Niels is gewoon next level shit, jij kan hem niet handelenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Altijd toch... geen bal aan zo
Nee Niels neemt opquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan neem jij op zeker
Wehehehehequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niels is gewoon next level shit, jij kan hem niet handelen
moeder is gwn schuilnaam voor zichzelfquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
creepy as fuck, lees dat bericht van hem
gvd
Hey een niels0 collagequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr vanaf marsquote:
Dat zeg ik altijd tegen m'n vriendenquote:
Ik gaf een beetje over in mijn mondquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen m'n vrienden
Miste je me?
Nee
...
Ik dacht altijd aan je
Jullie zijn allebei net zo erg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey een niels0 collage
Wat ben je toch creabea
En van het geld wat je bespaart, omdat je anders een schoonmaakster moest huren, maak je nu een man-cave in je huis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah doe jij dat allemaal voor mij
Dan is het goed
Wie gaat er nou kunsttulpen etenquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Crip het volgende:
Deze dingen zijn verslavend man
[ afbeelding ]
xD bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
grgr vanaf uranus
SNAP JE
Jammer dat je er niet in stikte.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond
Ik sta nu te rukken op het station, bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond
Deze lijken net platgestampte kauwgoms van de straat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:35 schreef Crip het volgende:
Deze dingen zijn verslavend man
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |