En mijn vacht weegt ook heel wat, mijn mooie glanzende aaibare vacht. je zal maar kaal zijn zeg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En je moet nagaan dat elke cel sowieso al een extra chromosoom heeft, dat weegt ook wat
Iedereen hier manquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thnx. Wat kan ik hier nou op zeggen? Heb wel m'n problemen hoor.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En mijn vacht weegt ook heel wat, mijn mooie glanzende aaibare vacht. je zal maar kaal zijn zeg.
Hij scheert het nog zelf af ook. Kun je nagaan hoe lelijk 'ie van nature al is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En mijn vacht weegt ook heel wat, mijn mooie glanzende aaibare vacht. je zal maar kaal zijn zeg.
pewpewquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:21 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij scheert het nog zelf af ook. Kun je nagaan hoe lelijk 'ie van nature al is.
Stop jij eens met denken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal wel een verweerbericht zijn denk ik
Ik jou ook nietquote:
gvdquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal wel een verweerbericht zijn denk ik
Iemand moet toch voor je koken Frass, iemand moet toch je huis schoonhouden..? Het is ook nooit goedquote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik jou ook niet
Want ik dacht altijd aan je
Ah doe jij dat allemaal voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iemand moet toch voor je koken Frass, iemand moet toch je huis schoonhouden..? Het is ook nooit goed
http://www.kindertelefoon.nl/quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik ben thuis en er is een fittie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |