.
Dat proef je niet eens 's zo erg, venkel in een shake is echt aidsquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Andijvie shake gehad. Met een banaan en een appel is het wel te doen.
Ik zal jouw collega's het idee even doormailenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]mij ook niet, ben allang blij dat ze niet op het idee gekomen zijn om punaises aan die dingen te lijmen
Brood met tuinkers en tosti's emmentaler met tomaat hiero. Best te eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Andijvie shake gehad. Met een banaan en een appel is het wel te doen.
Oh fuckquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal jouw collega's het idee even doormailen
Tja als je geen werk/school hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer inderdaad. Verveel me iets meer dan eerst, toen jij die opmerking maakte was het nog niet van toepassing. Vanaf die dag wel wat vaker hier.
Spinazie.. is dat te doen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat proef je niet eens 's zo erg, venkel in een shake is echt aids
doe wel altijd spinazie in mn shakes
Als je niet labiel was geweest had je nu wel een keer werk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:16 schreef Neverknown het volgende:
Is bij mij sowieso in vlagen.
Zogenaamd labiel.
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Ja hoor. Laatst nog gedaan, denk dat het lekkerder is dan andijvie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spinazie.. is dat te doen?
Dat proef ik gewoon helemaal niet, alleen word je shake groen. Ik doe altijd twee flinke handen met spinazi en dan druiven, kiwi en mango.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Altijd raakquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Crip het volgende:
'' Ik ga op je kont schieten tante Crip.''
hoelang duurt het nog voor ie asser gaat zeggen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Crip het volgende:
'' Ik ga op je kont schieten tante Crip.''
Gezond hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat proef ik gewoon helemaal niet, alleen word je shake groen. Ik doe altijd twee flinke handen met spinazi en dan druiven, kiwi en mango.
hihi Frank zei leuterquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, 4 pagina's alweer gevuld met dat geleuter.
Gebruik alleen spinazie in pasta, op pizza en af en toe origineel: met gekookte aardappelen, een peperburger en een gekookt ei. Bietje room of melk erover.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha Frank heeft 25 posts per pagina.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe mij maar een stukje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
TeamIfIm heeft zelfgemaakte taart
Niemand?
Nee, ik heb geen taakstraf of soow.quote:
Hihi... Ik ben een beetje ondeugend vandaag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi Frank zei leuter
Ik dacht net dat mn neefje Pussy zei tegen mn nichtje toen ze waren aan het schieten. maar was niet zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoelang duurt het nog voor ie asser gaat zeggen?
Ja, maar het gaat hier over shakes. Groene smoothies voor de écht gezonde mensen onder ons.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gebruik alleen spinazie in pasta, op pizza en af en toe origineel: met gekookte aardappelen, een peperburger en een gekookt ei. Bietje room of melk erover.
Klopt ja. Zo staat dat ingesteld en ik ben er nu zo aan gewend geraakt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Frank heeft 25 posts per pagina.
Kan je wel gewoon eerlijk over zijn toch.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen taakstraf of soow.
Ha ben je er eindelijk weer, ik dacht dat je verdwaald was in het vorige topicquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als de broek nu maar netjes gesloten is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hihi... Ik ben een beetje ondeugend vandaag.
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier over shakes. Groene smoothies voor de écht gezonde mensen onder ons.
In spinazie zit niet zoveel suiker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.
Het is inderdaad niet moeilijk om te verdwalen in dat slappe geouwehoer van jullie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha ben je er eindelijk weer, ik dacht dat je verdwaald was in het vorige topic
Tazzzzzz denk je ik schoffel aanraken met mijn juweeltjes van handen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon eerlijk over zijn toch.
Zoet. De boost zit hem in de groene groenten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.
Veel ijzer hè geloof ik?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
In spinazie zit niet zoveel suiker.
Die mensen dragen allemaal handschoenen, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Tazzzzzz denk je ik schoffel aanraken met mijn juweeltjes van handen.
[ afbeelding ]
True, als je doet juicen ook bieten enzo toevoegenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoet. De boost zit hem in de groene groenten.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zoet. De boost zit hem in de groene groenten.
Ja en ik hoef dus al helemaal geen zweethanden hé.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die mensen dragen allemaal handschoenen, dat weet jij ook wel.
maar wat doe je globaal voor werk dan? Toch iets met secretaresse?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef Neverknown het volgende:
Een vrouw met ruwe handen, is meestal een harde werker.
Ik heb zijde zachte handjes, zonder eelt![]()
#elitair
Anno 2015 ruwe handen hebben is lastig hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef Neverknown het volgende:
Een vrouw met ruwe handen, is meestal een harde werker.
Ik heb zijde zachte handjes, zonder eelt![]()
#elitair
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Anno 2015 ruwe handen hebben is lastig hoor.
Als vrouw dan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoezo?
De techneut bij ons die graait in zijn gereedschapskoffer alsof het lego is....
Ja, onder het bureau verleen ik bepaalde diensten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar wat doe je globaal voor werk dan? Toch iets met secretaresse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Van het veel in aanraking komen met schoonmaakmiddelen krijg je echt droge/ruwe jatten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Anno 2015 ruwe handen hebben is lastig hoor.
Wel verstandig als die kleuters in je handen poepenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Ik heb wel echt droge handen na stage altijd. Desinfecteer mijn handen 54525x op een dag.
Oh ok, coolquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:28 schreef Neverknown het volgende:
Grapje man, Ik ben een deugdelijke secretaresse
Dit dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel verstandig als die kleuters in je handen poepen
Dankje, kom je me ook een taart brengen op de nationale secretaressedag?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh ok, cool
Gefeliciteerd
Ik niet, maar Fresku welquote:Op zaterdag 5 september 2015 14:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie ben jij in eidnhoven?
Ha! nee... dan gaat de mijne boos worden, en dat wil ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:32 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dankje, kom je me ook een taart brengen op de nationale secretaresse dag?![]()
TIP: Noteer allemaal 21 april 2016 in jullie agenda.
huh?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Wollah, praat iek als ene Marokaanseh wijf.quote:
Dramaqueen gespot.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ha! nee... dan gaat de mijne boos worden, en dat wil ik niet
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig is dat.
[ afbeelding ]
Somsquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wollah, praat iek als ene Marokaanseh wijf.
Dankjewel Jimmy, goed voor m'n egoquote:
Kan het ook anders dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt ja. Zo staat dat ingesteld en ik ben er nu zo aan gewend geraakt.
ik ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Frank heeft 25 posts per pagina.
Ben nou eenmaal een Marokkanen sletje hé.quote:
Hemel is een hele mooie plek ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig is dat.
[ afbeelding ]
Cashquote:
Ik heb 100 posts per pagina ingesteldquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben nou eenmaal een Marokkanen sletje hé.
999 hierquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 100 posts per pagina ingesteld
je bent zelf nerdjequote:
Ook nuttig, er gaan er maar 300 in een topicquote:
lolquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel verstandig als die kleuters in je handen poepen
301quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook nuttig, er gaan er maar 300 in een topic
lekker op cijfertjes fappen tochquote:
Sterk punt welquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker op cijfertjes fappen toch
Oh, ik wist niet dat dat konquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 100 posts per pagina ingesteld
hoezo ik ga gwn naar beneden hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
De tunnel met het lokkende licht die we allemaal gaan belopen ooit.
Mooien Jacobsladder.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte druktequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, en gewoon met de liftquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo ik ga gwn naar beneden hoor
Ik denk dat je met een behoorlijke snelheid naar beneden kukelt als ik dat zo zie. Raad je wel aan een parachute mee te nemen als je zoiets van plan bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte drukte
weet je nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte drukte
100% overtuigdquote:
nee nog niet, ga t zo ff downloadenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nieuwe album van Fresku al gehoord?
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrektquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, geloven jullie daarin?
raarquote:
Jij mag lekker scheuren op die weg. Ik heb trouwens niet zo gek lang geleden een sleutelbos gehad van een zekere Paulus, dus ik zou inderdaad de highway nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk om over de hel te lezen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er was eens een FOK-ker... Daar had ik altijd een discussie mee over het geloof, vond ik wel grappig om te lezenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrekt
Is echt goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee nog niet, ga t zo ff downloaden
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrekt
gewoon spotify toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
oh t album staat nog niet op piratenbaai verdomme
Ik ben hardcore Atheïst en verdiep me in "zwaardere" natuurkunde en natuurleer... en hoe meer ik leer hoe meer ik moet concluderen dat de kans aanwezig is dat er een soort van creatie is. Maar dat overtuigt mij niet van enige interesse van die creator in mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jammer man, had gehoopt dat het wat langer duurdequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.
oh ja dat heb ik ook idd, maar dan krijg je steeds reclame ertussendoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is echt goed
Maak anders spotify, is veel makkelijker.
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.quote:
Ik geloof niet zo in de hel..quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk om over de hel te lezen.
Dante's inferno vind ik erg boeiend
Google op 'spotify web player' en klik op die link daar naartoe. Dan werkt adblock.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik ook idd, maar dan krijg je steeds reclame ertussendoor
We hebben te maken met een gereïncarneerd persoon dames en heren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.
oh wow, dat wist ik niet, nicequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google op 'spotify web player' en klik op die link daar naartoe. Dan werkt adblock.
Ik ook niet, licht uit, remqo uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in de hel..
Is het onvermijdelijk dan toch gebeurd en komt crip bij je eten?quote:
Ehm, pardon?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wollah, praat iek als ene Marokaanseh wijf.
Ik weet het ook alleen omdat ik die niet-webplayer had verwijderd omdat die automatisch opstartte.quote:
Haram is niet halal he Frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het onvermijdelijk dan toch gebeurd en komt crip bij je eten?
LSD. Draakjes, papertrips 300microdots geloof ik... Heavy shit hoor. Zou ik nu niet meer trekken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.
Hou op, ik word te nieuwsgierig. Ik wil sws elke drugs geprobeerd hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.
Worden ze eindelijk nog wat waard ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar de paints leven door remqo.
Oh, zo, ik haal dat altijd door elkaar.quote:
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastischquote:
Mefhemtsh?quote:
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastisch
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hou op, ik word te nieuwsgierig. Ik wil sws elke drugs geprobeerd hebben.
Als die echt fantastisch had willen zijn had hij zich hier op zijn 15e al geregistreerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastisch
quote:
Serieus???quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen
Wanneer krijg ik bijles van jou?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Mehfhemtish*
Eerstgenoemde is voor mannen.
Ik ben opgegroeid met het Katholieke geloof, en hoe meer ik weet, hoe "leuker" ik dat geloof vind. Ik kijk er heel wetenschappelijk naar, terwijl je genoeg mensen hebt die de Bijbel woord voor woord geloven. Snap je wat ik bedoel? Als je niet alles letterlijk neemt, en een beetje langer doordenkt dan de letterlijke tekst, vind ik het een mooi geloof. Je had ook de user, Viligant7 (geloof ik) die geloofde dingen wat letterlijker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben hardcore Atheïst en verdiep me in "zwaardere" natuurkunde en natuurleer... en hoe meer ik leer hoe meer ik moet concluderen dat de kans aanwezig is dat er een soort van creatie is. Maar dat overtuigt mij niet van enige interesse van die creator in mij
Was voor mij niet mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als die echt fantastisch had willen zijn had hij zich hier op zijn 15e al geregistreerd
Dit verklaart wel jouw gedrag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Serieus???
haha ik kan er als ik wil vanavond nog aan komen, gewoon vloeibaar
Tegenwoordig is alles beter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was voor mij niet mogelijk
hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit verklaart wel jouw gedrag.
Ben jelly.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Serieus???
haha ik kan er als ik wil vanavond nog aan komen, gewoon vloeibaar
neequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles beter.
Wat voor werking had LSD op jou?quote:
FOK! heeft me bang gemaakt voor jouquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik bijles van jou?
Het nadeel aan Limburg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen
Het is wel echt iets waar je echt over na moet denken. Het heeft een heel naar staartje. Het gaat maar door en door, wat je ook doet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha
Ik heb het zo lang niet meer gedaan, er zijn users hier die later zijn geboren dan mijn laatste trip
Ik geloof wel in de hemel...quote:
Ligt niet zozeer aan Limburg, alles is hier ook gewoon te krijgen, maar ik ken gewoon niemand die lsd verkoopt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het nadeel aan Limburg.
Of misschien is het een voordeel.
In R'dam kan ik aan alles komen.
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm is met je haar ook je tijdsbesef verdwenen
maar niet in god?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de hemel...
maar niet in de hel?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de hemel...
Omdat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10
90's was leuke tijd om kind te zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10
Waarom? Let niet op de verhalen bbgirl.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Crip het volgende:
[..]
FOK! heeft me bang gemaakt voor jou
In Venlo is alles te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt niet zozeer aan Limburg, alles is hier ook gewoon te krijgen, maar ik ken gewoon niemand die lsd verkoopt.
Ja natuurlijk vind je de normen en waarden waarmee je opgevoed bent mooi. Is normaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het Katholieke geloof, en hoe meer ik weet, hoe "leuker" ik dat geloof vind. Ik kijk er heel wetenschappelijk naar, terwijl je genoeg mensen hebt die de Bijbel woord voor woord geloven. Snap je wat ik bedoel? Als je niet alles letterlijk neemt, en een beetje langer doordenkt dan de letterlijke tekst, vind ik het een mooi geloof. Je had ook de user, Viligant7 (geloof ik) die geloofde dingen wat letterlijker.
We gingen toen - grote fout - naar buiten en ik sprak willekeurige mensen aan omdat ik er echt van overtuigd was dat de lucht roze was en er van alles naarbeneden kwam. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat voor werking had LSD op jou?
Dat zal best.quote:
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gingen toen - grote fout - naar buiten en ik sprak willekeurige mensen aan omdat ik er echt van overtuigd was dat de lucht roze was en er van alles naarbeneden kwam. Dat soort dingen.
Weet ook nog heel goed dat ik echt even goed moest ademen want je weet niet meer wat echt is en wat niet en dat kan op gegeven moment heel angstig gaan worden, zeker als je buiten bent.
is toch ook niet nodig, tis maar wietquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Crip het volgende:
Ik wil nog eens wiet gerookt hebben maar heb niemand die mij wil babysitten.
Nee, jij hebt die neigingen van jezelf al.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.
Berlijnse muur was net gevallen, koude oorlog voorbij... het westen was gewoon awesome, geen terrorisme ellende tot 2001....quote:
Jij gaat al slecht van hasj.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.
Ja, weet ik veel dadelijk gebeurd er wat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch ook niet nodig, tis maar wiet
neh dat zal wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel dadelijk gebeurd er wat.
De bijbel is veel later geschreven dan toen Jezus gestorven was, en in de tussentijd werden de verhalen dus gewoon verteld. En daarbij schreven monniken dat boek, dus daar kan ook nog wat dingen aan veranderd zijn. Daarom moet je de bijbel ook niet letterlijk opvatten. Het heeft toch geen nut om op zondag niks te doen of geen sex te hebben voor het huwelijk of masturberen als iets slechts zien..quote:
Lachgas terwijl krio op je past.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Crip het volgende:
Ik wil nog eens wiet gerookt hebben maar heb niemand die mij wil babysitten.
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thxquote:
gvdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thx
lolwatquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thx
Wel in God, niet in de helquote:
Jupquote:
huhquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wel in God, niet in de hel
quote:
Mooie en optimistische jaren de 90'squote:Op zaterdag 5 september 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Berlijnse muur was net gevallen, koude oorlog voorbij... het westen was gewoon awesome, geen terrorisme ellende tot 2001....
Zoiets als vreemdelingenhaat was uitzonderlijk, of iemand een hoofddoek droeg of niet was geen issue.... na 2001 is alles gepolariseerd.... voor 89 ook, maar toen waren het de russen, doemdenken alles....
wat is deze?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het was echt heel optimistisch, soort rerun van de 60's alles was tof... het enige was Aids... dat was "het issue" verder was alles echt heel tofquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooie en optimistische jaren de 90's
Ik snap het nog steeds niet. Zou je het kunnen verduidelijken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De bijbel is veel later geschreven dan toen Jezus gestorven was, en in de tussentijd werden de verhalen dus gewoon verteld. En daarbij schreven monniken dat boek, dus daar kan ook nog wat dingen aan veranderd zijn. Daarom moet je de bijbel ook niet letterlijk opvatten. Het heeft toch geen nut om op zondag niks te doen of geen sex te hebben voor het huwelijk of masturberen als iets slechts zien..
Dat had ik eens gehoord en ik zou niet weten of het klopt, maar sindsdien geloof ik zo...
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vind je de normen en waarden waarmee je opgevoed bent mooi. Is normaal.
Ben niet echt katholiek opgevoed, maar wel naar katholieke basisschool geweest en eerste heilige communie gedaan. Heb er wel mooie herinneringen aan.
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
Onder die hijab schuilt een heel stout meisje.
Ja, en van XTC niet. Neem jij maar eens hasj ergens in een mannengevangenis in Peru ofsoow.quote:
Ik weet het niet. Ik goloof er gewoon niet in dat iemand die zo goed is om je naar een hemel te sturen, tegelijkertijd zo gemeen kan zijn om een hel te laten bestaan. Ik geloof niet in de hel, ik vind het niet logischquote:
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.quote:
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.
cokequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.![]()
Bietje veel drugs gebruikt deze jongen, maar nooit crackrocks of een spuit in m'n arm gezet.
3 keer gestopt met coke. Een gram per dag een tijd aangezeten. Zonder hulp 3 keer zelf mee gestopt.
Zonder hulp. Laatste keer gesnoven is meer dan een jaar geleden.
uhuquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.
je draagt er nu toch een ;squote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bentquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lachgas vond ik op zich niet zo heel bijzonder. Vond het altijd vergelijkbaar met dat gevoel als MDMA inslaat, alleen het is binnen een minuut weer weg.
Dat deed ik eerlijk gezegd nooit, iets gebruiken als je naar de klote bent. Niets is vervelender als het verkeerd gaat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bent
Een scheikundegrapquote:
The weeknd, ;s. ik luister die shit nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je het nieuwste album van the weeknd gehoord?
Gewoon te koop in de winkel hoor. Van die slagroompatronen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
schijnt het chillst te zijn als je al helemaal naar de klote bent
sorry, wist je dat een compleet ander persoon bent geworden sinds je hijab op hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, heb nu toch niemand gevraagd of ik m mag pijpen op de wc ;s
Nee ik ook niet, maar genoeg mensen die aan de pillen gaan en dan afteren met lachgas / keta.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat deed ik eerlijk gezegd nooit, iets gebruiken als je naar de klote bent. Niets is vervelender als het verkeerd gaat.
Oei,mag ik je dan DM'en...?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Zou je het kunnen verduidelijken?
Dat is zuivere natuurkunde, doos gebakquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Een scheikundegrap![]()
Dankjewel McG
hhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
sorry, wist je dat een compleet ander persoon bent geworden sinds je hijab op hebt
gohquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gewoon te koop in de winkel hoor. Van die slagroompatronen.
haar doos vol gebak?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is zuivere natuurkunde, doos gebak
Nee, heb helaas een DM-banquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei,mag ik je dan DM'en...?
blokker bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:07 schreef Crip het volgende:
Is lachgas zo leuk ja? Waar kan ik dat krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |