Al was Slaap_Zak beter. maar dat terzijdequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet me bij WCH altijd om niet zoals Benny Hill vroeger even een paar tikjes te geven met de vlakke hand op het lekkere gladde bolletje.
Ik heb verse uit Marokko. Zonnebloempitten ook maar daar ben ik geen huge fan van.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
die krenge heb ik nooit lekker gevonden
doe mij maar zonnepitten
of geroosterde maiskorrels
KritischeMassa, dat was de bomquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al was Slaap_Zak beter. maar dat terzijde
Thedeadguyquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KritischeMassa, dat was de bom
Ik vond het maar een demagoog.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dat KM ja? ik dacht S_Zquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond het maar een demagoog.
dat was echt wel.. eh.. critical xDquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij probeerde net nog krampachtig een fittie te beginnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb hem al een tijdje niet gezien
Ik mis nog steeds Annabel. Wat een heerlijk jong blaadje was dat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was dat KM ja? ik dacht S_Z
oh ja, in krampachtige fitties was ie altijd goed, mooie tijden...quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij probeerde net nog krampachtig een fittie te beginnen
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja, in krampachtige fitties was ie altijd goed, mooie tijden...
die verpaking ken ik nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb verse uit Marokko. Zonnebloempitten ook maar daar ben ik geen huge fan van.
neee geroosterde maiskorrelsdie van marokko met die donkeykong op de voorkant. Echt niet lkkr
Huh hier schijnt de zon gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb het zo koudwas net zo stom geweest om geen jas mee te menen en een shortje aan te trekken. Naar scouting. Wat een hel
![]()
Hier is het net opgehouden met regenen. Arme Gianni, ik hoorde Sonic en daar is hij nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |