Voor bonuspunten doe ik het welquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had net hetzelfde getypt![]()
Gelukkig snap je m'n humor Remqo, bonuspunten
Ik?quote:
inb4 Chai klust bijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe je nu alsof alle prostituees broodmeisjes zijn?
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haarquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanochtend viel er ook een haartje uit
Die heb ik nooit gehatquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je werkwoordspelling is helaas wel gesneuveld zie ik.
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij had ik ook gewoon nog lang haar
Mooi zo, dat komt goed uit.quote:
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
picsquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
xcachet is een mooi meisje, die moet blijven leven
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ripquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie een complete metamorfose binnen 6 jaar gebeuren
Ben sowieso kansloos en heb geen idee hoe ze eruit ziet, dus geen punt voor mijquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Post doorgestuurd naar Mozy.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Had ik tijdens WO II best willen doen, beetje knappe Canadese soldaten neuken.
Naar mijn studie zo'n 4 keerquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe vaak is er gevraagd geworden hoe je opleiding gaat, en je relatiestatus hoe het daarmee zit....en of je ook nog werk hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |