Voor bonuspunten doe ik het welquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had net hetzelfde getypt![]()
Gelukkig snap je m'n humor Remqo, bonuspunten
Ik?quote:
inb4 Chai klust bijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe je nu alsof alle prostituees broodmeisjes zijn?
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haarquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanochtend viel er ook een haartje uit
Die heb ik nooit gehatquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je werkwoordspelling is helaas wel gesneuveld zie ik.
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haar
Mooi zo, dat komt goed uit.quote:
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
xcachet is een mooi meisje, die moet blijven leven
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ripquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
Ben sowieso kansloos en heb geen idee hoe ze eruit ziet, dus geen punt voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar Mozy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik tijdens WO II best willen doen, beetje knappe Canadese soldaten neuken.
Naar mijn studie zo'n 4 keerquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?
Snel aanpappen met IfIm dan, of zijn er andere vrijwilligers?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
minus vrouw en kind dan, laten we realistisch blijven
Wat liefquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stuk of 7. Met MG alweer een poos. Hoop dat ik de rest van m'n leven met 'r samenblijf. 't is alleen zo'n eind weg. Vanmorgenvroeg om een uur of 5 kon ik zo een knappe francaise mee naar huis krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |