True storyquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeej een remaster van een matige game uit 2013

In Rotterdam lagen er gisteren nog 50+quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:47 schreef Akilla het volgende:
Half uur eerder op werk begonnen om even een half uurtje naar de mediamarkt in rijswijk te gaan rond openingstijd.... geen metal gear... terwijl een vriend van me 5 min eerder was en hem wel heeft..Verkoper kijkt in systeem... nee komt pas vanmiddag binnen ..:S
Mooi man op de dag van release ergens in de middag pas de game te krijgen..

Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.....Ik heb daar mgs4 gehaald 4 dagen nadat die uitgekomen was, omdat ze daar overtuigd waren dat het een week later pas werd gereleased... Gebeurde wel vaker dat soort vage dingen (1 van de redenen dat ik mn game(en overige spullen eigenlijk)s daar nooit meer haalde) maar 3=2 was toch interessant genoeg om te gaan kijken..quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
In Rotterdam lagen er gisteren nog 50+

Dit een optie ?quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.....Ik heb daar mgs4 gehaald 4 dagen nadat die uitgekomen was, omdat ze daar overtuigd waren dat het een week later pas werd gereleased... Gebeurde wel vaker dat soort vage dingen (1 van de redenen dat ik mn game(en overige spullen eigenlijk)s daar nooit meer haalde) maar 3=2 was toch interessant genoeg om te gaan kijken..

Dan wens ik je vast veel sterkte in latere hoofdstukken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit bij hoofdstuk 3 van Until Dawn maar wat een zenuwslopend spel is het

Ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan wens ik je vast veel sterkte in latere hoofdstukken.

quote:

quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hell yeah Deadpool komt naar de ps4
http://www.ign.com/articl(...)tm_campaign=Blogroll

Boeiend het is Deadpoolquote:Op dinsdag 1 september 2015 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jeej een remaster van een matige game uit 2013

Komt mooi uit. Ik zocht hem nog online voor de 360, maar nergens te vinden. Als het geen half-assed remaster is, haal ik hem wel. Maar niet voor 50-60 euro, dat is gewoon beledigend.quote:

Zo denk ik er ook over hoop voor 20 euro ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Ik zocht hem nog online voor de 360, maar nergens te vinden. Als het geen half-assed remaster is, haal ik hem wel. Maar niet voor 50-60 euro, dat is gewoon beledigend.

30 max.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over hoop voor 20 euro ofzo.

Ik zag wel de Dishonered remake eerder deze maand al voor 20 euro op de psn staan om te preorderen die game heb ik nog op de ps3 maar was zo goed dat ik hem op de ps4 eigenlijk gewoon wel nog een keer wil spelen.quote:

TESO was vorige week in de folderaanbieding dus hij is nu weer normale prijs.quote:Op dinsdag 1 september 2015 07:42 schreef Jimbo het volgende:
die mediamarkt zeg
games van 30 hebben ze nu weer 59 gemaakt enzo(TESO was 30-35)

Nope , die eer gaat geheel naar mediamarkt Heerlen trust me.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:05 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik heb ook af en toe het idee dat de mm rijswijk het debiele broertje van de overige mediamarkt filialen is.

"Lief dagboek..."quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:26 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb MGS via de MM actie gescoord. 2 collega's wouden Until Dawn, dus nu hebben wel alle 3 de game die we willen voor 40 euro.

Pot, ketel..quote:

Catch22 weet waarom hij die reactie krijgt...quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Wat zal ik nu eens voor een reactie neerplempen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |