Wel in God, niet in de helquote:
Jupquote:
huhquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wel in God, niet in de hel
quote:
Mooie en optimistische jaren de 90'squote:Op zaterdag 5 september 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Berlijnse muur was net gevallen, koude oorlog voorbij... het westen was gewoon awesome, geen terrorisme ellende tot 2001....
Zoiets als vreemdelingenhaat was uitzonderlijk, of iemand een hoofddoek droeg of niet was geen issue.... na 2001 is alles gepolariseerd.... voor 89 ook, maar toen waren het de russen, doemdenken alles....
wat is deze?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thx
Ja het was echt heel optimistisch, soort rerun van de 60's alles was tof... het enige was Aids... dat was "het issue" verder was alles echt heel tofquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooie en optimistische jaren de 90's
Ik snap het nog steeds niet. Zou je het kunnen verduidelijken?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De bijbel is veel later geschreven dan toen Jezus gestorven was, en in de tussentijd werden de verhalen dus gewoon verteld. En daarbij schreven monniken dat boek, dus daar kan ook nog wat dingen aan veranderd zijn. Daarom moet je de bijbel ook niet letterlijk opvatten. Het heeft toch geen nut om op zondag niks te doen of geen sex te hebben voor het huwelijk of masturberen als iets slechts zien..
Dat had ik eens gehoord en ik zou niet weten of het klopt, maar sindsdien geloof ik zo...
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vind je de normen en waarden waarmee je opgevoed bent mooi. Is normaal.
Ben niet echt katholiek opgevoed, maar wel naar katholieke basisschool geweest en eerste heilige communie gedaan. Heb er wel mooie herinneringen aan.
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef McNulty het volgende:
Onder die hijab schuilt een heel stout meisje.
Ja, en van XTC niet. Neem jij maar eens hasj ergens in een mannengevangenis in Peru ofsoow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Ik weet het niet. Ik goloof er gewoon niet in dat iemand die zo goed is om je naar een hemel te sturen, tegelijkertijd zo gemeen kan zijn om een hel te laten bestaan. Ik geloof niet in de hel, ik vind het niet logischquote:
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.quote:
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was 16/17 ofzo en droeg geen hoofddoek. Pls.
cokequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.![]()
Bietje veel drugs gebruikt deze jongen, maar nooit crackrocks of een spuit in m'n arm gezet.
3 keer gestopt met coke. Een gram per dag een tijd aangezeten. Zonder hulp 3 keer zelf mee gestopt.
Zonder hulp. Laatste keer gesnoven is meer dan een jaar geleden.
uhuquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lachgas uit een ballon. Sterker nog, uit een hogedrukcilinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |