jammer man, had gehoopt dat het wat langer duurdequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.
oh ja dat heb ik ook idd, maar dan krijg je steeds reclame ertussendoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is echt goed
Maak anders spotify, is veel makkelijker.
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.quote:
Ik geloof niet zo in de hel..quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel leuk om over de hel te lezen.
Dante's inferno vind ik erg boeiend
Google op 'spotify web player' en klik op die link daar naartoe. Dan werkt adblock.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik ook idd, maar dan krijg je steeds reclame ertussendoor
We hebben te maken met een gereïncarneerd persoon dames en heren.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
De dood 2 keer in de ogen gekeken. Heel je leven trekt voorbij dan. Gaat echt heel snel. Flitsend zegmaar.
oh wow, dat wist ik niet, nicequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google op 'spotify web player' en klik op die link daar naartoe. Dan werkt adblock.
Ik ook niet, licht uit, remqo uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in de hel..
Is het onvermijdelijk dan toch gebeurd en komt crip bij je eten?quote:
Ehm, pardon?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wollah, praat iek als ene Marokaanseh wijf.
Ik weet het ook alleen omdat ik die niet-webplayer had verwijderd omdat die automatisch opstartte.quote:
Haram is niet halal he Frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het onvermijdelijk dan toch gebeurd en komt crip bij je eten?
LSD. Draakjes, papertrips 300microdots geloof ik... Heavy shit hoor. Zou ik nu niet meer trekken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.
Hou op, ik word te nieuwsgierig. Ik wil sws elke drugs geprobeerd hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet dood te gaan hoor, LSD werkt ook wel.
Worden ze eindelijk nog wat waard ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar de paints leven door remqo.
Oh, zo, ik haal dat altijd door elkaar.quote:
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastischquote:
Mefhemtsh?quote:
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastisch
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hou op, ik word te nieuwsgierig. Ik wil sws elke drugs geprobeerd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |