hoezo ik ga gwn naar beneden hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
De tunnel met het lokkende licht die we allemaal gaan belopen ooit.
Mooien Jacobsladder.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte druktequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook, en gewoon met de liftquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo ik ga gwn naar beneden hoor
Ik denk dat je met een behoorlijke snelheid naar beneden kukelt als ik dat zo zie. Raad je wel aan een parachute mee te nemen als je zoiets van plan bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:40 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte drukte
weet je nietquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er een Stairway to heaven is en een Highway to Hell zegt dat wel iets over de verwachte drukte
100% overtuigdquote:
nee nog niet, ga t zo ff downloadenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nieuwe album van Fresku al gehoord?
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrektquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, geloven jullie daarin?
raarquote:
Jij mag lekker scheuren op die weg. Ik heb trouwens niet zo gek lang geleden een sleutelbos gehad van een zekere Paulus, dus ik zou inderdaad de highway nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk om over de hel te lezen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er was eens een FOK-ker... Daar had ik altijd een discussie mee over het geloof, vond ik wel grappig om te lezenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrekt
Is echt goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee nog niet, ga t zo ff downloaden
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het apart voelt als je ziel uit je lichaam vertrekt
gewoon spotify toch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
oh t album staat nog niet op piratenbaai verdomme
Ik ben hardcore Atheïst en verdiep me in "zwaardere" natuurkunde en natuurleer... en hoe meer ik leer hoe meer ik moet concluderen dat de kans aanwezig is dat er een soort van creatie is. Maar dat overtuigt mij niet van enige interesse van die creator in mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:42 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |