Fase 1: ontkenningquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat heb je daar niet. Ga anders ff reizen ofzo.
Precies, genoeg andere manieren om arme locals te steunenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je dat aan het hart gaat geef je ze geld zonder ze te neuken
Stom, flauw grapjequote:
Ook niet gratis hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Gelukkig heb ik dit gezicht en dit lichaam, dus zal er niemand over me heen willen, voor geld
Som en flauw. Ik weet het
Al kreeg ik geld toequote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Gelukkig heb ik dit gezicht en dit lichaam, dus zal er niemand over me heen willen, voor geld
Ik heb goed slecht nieuws, op het einde van de dag kruipt de gemiddelde man overal op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Stom, flauw grapje
Ook nog niet eens met geld tóéquote:
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.quote:
Ik wel, hoi Guusquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken.
KAOLOKUTTE TYFUSHAAS!!!!!!
Ik had net hetzelfde getyptquote:
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.
Ik heb tweemaal in m'n leven een vriendin gehad die in de prostitutie werkte. Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Vanochtend viel er ook een haartje uitquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
gvd niet alleen politieke voorkeur zelfs dezelfde valse humor
Beetje zoals relatie met jou dus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Doe je nu alsof alle prostituees broodmeisjes zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee Guus. Happy-ending is helemaal niet standaard. Massage is massage, geen sex.
Ik heb tweemaal in m'n leven een vriendin gehad die in de prostitutie werkte. Die doen het echt niet voor hun lol. Het is noodzaak.
Gulpquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb goed slecht nieuws, op het einde van de dag kruipt de gemiddelde man overal op.
2quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoeveel vriendinnen heb je gehad, mooiboi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |