Poor Achmed.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Even voor de info ik heb die gast niet gepijpt he, had een vriendin aanwezig anders was ik aan het choken op dick.
Dus ben nog holy
Welke twee?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.
helemaal nietquote:
Ik ''ken'' we zo'n man die een keer is blijven hangen in drugs. En tegenwoordig schreeuwt hij het letterlijk van de daken. Dat ie zelfmoord wil plegen enz.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan niet op LSD maar je kan wel aardig overstuur raken
Ik ben in het echt eigenlijk heel aardig, grappig en knapquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, jij hebt twee dingen heel goed gedaan in je leven. Hoe? Ik heb daar geen verklaring voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guus, ik snap echt niet of je nou serieus er verder op in wilt gaan of dat je me gewoon in de maling neemtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn?
Tim is nog steeds boos op cockblockende bffquote:
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben in het echt eigenlijk heel aardig, grappig en knapJe foto zorgt ervoor dat we weten dat i.i.g. dat laatste niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er serieus verder op in gaan, maar ik ben het grote geheel kwijt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Guus, ik snap echt niet of je nou serieus er verder op in wilt gaan of dat je me gewoon in de maling neemt
Maar dat ligt niet aan de dosis maar aan de frequentie en de initiële staat van geestquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ''ken'' we zo'n man die een keer is blijven hangen in drugs. En tegenwoordig schreeuwt hij het letterlijk van de daken. Dat ie zelfmoord wil plegen enz.
Dus sommige mensen houden er wel iets aan over.
En een goeie baan en opleiding hequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.
Ja klopt, sprong dan ook beetje van hak naar takquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan de dosis maar aan de frequentie en de initiële staat van geest
Overdosis is in mijn woordenboek een dodelijke dosis
Compliment in een beledigingquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En heeft een heel knappe vrouw en een heel leuk zoontje. Ja, echt waar, dat heeft WCH voor elkaar gekregen. Het hoe, wat en waarom, tsja, dat blijft de wetenschap verbazen tot op de dag van vandaag.
Gelukkigquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tim is nog steeds boos op cockblockende bff
Ja, ook dat.... Je bent en blijft natuurlijk een volslagen idioot, laat dat duidelijk zijn en daar geen illusies over bestaan, maar je hebt wel wat goed gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En een goeie baan en opleiding he
Oh ja sorry.. Mag ik je vragen waar jij in gelooft?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil er serieus verder op in gaan, maar ik ben het grote geheel kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |