Al was Slaap_Zak beter. maar dat terzijdequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet me bij WCH altijd om niet zoals Benny Hill vroeger even een paar tikjes te geven met de vlakke hand op het lekkere gladde bolletje.
Ik heb verse uit Marokko. Zonnebloempitten ook maar daar ben ik geen huge fan van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
die krenge heb ik nooit lekker gevonden
doe mij maar zonnepitten
of geroosterde maiskorrels
KritischeMassa, dat was de bomquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al was Slaap_Zak beter. maar dat terzijde
Thedeadguyquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KritischeMassa, dat was de bom
Ik vond het maar een demagoog.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dat KM ja? ik dacht S_Zquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond het maar een demagoog.
dat was echt wel.. eh.. critical xDquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij probeerde net nog krampachtig een fittie te beginnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb hem al een tijdje niet gezien
Ik mis nog steeds Annabel. Wat een heerlijk jong blaadje was dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dat KM ja? ik dacht S_Z
oh ja, in krampachtige fitties was ie altijd goed, mooie tijden...quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij probeerde net nog krampachtig een fittie te beginnen
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja, in krampachtige fitties was ie altijd goed, mooie tijden...
die verpaking ken ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb verse uit Marokko. Zonnebloempitten ook maar daar ben ik geen huge fan van.
neee geroosterde maiskorrelsdie van marokko met die donkeykong op de voorkant. Echt niet lkkr
Huh hier schijnt de zon gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb het zo koudwas net zo stom geweest om geen jas mee te menen en een shortje aan te trekken. Naar scouting. Wat een hel
![]()
Hier is het net opgehouden met regenen. Arme Gianni, ik hoorde Sonic en daar is hij nuquote:
woojo noem je chai nou een hoer?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoer is het net opgehouden met regenen. Arme Gianni, ik hoorde Sonic en daar is hij nu
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE ZON SCHIJNT ALTIJD HAHA
Hier is het matig weer
Zag jij het ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
woojo noem je chai nou een hoer?
fixedquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef McNulty het volgende:
Dubbelvla is zo gruwelijk lekker. De melk waarmee het gemaakt is komt zeker van Chai d'r uiers.
Oei. Hoe praat ik me hier uit...quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
woojo noem je chai nou een hoer?
wow beetje grof ditquote:
Ojee, je begint zo nog een catfightquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gaan stoken ofzo maar als ik chai was dan had ik het echt niet gepikt
#TeamChaiquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, je begint zo nog een catfight
meatusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Omdat iemand te dom is fatsoenlijk achtergrondonderzoek te doen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gaan stoken ofzo maar als ik chai was dan had ik het echt niet gepikt
Ik zal nog eens zeggen dat ik aan je denkquote:
#TeamChaiquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat ik aan je denk
quote:
Ja dat is zeker niet mijn bedoeling hoor, chai noemde jou dom btwquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, je begint zo nog een catfight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |