woojo noem je chai nou een hoer?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoer is het net opgehouden met regenen. Arme Gianni, ik hoorde Sonic en daar is hij nu
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
DE ZON SCHIJNT ALTIJD HAHA
Hier is het matig weer
Zag jij het ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
woojo noem je chai nou een hoer?
fixedquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef McNulty het volgende:
Dubbelvla is zo gruwelijk lekker. De melk waarmee het gemaakt is komt zeker van Chai d'r uiers.
Oei. Hoe praat ik me hier uit...quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
woojo noem je chai nou een hoer?
wow beetje grof ditquote:
Ojee, je begint zo nog een catfightquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gaan stoken ofzo maar als ik chai was dan had ik het echt niet gepikt
#TeamChaiquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, je begint zo nog een catfight
meatusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Omdat iemand te dom is fatsoenlijk achtergrondonderzoek te doen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet gaan stoken ofzo maar als ik chai was dan had ik het echt niet gepikt
Ik zal nog eens zeggen dat ik aan je denkquote:
#TeamChaiquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat ik aan je denk
quote:
Ja dat is zeker niet mijn bedoeling hoor, chai noemde jou dom btwquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ojee, je begint zo nog een catfight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |