hoelang duurt het nog voor ie asser gaat zeggen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Crip het volgende:
'' Ik ga op je kont schieten tante Crip.''
Gezond hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat proef ik gewoon helemaal niet, alleen word je shake groen. Ik doe altijd twee flinke handen met spinazi en dan druiven, kiwi en mango.
hihi Frank zei leuterquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, 4 pagina's alweer gevuld met dat geleuter.
Gebruik alleen spinazie in pasta, op pizza en af en toe origineel: met gekookte aardappelen, een peperburger en een gekookt ei. Bietje room of melk erover.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spinazie.. is dat te doen?
Haha Frank heeft 25 posts per pagina.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doe mij maar een stukje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:53 schreef IfImJamesDean het volgende:
TeamIfIm heeft zelfgemaakte taart
Niemand?
Nee, ik heb geen taakstraf of soow.quote:
Hihi... Ik ben een beetje ondeugend vandaag.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hihi Frank zei leuter
Ik dacht net dat mn neefje Pussy zei tegen mn nichtje toen ze waren aan het schieten. maar was niet zo.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoelang duurt het nog voor ie asser gaat zeggen?
Ja, maar het gaat hier over shakes. Groene smoothies voor de écht gezonde mensen onder ons.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gebruik alleen spinazie in pasta, op pizza en af en toe origineel: met gekookte aardappelen, een peperburger en een gekookt ei. Bietje room of melk erover.
Klopt ja. Zo staat dat ingesteld en ik ben er nu zo aan gewend geraakt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Frank heeft 25 posts per pagina.
Kan je wel gewoon eerlijk over zijn toch.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen taakstraf of soow.
Ha ben je er eindelijk weer, ik dacht dat je verdwaald was in het vorige topicquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als de broek nu maar netjes gesloten is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hihi... Ik ben een beetje ondeugend vandaag.
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier over shakes. Groene smoothies voor de écht gezonde mensen onder ons.
In spinazie zit niet zoveel suiker.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.
Het is inderdaad niet moeilijk om te verdwalen in dat slappe geouwehoer van jullie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ha ben je er eindelijk weer, ik dacht dat je verdwaald was in het vorige topic
Tazzzzzz denk je ik schoffel aanraken met mijn juweeltjes van handen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je wel gewoon eerlijk over zijn toch.
Zoet. De boost zit hem in de groene groenten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Smoothie doe ik alleen aardbei, sinasappel of ananas. Paar keertjes per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |