'Ja, ik begin een minuutje of 10 later'. Je laat weliswaar even weten, maar daar zit ook een zekere aanname in dat je het gewoon doet en kan.quote:
Alsof er ook maar een vliegmaatschappij is die jouw mee wil laten vliegen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Guus is 'n echte koorknaap, niets gezien van de wereld maar wel overal bovenuit schreeuwen.
hef?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Veel rappers kopen kleren, ik koop gewoon eten.
freskuquote:
En weer een ad hominem.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen zin om je het uit te leggen verder. Waarom zou ik ook?
Je bent nog niet eens 20 man. Ga 'ns een leven krijgen. Jij denkt dat je slim bent, maar je hebt totaal geen levenservaring, laat staan reiservaring.
zo gespierd ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er ook maar een vliegmaatschappij is die jouw mee wil laten vliegen.
Jij neemt zowat het halve vliegtuig in man
Ik vroeg het omdat ik vriendelijk wilde zijn en ik weet dat hij toch geen nee (kan) zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
'Ja, ik begin een minuutje of 10 later'. Je laat weliswaar even weten, maar daar zit ook een zekere aanname in dat je het gewoon doet en kan.
Mwah, het kan dus waarom niet.
hoiquote:
quote:
Nee, wel viesdik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo gespierd ben ik ook weer niet
Welke?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef McGrath het volgende:
Die post van mij weghalen was dus nergens voor nodig.
Ken je haar dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En weer een ad hominem.
Het grappige is dat je chick wss alsnog meer mannen per dag neukt dan dat jij ad hominems kunt maken
Jouw posts weghalen is altijd terechtquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:55 schreef McGrath het volgende:
Die post van mij weghalen was dus nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef deadprez het volgende:
damn dat nieuwe album van fresku is echt fucking goed
quote:
Nigga, zo doe je datquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben eten, gedraag jullie allemaal anders zwaait er wat. Guus houd ik, zoals gebruikelijk, verantwoordelijk.
Dat ik duidelijk maak dat ik het vreemd vind dat niels0 denkt dat sommige dingen mij boeien die hij verteld.quote:
17 en nu al de verstandigste in de SC. Zegt wel watquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben eten, gedraag jullie allemaal anders zwaait er wat. Guus houd ik, zoals gebruikelijk, verantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |