Jij bent toch veel in de gym te vinden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Zo agressief altijd, die allochtoonsenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:13 schreef Crip het volgende:
Die Vegan gains zou ik echt zo op zijn bek slaan als ik de kans zou krijgen, en dat voor iemand die nog nooit iemand heeft geklapt![]()
Begin jij nu ook al. Godverdomme.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
Ik schaam me een beetje als ik mij realiseer dat er bijna (scheelt ongv. 20 kilo) 2 volwassen jongemannen in mij passen.
Haha, ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima te horen.
Mag zeker niet klagen. Over niet klagen gesproken, dat is niet helemaal waar, wanneer komt er weer een Crip-uitzending op de radio?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al. Godverdomme.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent toch veel in de gym te vinden?
geeft niks je hebt gewoon zware bottwnquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
Dan mogen we jou wel dik noemen, waarschijnlijk ben je nog dikker dan Mexicanomannquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:12 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent toch veel in de gym te vinden?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Edit; dit dient niet verkeerd gelezen te worden.
Niet te lang wachten hoor. Leuke uitzendingen.quote:
En je moet nagaan dat elke cel sowieso al een extra chromosoom heeft, dat weegt ook watquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geeft niks je hebt gewoon zware bottwn
Kalequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En je moet nagaan dat elke cel sowieso al een extra chromosoom heeft, dat weegt ook wat
Het is een quote van Frankquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar als je breed bent dan weeg je ook meer dn de gemiddelde gast. Dus je bent gwn dik
JA HAD AL AANGEPASTquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is een quote van Frank
BAH vieze homo manquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo agressief altijd, die allochtoonsen
Oh ja, nu zo beginnen he, om zeker voor jezelf te legitimeren mij van een flat te gooien, ik heb je doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |