SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crash komt nog wel, de andere...geen ideequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niemand zal wel weten of we ooit nog de orginele Crash Bandicoot, Spyro, Ratchet and Clank op de PS4 kunnen spelen![]()
Dus?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Solid Snake zit niet in MGSV, dat is Big Boss...
kijk, een kenner als OPquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Spoiler!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
niemand behalve kojimaquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk ik. Want wie begrijpt het verhaal in MGS nou nog?
Ik snapte al geen cholera van de samenvatting...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Typisch zo'n Japanse kutgame. Kloons, double agents, triple agents, mensen die dood zijn en toch weer nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij hebben de verhaal schrijvers eerst wat gesnoven en gezopen voordat ze begonnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jak and Dexter?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
crash komt nog wel, de andere...geen idee
R*c vast ook wel, evenals die andere grote titel waarvan ik de naam nu ff kwijt ben
jesh die jquote:
die wordt zo foking vet jongequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die komt sowieso, waren al beelden van. Remake van het eerste deel.
oh toch ratchet & clank, ik dacht jak & daxterquote:
Denk dat het wel meevalt, is geen Ubisoft ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh toch ratchet & clank, ik dacht jak & daxter![]()
Maar ziet er prachtig uit ja, zou me niks verbazen als het eindresultaat minder mooi is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan dit genre, want Heavy Rain vond ik wel duidelijk beter dan deze game.
Ik wil het verhaal nog 1 keer spelen waarin iedereen doodgaat, en mogelijk de platinum pakken en dan is het tijd voor de game van het jaar: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!
Ik en iedereen met een IQ boven de 100. Zo moeilijk is het niet als je maar een beetje oplet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
addictquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:40 schreef Jimbo het volgende:
what the flying cake fuck mediamarkt ?
Ik bestel, ik betaal.... MAAR GEEN ORDER!
kutzaak blijft het toch ook. morgen maar WEER bellen
aan?quote:
Men ben gewoon mensen misgelopen zoals die Bald soldier. Kan ik weer die missies opnieuw doen en iedereen afknallen voor de lulz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Voor degene die de perfecte save game van gz willen overzetten naar tpp voor extra's, iemand op reddit heeft ook een jpgtje gemaakt met wie en wat er op je save game moet staan:
[ afbeelding ]
Ga met je games terug naar de winkel, meestal geven ze je dan alsnog gewoon 'toegang' tot de actiequote:Op maandag 31 augustus 2015 01:01 schreef Dagger87 het volgende:
Kut. Ik heb Until Dawn en mgs5 is al verstuurd. Kon gewoon met die 3=2 actie een gratis spel krijgen. Minpunt voor pre-orderen.
zo moeilijk ia het nou ook weer nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je van het genre houdt is het een topgame.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wil vandaag ook naar de MM, even Batman, Until Dawn en (?) binnenharken. Is Until Dawn wat, iemand die het al heeft? Ik ben heel erg benieuwd namelijk.
Nou nou rustig maar hoor, we weten ondertussen al wel dat je een fanboy bentquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik en iedereen met een IQ boven de 100. Zo moeilijk is het niet als je maar een beetje oplet.
games kopenquote:
oh ja, maar dat is algemeen bekend tochquote:
Als je van horror en Heavy Rain houdtquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wil vandaag ook naar de MM, even Batman, Until Dawn en (?) binnenharken. Is Until Dawn wat, iemand die het al heeft? Ik ben heel erg benieuwd namelijk.
Anders lees je dit topic gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef Ixnay het volgende:
Mijn ongezouten mening over Until Dawn na 2 playthroughs.
+/- Graphics zijn okayish voor een PS4 spel, gemiddeld tot bovengemiddeld.
+ Butterfly effect zit goed in elkaar, je gaat nadenken over je daden. Al denk je vaak dat je iets goed doet, terwijl dat later verkeerd uitpakt. Dit is niet nieuw in games, maar hier is er echt goed aandacht aan besteed. Het is zelfs visueel gemaakt in het menu, waar je ziet wat oorzaak en gevolg zijn.
+ Lengte van de game is prima voor dit genre. Niet te kort en niet te lang.
+/- Het verzamelen van collectibles is als opvulling toegevoegd, en hadden mogen wegblijven. De manier waarop deed me denken aan The Order 1886, ze liggen er en je kunt ze pakken, maar verder wordt het geheel ook wel duidelijk zonder deze collectibles.
- De totems maken het misschien mysterieus, maar je hebt er niets aan. Je krijgt een flash te zien wat er (mogelijk) gaat gebeuren als een waarschuwing, maar het zal je keuzes niet gaan veranderen, omdat je niet weer hoe je deze situatie vermijdt door het maken van de juiste keuzes.
- De personages hadden zo uit Geordie Shore geplukt kunnen zijn. Hun gedrag past ook niet bij de situatie. Als je bang bent en er gaat ineens uit het niets zomaar een deur open reageer je niet met "Hey, let's go!"
-- Het verhaal is normaal maar een onderdeel van een game, maar in dit genre vind ik het toch wel zwaarder meetellen, omdat de game vrijwel alleen om het verhaal draait. Als eerste is het raar waarom deze jongeren naar dit oord toe willen gaan. Als je echt in deze situaties terecht zou komen, zou je heel anders reageren en bij elkaar blijven totdat hulp zou komen. Kort samengevat: Het hele verhaal voelt ongeloofwaardig en onlogisch aan. Maar misschien is dit kenmerkend voor "cabin-in-the-wood-horrorfilms". Na de tweede sessie werd het allemaal wat beter te begrijpen waarom bepaalde dingen zijn zoals ze zijn, maar het hangt allemaal vaag samen.
+ De sessies met Dr. Hill zijn leuk bedacht en volgens mij hebben je keuzes tijdens deze gesprekken ook invloed op details in het verhaal. Als je bijvoorbeeld zegt dat je bang bent voor injectienaalden, dan word je bijvoorbeeld door iemand met een injectienaald achterna gezeten.
+ Vanaf hoofdstuk 7/8 kan het verhaal pas echt "spannend" genoemd worden. Bij de eerste 3 hoofdstukken had ik zoiets van "waar ben ik mee bezig?", maar dit wordt meer dan goed gemaakt. Als je door het cheesy gedrag van de personages heen kan kijken i.c.m. de cliché setting is het een vermakelijke "game".
As aanvuling op het stuk over het verhaal vind ik dat de voor 1 ding echt wat originelers hadden mogen bedenken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan dit genre, want Heavy Rain vond ik wel duidelijk beter dan deze game.
Ik wil het verhaal nog 1 keer spelen waarin iedereen doodgaat, en mogelijk de platinum pakken en dan is het tijd voor de game van het jaar: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Neem voor mij als derde game dan maar Until Dawn mee. Thnx, een gratis game kan ik altijd waarderenquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:49 schreef HostiHawaii het volgende:
Zijn er mensen in omgeving zoetermeer die 3=2 willen meedoen en maar 1 game willen?
Ik wil Batman en Metal gear zelf namelijk, 3 games is me teveel van het goede.
Hoeveel gratis games heb je ondertussen al mogen ontvangen als crewlid? voor 40 euro is ie voor jou.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem voor mij als derde game dan maar Until Dawn mee. Thnx, een gratis game kan ik altijd waarderen
Ik ben geen crew hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:18 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hoeveel gratis games heb je ondertussen al mogen ontvangen als crewlid? voor 40 euro is ie voor jou.
Je WAS crew.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen crew hoor
Maar nee sorry, ik ga morgen zelf in Zoetermeer kijken maar ik denk dat ik helemaal niets koop nu. Heb er nu toch geen tijd voor en tegen de tijd dat ik er wel tijd voor heb zijn die games ook afgeprijsd
Kan niet. Until Dawn bij gamemania gehaald met tegoedbonnen en mgs bij yourgamezone. Ik wacht wel tot er een nieuwe actie is. Dit is al de derde 3=2 actie dit jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ga met je games terug naar de winkel, meestal geven ze je dan alsnog gewoon 'toegang' tot de actie
Dat is ook mijn argument. Ik kan wel drie nieuwe games aanschaffen maar die belanden in de backlog en worden de komende maanden waarschijnlijk toch niet aangeraakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nee sorry, ik ga morgen zelf in Zoetermeer kijken maar ik denk dat ik helemaal niets koop nu. Heb er nu toch geen tijd voor en tegen de tijd dat ik er wel tijd voor heb zijn die games ook afgeprijsd
Nee, heel handig dat het "meer info"-knopje stuk isquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:56 schreef VTB het volgende:
Is die MM actie alleen vandaag? Of de hele week? Staat niet echt op de site hoe lang deze actie geldig is
Viel daar nog wat te halen in Leeuwarden? MGS bijv. Was die er ook?quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:51 schreef CoExist het volgende:
Zooo ff naar de Media-Markt gegaan.
Until Dawn (PS4) ¤ 55,-
Hyrule Warriors (Wii U) ¤ 44,99
Yoshi's Wooly World (Wii U) ¤ 44,99
Totaal: ¤ 99,99 is maar ¤33,33 per game!
Top deal!
De Wii U games zijn cadeaus voor mijn zwager. En zou ik sowieso al moeten kopen.
Neen, was niet op voorraad. Volgens de medewerker ligt 'ie morgen in de winkel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Viel daar nog wat te halen in Leeuwarden? MGS bijv. Was die er ook?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:23 schreef HostiHawaii het volgende:
Zijn er nog mensen die, net als ik, met smart wachten op Transformers Devastation?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Transformers War for Cybertron en Fall of Cybertron ook grijs gespeeld, puur omdat ht 1 grote hommage was naar G1.
Dit IS G1 en het ziet eruit als de 80's serie. Wordt gemaakt door het Bayonetta team.
Ze zijn ook gewoon net 1-2 maanden te vroeg met die actie. Daarnaast heeft mijn MM waarschijnlijk de GOTY edities van Far Cry 4 en Mordor niet, of nog voor idiote prijzen, dus die had ik dan eventueel wel willen halen, maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat ik 3 must-have titels voor een goede prijs kan scoren, met de huidige prijzen en aanbod.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben geen crew hoor
Hell fucking yeah. Leukste afspraak van gamescomquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:23 schreef HostiHawaii het volgende:
Zijn er nog mensen die, net als ik, met smart wachten op Transformers Devastation?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb Transformers War for Cybertron en Fall of Cybertron ook grijs gespeeld, puur omdat ht 1 grote hommage was naar G1.
Dit IS G1 en het ziet eruit als de 80's serie. Wordt gemaakt door het Bayonetta team.
Spel komt precies op mijn verjaardag uit, het heeft zo moeten zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hell fucking yeah. Leukste afspraak van gamescom
Thanks voor de infoquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Neen, was niet op voorraad. Volgens de medewerker ligt 'ie morgen in de winkel.
Until Dawn lag er wel volop.
Al heb ik afgelopen woensdag Until Dawn Extended Edition gekocht en ben nu retour gegaan met de kassabon.
Hou vooral je tijd vrij voor MGSquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Mijn gamerhart zegt KOPENKOPENKOPEN, mijn portemonee schudt zachtjes nee en mijn vrije tijd zegt: ERROR NOT FOUND.
Dus ik hou het voor de komende tijd bij MGS5 en in Oktober Transformers.
Okay thanks, maar ik had haast. Vandaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders lees je dit topic gewoon
[..]
Voor de volledige Knightfall Protocol moet je ook alle Riddler Trophies (279?) halen, het enige wat ik niet gedaan heb.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman: Arkham Knight voor 89,5% uitgespeeldverhaal is iig compleet (volgens mij, dat protocol is dat nog de moeite waard?). Blij dat ik m niet verkocht heb na het teleurstellende begin. Beste spel dat ik dit jaar gespeeld heb. 9/10
rocket league en helldivers.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er leuke multiplayer games beschikbaar voor de PS4, die ik bijvoorbeeld met mijn vriendin kan doen?
En voordat de foute opmerkingen beginnen. Ja, ik weet dat je ook andere spelletjes kan doen met een vriendin.
Littlebigplanet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er leuke multiplayer games beschikbaar voor de PS4, die ik bijvoorbeeld met mijn vriendin kan doen?
En voordat de foute opmerkingen beginnen. Ja, ik weet dat je ook andere spelletjes kan doen met een vriendin.
Helldivers ziet er wel grappig uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
rocket league en helldivers.
vind ze beide niks aan maar vele anderen wel
Op de Wii spelen we weleens Mario games (duh) en op de Xbox vindt ze Gears of War geweldig. Alleen die consoles heb ik beide nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Littlebigplanet.
Wat vind zij leuk?
Kama Sutra: The Game? Kan je met de PS Camera live streamen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kama Sutra: The Game? Kan je met de PS Camera live streamen.
quote:
Call of Duty splitscreenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helldivers ziet er wel grappig uit. Rocket League heb ik gezien, maar lijkt me niet iets wat ik vaak zou spelen.
[..]
Op de Wii spelen we weleens Mario games (duh) en op de Xbox vindt ze Gears of War geweldig. Alleen die consoles heb ik beide niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:27 schreef DKUp het volgende:
Deus Ex HR komt 23 februari 2016![]()
Pre-orders krijgen hem een aantal dagen eerder.
Nu weet ik niet of dat een succes wordt. Gears of War vindt ze alleen maar tof omdat ze daarmee die gasten door de midden kan zagenquote:
Zozoquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of dat een succes wordt. Gears of War vindt ze alleen maar tof omdat ze daarmee die gasten door de midden kan zagen.
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman: Arkham Knight voor 89,5% uitgespeeldverhaal is iig compleet (volgens mij, dat protocol is dat nog de moeite waard?). Blij dat ik m niet verkocht heb na het teleurstellende begin. Beste spel dat ik dit jaar gespeeld heb. 9/10
pas na iets van 3 uur spelen begon ik het echt leuk te vindenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.
MGS:V heeft me hopelijk wat meer te pakken, kan ik hopelijk de tijd tot Fifa 16 mee overbruggen.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was de Batmobile echt too much.
Nu al dlc aankondigenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef DKUp het volgende:
Uncharted 4 komt 18 maart 2016
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Voor de eerste keer komt er Story DLC.
gewoon niet kopen. punt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Dat is toch erg? Wanneer gaan we er iets tegen doen?
Is niet erg tenzij de game korter is dan normaal of als het lijkt dat de dlc deel uit zou moeten maken van de game. Anders is het toch gewoon prima?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
TLOU Left Behind is fantastisch, dus laat maar komen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Bizar inderdaad maar helaas wel van deze tijd!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Aangekondigd maanden na release.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
TLOU Left Behind is fantastisch, dus laat maar komen.
Eerst de game afmaken, dan kijken of er tijd/interesse voor is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:35 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Is niet erg tenzij de game korter is dan normaal of als het lijkt dat de dlc deel uit zou moeten maken van de game. Anders is het toch gewoon prima?
Ik bedoel, moeten ze het dan geheim houden tot de release?
Inderdaad. Ik haal de remaster wel.quote:
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst de game afmaken, dan kijken of er tijd/interesse voor is.
Bij Rockstar trekken ze zich daar toch ook niets van aan? Die zijn nu nog steeds bezig met de story DLC voor Gta V waarvan iedereen al weet dat die ooit gaat komenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:16 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.
En daar is niets mis mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:16 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij Rockstar trekken ze zich daar toch ook niets van aan? Die zijn nu nog steeds bezig met de story DLC voor Gta V waarvan iedereen al weet dat die ooit gaat komen
Er komt volgend jaar (volgens mij voorjaar) een remake uit van de 1e Ratchet & Clank game.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niemand zal wel weten of we ooit nog de orginele Crash Bandicoot, Spyro, Ratchet and Clank op de PS4 kunnen spelen![]()
Press A to skip missionquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.
Sarcasme niet kunnen herkennenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Press A to skip mission
Liegen over next-gen en PC release in de hoop dat mensen het dubbel gaan kopen
"Prima voorbeeld"
Beetje de Donald Trump onder de developers. Zitten op een berg geld en overal geld aan hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.
Define "we". Er zijn altijd mensen die het niet boeit en de boel gewoon gaan preorderen, met seizoenspas en al. Ik snap ze ook niet, want bij release gaan ze piepen over gigabyte aan patchesquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Je gaat geen Fallout kopen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee.
Ik doe gewoon niet meer aan games die zeggen: 'die game die over een half jaar uitkomt, daar gaan we ook nog extra's voor maken die je geld gaan kosten'.
Je weet al dat het komtquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Fallout is nog geen dlc aangekondigd.
Maar je snapt het verschil toch wel?quote:
Natuurlijk, maar de industrie is veranderd. Ik heb liever ook games waar je alle content na de release gratis krijgt. Je weet ook niet wat voor een verhaal de DLC krijgt, als het uit de mainstory is geknipt heb ik er geen respect voor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je snapt het verschil toch wel?
ow, die komt echt welquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Fallout is nog geen dlc aangekondigd.
ik heb geen idee wat die twee met elkaar te maken hebben. Vooral niet nadat ik Elders Scrolls gespeeld heb. 45GB aan installatiebestanden, plus 15GB patch en daarna nog eens 15GB.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define "we". Er zijn altijd mensen die het niet boeit en de boel gewoon gaan preorderen, met seizoenspas en al. Ik snap ze ook niet, want bij release gaan ze piepen over gigabyte aan patches
Ik pas mijn posts al flink naar beneden aan om het nog redelijk acceptabel op een FOK! niveautje te krijgen, maar ik zou het dus speciaal voor jou nog verder omlaag moeten schroeven richting 'Nijntje-niveau'!?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yi, leer je punt eens wat bondiger te melden zeg. Allemachtig.
Witcher 3 dlc:![]()
Batman Arkham Knight dlc:
Ze hebben met elkaar te maken in de zin dat het een ander teken is van een instortende industrie. Patches en updates van tientallen GB kunnen nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat die twee met elkaar te maken hebben. Vooral niet nadat ik Elders Scrolls gespeeld heb. 45GB aan installatiebestanden, plus 15GB patch en daarna nog eens 15GB.
We zitten in het PS4-topic heh, dan mag je je posts wel aanpassen aan het niveau ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik pas mijn posts al flink naar beneden aan om het nog redelijk acceptabel op een FOK! niveautje te krijgen, maar ik zou het dus speciaal voor jou nog verder omlaag moeten schroeven richting 'Nijntje-niveau'!?
Ik zal de komende weken wat vaker op de FP komen om nog wat extra hersencellen af te laten sterven...quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zitten in het PS4-topic heh, dan mag je je posts wel aanpassen aan het niveau ja.
Hou er rekening mee dat in Nederland alleen de Nederlandstalige Metal Gear Solid 5 wordt verkocht, met Tygo Gernandt als Snake...quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:33 schreef Ixnay het volgende:
Donderdag MGS ophalen.
En ik weet gewoon zeker dat het niet gaat tegenvallen.
Die review scores zijn overweldigend en heb alle vertrouwen in Kojima.
Eerste reviews zijn niet geweldig. IGN scoort het nog een 8,4, maar ik heb ook al 5-jes en 6-jes zien voorbijkomen op n4g.com .quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Damn hoe meer ik van Mad Max zie, hoe meer ik het wil spelen.... En dat terwijl ik net MGS5 heb gekocht.... Arghhhh... Reviews maar afwachten i guess (wss vandaag, release in vs vandaag lol).
Precies. Wel jezelf druk maken over betaalde content, een half jaar van te voren, maar zorgen dat je basisproduct daadwerkelijk af is, is schijnbaar erg lastigquote:Op dinsdag 1 september 2015 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben met elkaar te maken in de zin dat het een ander teken is van een instortende industrie. Patches en updates van tientallen GB kunnen nooit de bedoeling zijn.
Wat onverwachtquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:42 schreef Jimbo het volgende:
die mediamarkt zeg
games van 30 hebben ze nu weer 59 gemaakt enzo(TESO was 30-35)
nee, maar wel kansloos.quote:
Ik heb niet eens gekeken deze week, ik vermaak me nog met mijn backlog en reviewgame. Plus dat er geen game uit is die ik nu day one wil hebben. Nee, ook geen MGSquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar wel kansloos.
zeker gezien ze gister nog normaal geprijsd waren
Daar is volgens mij dan ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister begonnen met The Order. Ziet er wel fucking nice uit!
http://www.gamespot.com/reviews/mad-max-review/1900-6416232/quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Damn hoe meer ik van Mad Max zie, hoe meer ik het wil spelen.... En dat terwijl ik net MGS5 heb gekocht.... Arghhhh... Reviews maar afwachten i guess (wss vandaag, release in vs vandaag lol).
Nou nee, het is echt wel een toffe game. Helaas wel erg kort. Een beetje een CoD campaign qua tijdsduur maar dan zonder multiplayer. Daarom geen 60 euro waard, maar zeker een prima gamequote:Op dinsdag 1 september 2015 08:06 schreef Radjan het volgende:
[..]
Daar is volgens mij dan ook alles mee gezegd.
ik wou even 3 popi spellen bestellen zo dat ik ze eventueel later weer kan ruilen als ik ze niet speelquote:Op dinsdag 1 september 2015 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken deze week, ik vermaak me nog met mijn backlog en reviewgame. Plus dat er geen game uit is die ik nu day one wil hebben. Nee, ook geen MGS
Is MGS V goed ? Ik twijfel namelijk of ik hem wel ga kopen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerst even een paar uurtjes MGS V gespeeld, daarna een chapter Until Dawn.
What a time to be alive, als je een gamende nerd ben als ik.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Radjan het volgende:
[..]
Is MGS V goed ? Ik twijfel namelijk of ik hem wel ga kopen.
Ik ga er vanavond mee beginnen (pc preorder). Ik verwacht geen topgame, hopelijk is het niet te serieus allemaal. Gewoon een beetje rondcrossen en mensen in elkaar beuken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Net Mad Max besteld en ga ook nog MGS 5 bestellen en in oktober fall-out 4 er ook nog even bij kopen, kan ik voorlopig vooruit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Jeej een remaster van een matige game uit 2013quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hell yeah Deadpool komt naar de ps4
http://www.ign.com/articl(...)tm_campaign=Blogroll
quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeej een remaster van een matige game uit 2013
True storyquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Rotterdam lagen er gisteren nog 50+quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:47 schreef Akilla het volgende:
Half uur eerder op werk begonnen om even een half uurtje naar de mediamarkt in rijswijk te gaan rond openingstijd.... geen metal gear... terwijl een vriend van me 5 min eerder was en hem wel heeft..Verkoper kijkt in systeem... nee komt pas vanmiddag binnen ..:S
Mooi man op de dag van release ergens in de middag pas de game te krijgen..
Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.....Ik heb daar mgs4 gehaald 4 dagen nadat die uitgekomen was, omdat ze daar overtuigd waren dat het een week later pas werd gereleased... Gebeurde wel vaker dat soort vage dingen (1 van de redenen dat ik mn game(en overige spullen eigenlijk)s daar nooit meer haalde) maar 3=2 was toch interessant genoeg om te gaan kijken..quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
In Rotterdam lagen er gisteren nog 50+
Dit een optie ?quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.....Ik heb daar mgs4 gehaald 4 dagen nadat die uitgekomen was, omdat ze daar overtuigd waren dat het een week later pas werd gereleased... Gebeurde wel vaker dat soort vage dingen (1 van de redenen dat ik mn game(en overige spullen eigenlijk)s daar nooit meer haalde) maar 3=2 was toch interessant genoeg om te gaan kijken..
Dan wens ik je vast veel sterkte in latere hoofdstukken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit bij hoofdstuk 3 van Until Dawn maar wat een zenuwslopend spel is het
Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan wens ik je vast veel sterkte in latere hoofdstukken.
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hell yeah Deadpool komt naar de ps4
http://www.ign.com/articl(...)tm_campaign=Blogroll
Boeiend het is Deadpoolquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Ik zocht hem nog online voor de 360, maar nergens te vinden. Als het geen half-assed remaster is, haal ik hem wel. Maar niet voor 50-60 euro, dat is gewoon beledigend.quote:
Zo denk ik er ook over hoop voor 20 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Ik zocht hem nog online voor de 360, maar nergens te vinden. Als het geen half-assed remaster is, haal ik hem wel. Maar niet voor 50-60 euro, dat is gewoon beledigend.
30 max.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoop voor 20 euro ofzo.
Ik zag wel de Dishonered remake eerder deze maand al voor 20 euro op de psn staan om te preorderen die game heb ik nog op de ps3 maar was zo goed dat ik hem op de ps4 eigenlijk gewoon wel nog een keer wil spelen.quote:
TESO was vorige week in de folderaanbieding dus hij is nu weer normale prijs.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:42 schreef Jimbo het volgende:
die mediamarkt zeg
games van 30 hebben ze nu weer 59 gemaakt enzo(TESO was 30-35)
Nope , die eer gaat geheel naar mediamarkt Heerlen trust me.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.
"Lief dagboek..."quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb MGS via de MM actie gescoord. 2 collega's wouden Until Dawn, dus nu hebben wel alle 3 de game die we willen voor 40 euro.
Pot, ketel..quote:
Catch22 weet waarom hij die reactie krijgt...quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Wat zal ik nu eens voor een reactie neerplempen ?
meh ding is overal 30-35quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
TESO was vorige week in de folderaanbieding dus hij is nu weer normale prijs.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Catch22 weet waarom hij die reactie krijgt...![]()
quote:
Op sommige momenten bij bepaalde spellen word er van de PS4 extra veel gevraagd en dan heb je dat. Toch zou hij nooit langer dan een paar seconden hard moeten 'blazen' anders is er iets met je PS4 aan de hand. Ikzelf heb het bij 2 of 3 spellen waar hij telkens bij hetzelfde onderdeel even gaat blazen. Verder gebeurt het nooit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:55 schreef HostiHawaii het volgende:
Is het overigens normaal dat mijn PS4 nogal hard gaat blazen bij Driveclub?
Bij bv. The Order blijft hij muisstil.
Of je moet op een warme kamer spelen dan blijft ie wel blazenquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op sommige momenten bij bepaalde spellen word er van de PS4 extra veel gevraagd en dan heb je dat. Toch zou hij nooit langer dan een paar seconden hard moeten 'blazen' anders is er iets met je PS4 aan de hand. Ikzelf heb het bij 2 of 3 spellen waar hij telkens bij hetzelfde onderdeel even gaat blazen. Verder gebeurt het nooit.
voor wat ik tot nu toe gespeeld heb niet, maar zit pas op 7% (wel 8 uur gespeeld ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:09 schreef Tortugal het volgende:
Ik heb nooit een metal gear gespeeld, moet ik me goed inlezen om het verhaal te kunnen volgen of is dat niet nodig?
Hoezo? hijs al gedownloadt hier?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:21 schreef Donderjagers het volgende:
wtf man! Nieuwe patch/dlc voor Battlefield rolt vandaag uit. Maar volgende week (8 september) pas beschikbaar voor PS4 gebruikers in Europa i.v.m. PS Store update.
Ben een update nu aan t downloaden dus we kunnen niet online in Europa?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:21 schreef Donderjagers het volgende:
wtf man! Nieuwe patch/dlc voor Battlefield rolt vandaag uit. Maar volgende week (8 september) pas beschikbaar voor PS4 gebruikers in Europa i.v.m. PS Store update.
Dat meen je niet kut amerikanen hebben altijd voorrangquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:26 schreef Donderjagers het volgende:
Patch notes worden wel verwerkt, maar de mini-DLC (Zavod Night) is pas volgende week speelbaar omdat deze apart gedownload moet worden vanuit de store. Maar de store in EU krijgt volgende week pas een update...
Wat een service.
Als je een abbonement op dat blad neemt krijg je altijd geld toe.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tortugal het volgende:
12 x Power Unlimited blad en MGSV voor 52 euro. Hoe kan dat uberhaupt
Mensen die vergeten om tijdig hun abo op te zeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tortugal het volgende:
even over nagedacht om van die aanbieding gebruik te maken maar vind het zonde van het papier.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tortugal het volgende:
Elkaars basis invadenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat heeft mgs eigenlijk voor online functies?
Ik had bij Mediamarkt binnen een week een nieuwe in doos.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb Metal gear solid nog niet eens gekocht. Denk dat ik het maar laat bezorgen. Ook is mijn controller defect R2 knop werkt niet goed meer. Hoelang duurt het gemiddeld voordat je een nieuwe krijgt van Sony?
Had je het gewoon bij de Mediamarkt ingeleverd en daar weer opgehaald?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik had bij Mediamarkt binnen een week een nieuwe in doos.
Jepquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Had je het gewoon bij de Mediamarkt ingeleverd en daar weer opgehaald?
Gewoon nemen en dan in je agenda zetten dat je na 9 maanden moet opzeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Tortugal het volgende:
Direct na ontvangst van de game gewoon opzeggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gewoon nemen en dan in je agenda zetten dat je na 9 maanden moet opzeggen.
Kan, en dan verneuken ze het. Zal je altijd zien.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Direct na ontvangst van de game gewoon opzeggen.
Je krijgt toch gewoon schriftelijk bewijs van opzeggen? ``quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kan, en dan verneuken ze het. Zal je altijd zien.
tuurlijk, maar ik heb heb gewoon geen hoge pet op van Reshift.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je krijgt toch gewoon schriftelijk bewijs van opzeggen? ``
Beetje naīef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef CoExist het volgende:
Heb in februari dat PU abonnement afgesloten met The Order 1886.
Ik kreeg een gare promo disc in een doosje waar wel 3 discs in konden.
Dit stond nergens aangegeven op de website toen ik het abonnement afsloot via de website van ReShift.
Uiteraard verhaal gehaald maar je loopt gelijkt te stonewallen bij de zeer onbeschofte klantenservice van ReShift.
Een dikke mail getikt waarop ik het abonnement direct heb opgezegd per februari 2016.
Heb nog een excuus telefoontje van Jan Meyroos gekregen.
De promo game heb ik verkocht op Marktplaats en later de limited edition gekocht van The Order 1886.
Ik ken ze verder ook niet, laatste keer dat ik lid was van de PU was toen ze nog bij Sanoma zaten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik heb heb gewoon geen hoge pet op van Reshift.
Ja, die heb ik ook mee mogen maken. 1,5 week een mailtje gestuurd, geen reactie. 3 dagen geleden nog een keer, geen reactie. Dan maar gebeld, de beste meneer kon de mail niet inzien. Fijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:00 schreef CoExist het volgende:
Heb in februari dat PU abonnement afgesloten met The Order 1886.
Ik kreeg een gare promo disc in een doosje waar wel 3 discs in konden.
Dit stond nergens aangegeven op de website toen ik het abonnement afsloot via de website van ReShift.
Uiteraard verhaal gehaald maar je loopt gelijkt te stonewallen bij de zeer onbeschofte klantenservice van ReShift.
Digitaal ook op steam enz volgens mijquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:02 schreef VelitoX het volgende:
Waarom naief, als je nog nooit zo'n abo hebt afgesloten en er nergens staat dat je een promoversie krijgt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje naīef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Niets naīef.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje naīef wel, je krijgt nagenoeg altijd de promo-versie.
[..]
Ik ken ze verder ook niet, laatste keer dat ik lid was van de PU was toen ze nog bij Sanoma zaten.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Heb impulsief maar gekocht, blame u mediamarkt met je actie!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Digitaal ook op steam enz volgens mij
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PS4 cloud storage gaat naar 10 gig bij de volgende firmware update.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Echt?quote:Op woensdag 2 september 2015 01:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
PS4 cloud storage gaat naar 10 gig bij de volgende firmware update.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Until Dawn update en vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
jaquote:
werd ook een keer tijd ook zeg.
Als ze nou ook nog een data management systeem geven zo dat alle ps3 games verwijderd kunnen worden waaar je niks meer mee doet.....Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik zie op Marktplaats al diverse MGS 5's te koop staan die verkregen zijn bij een PU abo, waarbij alle extra's err gewoon bij zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:56 schreef Griebus het volgende:
[..]
Waarom naief, als je nog nooit zo'n abo hebt afgesloten en er nergens staat dat je een promoversie krijgt?
Hoe had ie daar anders achter moeten komen, gaan googlen op iets wat je vantevoren niet kan inschatten?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ik twijfel nog steeds. Ik heb nooit iets met de Metal Gear reeks gehad en ook Ground Zeroes, die een tijdje terug bij de PS Plus games zat, vond ik helemaal niks. De Splintercell reeks daarentegen vond ik wel heel tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm al die goede reacties over MGS... Nu wil ik hem ook hebben 😁😅
Maar aangezien de overgrote meerderheid erg lyrisch is over deze game, zal ik hem denk ik wel een keer van Marktplaats plukken.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Wanneer komt die nieuwe Ghost Recon (Wildlands of zo iets?) eigenlijk uit?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dat Metal Gear Solid is een vrij dolle boel... Slecht de Prologue gedaan maar die was al meesterlijk, vanavond verder. 9/10They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:28 schreef jackson het volgende:
Dat Metal Gear Solid is een vrij dolle boel... Slecht de Prologue gedaan maar die was al meesterlijk, vanavond verder. 9/10Wie dit leest is hek.![]()
zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:30 schreef DKUp het volgende:
Ik ga maar proberen om alle missies en gevangen te halen in Ground Zeroes.
Wie dit leest is hek.![]()
Helaas volgend jaar pas ergensquote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer komt die nieuwe Ghost Recon (Wildlands of zo iets?) eigenlijk uit?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.
Vind het trouwens wel jammer dat je bij het begin van elke missie te zien krijgt wie je tegen gaat komen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te wordenquote:
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
oh dan ben ik al voorbij missie 8quote:Op woensdag 2 september 2015 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.
Vind het trouwens wel jammer dat je bij het begin van elke missie te zien krijgt wie je tegen gaat komen...
Je kan gewoon missie 10 doen, toen ik die haalde kreeg ik de missile launcher en nog een heleboel andere dingen.
Zo de companion app eens proberen.Wie dit leest is hek.![]()
Mij ook, heb er zin inquote:Op woensdag 2 september 2015 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te worden
Eerst in december maar eens Just Cause 3 spelen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ga ik dat maar doen vanavond.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh dan ben ik al voorbij missie 8
Je kan gewoon missie 10 doen, toen ik die haalde kreeg ik de missile launcher en nog een heleboel andere dingen.
zo maar eens alles bij MM annulerener is verdomme niks leverbaar zeg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verrassend.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb alles gekregenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
![]()
![]()
Ik had MGS zondag al binnen via GameMania
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ook, kreeg ineens een SMSje dat ik m op kon halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik had MGS zondag al binnen via GameMania
Was een leuke verrassing.
die companion app is best handig![]()
[ Bericht 36% gewijzigd door Jungle_Jim op 02-09-2015 11:05:53 ]Wie dit leest is hek.![]()
Ach ja, misschien morgen maar eens kijken bij de MMquote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelen
SOONY![]()
Inderdaad zegquote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[ afbeelding ].
Is bij Battlefield ook makkelijk weet ik nog.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:13 schreef DKUp het volgende:
Ik moet mijn mening bijstellen over Ground Zeroes, het is eigenlijk gewoon fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]Dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY![]()
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[ afbeelding ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...quote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.
Kon je dit zelf niet bedenken ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, maar dan met kleurrijke spellen die ook voor kinderen geschikt zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.geef mij over t algemeen maar ps4 games.
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controllerquote:Op woensdag 2 september 2015 11:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Behalve dat je dan met zo een mongole tablet zit te spelen...
Kon je dit zelf niet bedenken ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
SOONY![]()
heb ik liever een ipad, die heeft betere graphicsquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.
Voor een second-screen functiequote:Op woensdag 2 september 2015 11:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb ik liever een ipad, die heeft betere graphics.
SOONY![]()
Dan kan je net zo goed een tablet neerzettenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Roy bedoelt denk ik, dat je de Wii U pad neerzet en speelt met een 'normale' controller.
![]()
![]()
Ach jaquote:Op woensdag 2 september 2015 11:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een tablet neerzetten
SOONY![]()
Oh ja, PS4-topic, niet beginnen over Wii U. Was ik even vergeten jongens.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Wel ¤80,- euro. Net iets te duur.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wel ¤80,- euro. Net iets te duur.
[ afbeelding ]![]()
Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij bol.com is hetzelfde 55 euro.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Jeeh.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt er 7 maanden lang een VI abonnement bij.![]()
PES!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?![]()
![]()
Ik durf de titel niet te noemen hierquote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef Jiang153 het volgende:
Nog noemenswaardige games die deze maand uitkomen naast MGS?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.quote:![]()
![]()
De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vond ik op de Vita een zeer geslaagde game, niet zo de behoefte om hem nogmaals te spelen op de PS4.
Voor mij maakt het sowieso niet uit want ik heb de game nog nooit gespeeld.
http://blog.eu.playstation.com/2015/...adbpr=36969785
Deal of the Week (ends 9th September)
Killzone Shadow Fall
Original price Ŗ34.99/¤39.99
Offer price Ŗ11.99/¤14.99
Killzone Shadow Fall (upgrade)
Original price Ŗ24.99/¤29.99
Offer price Ŗ7.99/¤9.99
Killzone Shadow Fall and Season Pass Bundle
Original price Ŗ44.99/¤54.99
Offer price Ŗ15.99/¤19.99
Killzone Shadow Fall Season Pass
Original price Ŗ15.99/¤19.99
Offer price Ŗ5.79/¤6.99
Killzone Shadow Fall: Intercept
Offer price Ŗ5.79/¤6.99
PS4/PS3 discounts (ends 9th September)
Devil May Cry 4 Special Edition
Original price Ŗ19.99/¤24.99
Offer price Ŗ16.99/¤21.24
PS Plus price: Ŗ13.99/¤17.49
Knack
Offer price Ŗ24.49/¤27.99
PS Plus price: Ŗ14.00/¤16.00
Tour de France 2015
Original price Ŗ44.99/¤49.99
Offer price Ŗ35.99/¤39.99
PS Plus price: Ŗ31.49/¤34.99
Tour de France 2015 (PS3)
Original price Ŗ29.99/¤39.99
Offer price Ŗ23.99/¤31.99
PS Plus price: Ŗ20.99/¤27.99
Rayman Deals (ends 9th September)
Rayman Legends + Rayman Origins (PS3)
Offer price Ŗ8.75/¤10.50
Rayman Legends (PS3)
Offer price Ŗ6.40/¤8.00
Rayman Origins (PS3)
Original price Ŗ10.99/¤14.99
Offer price Ŗ4.40/¤6.00
Rayman (PS one)
Original price Ŗ3.99/¤4.99
Offer price Ŗ0.80/¤1.00
Rayman 2 the great escape (PS one)
Original price Ŗ3.99/¤4.99
Offer price Ŗ0.80/¤1.00
Rayman 3 HD (PS3)
Original price Ŗ4.99/¤9.99
Offer price Ŗ1.50/¤3.00
Rayman Origins (PS Vita)
Original price Ŗ14.99/¤19.99
Offer price Ŗ6.00/¤8.00
Rayman Legends (PS Vita)
Offer price Ŗ10.00/¤12.00The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Gooi het er gewoon uit Jackson Claxon.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik durf de titel niet te noemen hierIrene is bae <3![]()
Sowieso een aanrader dan, zit erg goed in elkaar en als ze hem dan nog verder hebben verbeterd/uitgebreid moet het helemaal vermakelijk zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De game verschilt enorm van de Vita versie geloof ik, ze hebben heel veel aangepast en/of toegevoegd.
Voor mij maakt het sowieso niet uit want ik heb de game nog nooit gespeeld.
Until Dawn gisteren ook afgerond, althans mijn versie van het verhaal is in ieder geval afgelopen. Geniaal in elkaar gezet en bleef boeien tot het einde.![]()
Nu maar aan MGSV beginnen, die moet ik toch wel uit hebben tegen de tijd dat het november wordt want dan sneeuwt ie hier weer onder en beland ie gegarandeerd voor een tijd in een vergeten lade.![]()
Ja leuk, maar daar ging het niet over...quote:Op woensdag 2 september 2015 08:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie op Marktplaats al diverse MGS 5's te koop staan die verkregen zijn bij een PU abo, waarbij alle extra's err gewoon bij zitten.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Killzone inc. alles moet gewoon in PS+ komen maar ach, Sony...quote:Op woensdag 2 september 2015 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deal of the Week (ends 9th September)
Killzone Shadow Fall
Offer price Ŗ11.99/¤14.99
Killzone Shadow Fall (upgrade)
Offer price Ŗ7.99/¤9.99
Killzone Shadow Fall and Season Pass Bundle
Original price Ŗ44.99/¤54.99
Offer price Ŗ15.99/¤19.99
Killzone Shadow Fall Season Pass
Offer price Ŗ5.79/¤6.99
Killzone Shadow Fall: Intercept
Offer price Ŗ5.79/¤6.99![]()
Fifaquote:Op woensdag 2 september 2015 13:26 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gooi het er gewoon uit Jackson Claxon.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat
Metal gear solid V (geseald) voor ¤44,99 gekocht via Marktplaats. En ook nog eens van iemand die hier 400 meter vandaan woont, lol.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
ja ik was 00:01 met mn bestelling.quote:
zoveel gezeik gehad, ben t zat met zeOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond (hopelijk) beginnen aan het einde van een tijdperk.
Ik heb ze allemaal gespeeld, vanaf de MSX tot en met MGS4 op de PS3.
De enige die ik heb overgeslagen zijn de Ghost Babel, Peace Walker en Portable Ops.
Ga wel met een dubbel gevoel spelen denk ik, ik begon met de serie als kind, eindig de serie met zelf 2 kinderen..... Time flies.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
*stil
*mooiThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
quote:quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staatWie dit leest is hek.![]()
Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps system beta code gekregen, enige verschil dat ik zie is dat je verschillende notificaties aan en uit kunt zetten en volgens mij zijn de iconen iets groter geworden. Ook is er een 'live from playstation' knop toegevoegd die ik toch nooit ga gebruiken en vooraan mn lijst staat
Of ik ben in de war, kan ook...
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Live from Playstation was in het begin nog wel leuk met al die gekke streamers.
Maar die zijn er nu amper nog.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ustream met gekke Amerikanen midden in de nacht is toch wel bazig hoor, met de laptop op schoot, terwijl je aan het browsen bent.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
ow, misschien keek ik er al automatisch overheenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Live from Playstation staat er bij mij al tussen!? Ik heb firmware 2.57 meen ik uit mijn hoofd.
Of ik ben in de war, kan ook...ik snap daar echt de lol niet van..quote:Op woensdag 2 september 2015 16:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ustream met gekke Amerikanen midden in de nacht is toch wel bazig hoor, met de laptop op schoot, terwijl je aan het browsen bent.
Tjah, voor ieder wat wils.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:22 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ow, misschien keek ik er al automatisch overheen
[..]
ik snap daar echt de lol niet van..Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Overigens is Twitch zo beperkt op de PS4. Je kunt alleen PlayStation streams bekijken terwijl hetgeen wat Twitch juist leuk maakt (games op de PC of op een ander platform zien) niet mogelijk is. Dat heeft de Xbox beter voor elkaar.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
man man man wat een poep games deze maand bij PS+. Ik ben liefhebber van indies maar dit is gewoon crap.![]()
Niet al te best idd, gelukkig hebben we MGSV.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...
Ik heb er een paar die grappig zijn en meerdere keren per week streamen.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Live from Playstation was in het begin nog wel leuk met al die gekke streamers.
Maar die zijn er nu amper nog.
En ik kijk altijd als een game bijna uitkomt die ik wel interessant vindt. Ze streamen die bijna allemaal voor de officiële release en zo'n stream is 10x objectiever dan een review.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, had men maar voor Armello moeten stemmen ipv Grow Home...
wel erg saai dat grow home. maar de artwork van armello is echt te lelijk
Hopelijk verlagen ze de prijs snel naar 199 voor dat premium pack. Dan ben ik erbijquote:Op woensdag 2 september 2015 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, PS4-topic, niet beginnen over Wii U. Was ik even vergeten jongens.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Lol heb je ze gespeeld? Grow Home en STFU zijn cool hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:43 schreef Drankster het volgende:
man man man wat een poep games deze maand bij PS+. Ik ben liefhebber van indies maar dit is gewoon crap.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik wacht even een maandje met mijn plus verlengen denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ga jij nou maar diablo metm e spelenquote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
op mn laptop werkte t gewoon.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja nou ik kom niet op de pagina om de code te krijgen ofzoWie dit leest is hek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: