quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat hem even te snel, hij zit nog in het vorige topic, denk ik
Zal jou eens jezelf laten proeven wanneer ik je naderhand zoen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
was gwn een geintjuhquote:Op zaterdag 5 september 2015 15:59 schreef Chai het volgende:
Waarom meatus niet googlen McNulty? Is helemaal niet vies
Kan je geen cursus aanbieden in je roestige camper?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meer oefenen hoor, als dit een belediging is
je speelt met zijn privequote:Op zaterdag 5 september 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Monchoutaart en
[ afbeelding ]
Maar ik wil graag lief tegen je zijnquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Meer oefenen hoor, als dit een belediging is
Wat is er beledigend aan oud zijn? Of wil je jong sterven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar ik wil graag lief tegen je zijn
Het enige beledigende wat ik tegen je kan zeggen is dat je oud bent, wat iedereen hier zegt
Nerf gewegen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Mijn neefje en nichtje zijn er met nerf gewegen
IS strijders in the making
Ahw heb jij dat gekocht voor Mozy?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook. Monchoutaart en
[ afbeelding ]
Ik heb voor mijn collega's (veldteam) nerfguns gekochtquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Crip het volgende:
Mijn neefje en nichtje zijn er met nerf gewegen
IS strijders in the making
Heyquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:08 schreef Neverknown het volgende:
Goedemiddag mensen van goede leven.
Ik word er zenuwachtig vanquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn collega's (veldteam) nerfguns gekocht
Hele veldslagen soms in het magazijn
Ach zolang je maar genoeg haar op je rug hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah een admin, ze pesten me, doe er iets aan, met je snor
Ze doen gewoon meequote:Op zaterdag 5 september 2015 16:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach zolang je maar genoeg haar op je rug hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |