Eet smakelijk Frank.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben eten, gedraag jullie allemaal anders zwaait er wat. Guus houd ik, zoals gebruikelijk, verantwoordelijk.
ze zouden jouw hoofd weg moeten halen, zo'n tumor kan nooit veel goeds zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw posts weghalen is altijd terecht
Modjes steunen niels0 dus....quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat ik duidelijk maak dat ik het vreemd vind dat niels0 denkt dat sommige dingen mij boeien die hij verteld.
nou nou nouquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze zouden jouw hoofd weg moeten halen, zo'n tumor kan nooit veel goeds zijn.
Beetje Guus woorden in de mond leggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen zin om je het uit te leggen verder. Waarom zou ik ook?
Je bent nog niet eens 20 man. Ga 'ns een leven krijgen. Jij denkt dat je slim bent, maar je hebt totaal geen levenservaring, laat staan reiservaring.
eyyy doe normaal tegen me mattiequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zelfs die tumor heeft meer hersencellen dan jijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
tumoren staan dan ook bekend om de snelle celverdubbeling.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs die tumor heeft meer hersencellen dan jij
Broertje luisterrrrrrrrrrrrrrrquote:
En je reist ook al niet, man man manquote:
Reizenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
En je reist ook al niet, man man man
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reizen
Ben toch geen brood man.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok na die kutgrap durf ik me hier eigk niet meer te vertonen;$
ok doeiquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok na die kutgrap durf ik me hier eigk niet meer te vertonen;$
red light districtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waar ontmoet jij al die gewillige vrouwen
Der_Mann Brood xDquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Reizen
Ben toch geen brood man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |