goeie hequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
xD bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Het is zo jammer... WCH is awesome. Niels is awesome...quote:
Geen gezouten geroosterde pompoenpitten etenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze lijken net platgestampte kauwgoms van de straat.
Zullen we weer gewoon afspreken dat jullie elkaar links laten liggen?quote:
Ik ga gezouten geroosterde kikkererwten eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen gezouten geroosterde pompoenpitten eten
ah nu snap ik m, lolquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey een niels0 collage
Wat ben je toch creabea
zonnebloempitten zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen gezouten geroosterde pompoenpitten eten
maar WCH is zo rechts als het maar kan ;squote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zullen we weer gewoon afspreken dat jullie elkaar links laten liggen?
Zal nog eens lief doen tegen jequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond
Even de kale bolletjes tegen elkaar wrijven :-)quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat was inzake uitlokking, maar je hebt gelijk. Geen zin in opnieuw een ban.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kreeg voor je vorige doodsverwensing ook al een ban he
Is lekker als je ze met cajun kruiden roosterdquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga gezouten geroosterde kikkererwten eten.
Eerst elkaar een hand geven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zo rechts dat ik zelfs iedereen wil deporteren die met links schrijftquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
maar WCH is zo rechts als het maar kan ;s
Als je pompoenpitten hebt gehad wil je niets anders meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
zonnebloempitten zijn wel lekker
jij weet overal iets grappigs over te zeggen man ongelofelijkquote:
kom danquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo rechts dat ik zelfs iedereen wil deporteren die met links schrijft
het is een gavequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jij weet overal iets grappigs over te zeggen man ongelofelijk
Veeg alleen mezelf af met linksquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben zo rechts dat ik zelfs iedereen wil deporteren die met links schrijft
Ik moet me bij WCH altijd om niet zoals Benny Hill vroeger even een paar tikjes te geven met de vlakke hand op het lekkere gladde bolletje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Even de kale bolletjes tegen elkaar wrijven :-)
die krenge heb ik nooit lekker gevondenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Crip het volgende:
Deze dingen zijn verslavend man
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |