Als die echt fantastisch had willen zijn had hij zich hier op zijn 15e al geregistreerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gewoon doen man helemaal in verdrinken, en dan op je 39e een valse nicht uithangen op een forum, helemaal fantastisch
quote:
Serieus???quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen
Wanneer krijg ik bijles van jou?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Mehfhemtish*
Eerstgenoemde is voor mannen.
Ik ben opgegroeid met het Katholieke geloof, en hoe meer ik weet, hoe "leuker" ik dat geloof vind. Ik kijk er heel wetenschappelijk naar, terwijl je genoeg mensen hebt die de Bijbel woord voor woord geloven. Snap je wat ik bedoel? Als je niet alles letterlijk neemt, en een beetje langer doordenkt dan de letterlijke tekst, vind ik het een mooi geloof. Je had ook de user, Viligant7 (geloof ik) die geloofde dingen wat letterlijker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben hardcore Atheïst en verdiep me in "zwaardere" natuurkunde en natuurleer... en hoe meer ik leer hoe meer ik moet concluderen dat de kans aanwezig is dat er een soort van creatie is. Maar dat overtuigt mij niet van enige interesse van die creator in mij
Was voor mij niet mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als die echt fantastisch had willen zijn had hij zich hier op zijn 15e al geregistreerd
Dit verklaart wel jouw gedrag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Serieus???
haha ik kan er als ik wil vanavond nog aan komen, gewoon vloeibaar
Tegenwoordig is alles beter.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was voor mij niet mogelijk
hahaquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit verklaart wel jouw gedrag.
Ben jelly.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Serieus???
haha ik kan er als ik wil vanavond nog aan komen, gewoon vloeibaar
neequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles beter.
Wat voor werking had LSD op jou?quote:
FOK! heeft me bang gemaakt voor jouquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik bijles van jou?
Het nadeel aan Limburg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik zou niet weten hoe ik eraan moet komen
Het is wel echt iets waar je echt over na moet denken. Het heeft een heel naar staartje. Het gaat maar door en door, wat je ook doet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha
Ik heb het zo lang niet meer gedaan, er zijn users hier die later zijn geboren dan mijn laatste trip
Ik geloof wel in de hemel...quote:
Ligt niet zozeer aan Limburg, alles is hier ook gewoon te krijgen, maar ik ken gewoon niemand die lsd verkoopt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het nadeel aan Limburg.
Of misschien is het een voordeel.
In R'dam kan ik aan alles komen.
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vgm is met je haar ook je tijdsbesef verdwenen
maar niet in god?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de hemel...
maar niet in de hel?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik geloof wel in de hemel...
Omdat?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10
90's was leuke tijd om kind te zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
90's was echt gaver dan de jaren 00 en 10
Waarom? Let niet op de verhalen bbgirl.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Crip het volgende:
[..]
FOK! heeft me bang gemaakt voor jou
In Venlo is alles te halen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt niet zozeer aan Limburg, alles is hier ook gewoon te krijgen, maar ik ken gewoon niemand die lsd verkoopt.
Ja natuurlijk vind je de normen en waarden waarmee je opgevoed bent mooi. Is normaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met het Katholieke geloof, en hoe meer ik weet, hoe "leuker" ik dat geloof vind. Ik kijk er heel wetenschappelijk naar, terwijl je genoeg mensen hebt die de Bijbel woord voor woord geloven. Snap je wat ik bedoel? Als je niet alles letterlijk neemt, en een beetje langer doordenkt dan de letterlijke tekst, vind ik het een mooi geloof. Je had ook de user, Viligant7 (geloof ik) die geloofde dingen wat letterlijker.
We gingen toen - grote fout - naar buiten en ik sprak willekeurige mensen aan omdat ik er echt van overtuigd was dat de lucht roze was en er van alles naarbeneden kwam. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat voor werking had LSD op jou?
Dat zal best.quote:
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We gingen toen - grote fout - naar buiten en ik sprak willekeurige mensen aan omdat ik er echt van overtuigd was dat de lucht roze was en er van alles naarbeneden kwam. Dat soort dingen.
Weet ook nog heel goed dat ik echt even goed moest ademen want je weet niet meer wat echt is en wat niet en dat kan op gegeven moment heel angstig gaan worden, zeker als je buiten bent.
is toch ook niet nodig, tis maar wietquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Crip het volgende:
Ik wil nog eens wiet gerookt hebben maar heb niemand die mij wil babysitten.
Nee, jij hebt die neigingen van jezelf al.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.
Berlijnse muur was net gevallen, koude oorlog voorbij... het westen was gewoon awesome, geen terrorisme ellende tot 2001....quote:
Jij gaat al slecht van hasj.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wauw, volgens mij is dit echt iets voor mij.
Ja, weet ik veel dadelijk gebeurd er wat.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch ook niet nodig, tis maar wiet
neh dat zal wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel dadelijk gebeurd er wat.
De bijbel is veel later geschreven dan toen Jezus gestorven was, en in de tussentijd werden de verhalen dus gewoon verteld. En daarbij schreven monniken dat boek, dus daar kan ook nog wat dingen aan veranderd zijn. Daarom moet je de bijbel ook niet letterlijk opvatten. Het heeft toch geen nut om op zondag niks te doen of geen sex te hebben voor het huwelijk of masturberen als iets slechts zien..quote:
Lachgas terwijl krio op je past.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:56 schreef Crip het volgende:
Ik wil nog eens wiet gerookt hebben maar heb niemand die mij wil babysitten.
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thxquote:
gvdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thx
lolwatquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerste en laatste keer dat ik had gedronken vroeg ik iemand of ik 'm mocht pijpen op de wc dus nee thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |