Oh ja, en cafeïne ookquote:
jezusquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een keer een flesje LSD en had met een pipet netjes op suikerklontjes gedruppeld... maar er zat nog wat op de hals en rand van het flesje... dus ik denk "lik"
godverodmme
De volgende dag moest ik naar schoolman man
dit jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Neverknown het volgende:
Ik snap dat niet, mensen die zo fel tegen drugs zijn. Ken ook van die meisjes. Wel verstandig enz.
Maar als je goede grenzen hebt is het wel te doen en de moeite waard om te proberen (lijkt me).
Meteen overdosis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik had een keer een flesje LSD en had met een pipet netjes op suikerklontjes gedruppeld... maar er zat nog wat op de hals en rand van het flesje... dus ik denk "lik"
godverodmme
De volgende dag moest ik naar schoolman man
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vriendin, nu vrouw, zat de hele avond zo ->
is ook echt niet slim hè bij lsdquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn vriendin, nu vrouw, zat de hele avond zo ->
That's what she saidquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook echt niet slim hè bij lsd
Oei. Ik weet niet waar ik moet beginnen... Welk gedeelte snapte je niet?quote:
Wie wil er nu niet een keer roze wolken zien zoals Frank.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
en als je geen goede grenzen hebt ook
yolo jatog
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei. Ik weet niet waar ik moet beginnen... Welk gedeelte snapte je niet?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dan kan ze ook niemand pijpen.
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook echt niet slim hè bij lsd
ik heb een hele avond samen met mijn vrouw in een stukje zilverfolie zitten staren, hele tekenfilmsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wie wil er nu niet een keer roze wolken zien zoals Frank.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?
Ik ben nooit verder gekomen dan iemand een preek geven omdat hij 5 soorten drugs door elkaar had gebruikt. Dus je doet meer dan ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:11 schreef Remqo het volgende:
Ik ben nooit verder dan wiet gekomen wat drugs betreft
Dat is inderdaad nog steeds een wonderquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar dat is trouwen met WCH ook niet, dus ja, wat kun je verwachten?
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog steeds een wonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |