Okay thanks, maar ik had haast. Vandaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders lees je dit topic gewoon
[..]
Voor de volledige Knightfall Protocol moet je ook alle Riddler Trophies (279?) halen, het enige wat ik niet gedaan heb.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman: Arkham Knight voor 89,5% uitgespeeldverhaal is iig compleet (volgens mij, dat protocol is dat nog de moeite waard?). Blij dat ik m niet verkocht heb na het teleurstellende begin. Beste spel dat ik dit jaar gespeeld heb. 9/10
rocket league en helldivers.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er leuke multiplayer games beschikbaar voor de PS4, die ik bijvoorbeeld met mijn vriendin kan doen?
En voordat de foute opmerkingen beginnen. Ja, ik weet dat je ook andere spelletjes kan doen met een vriendin.
Littlebigplanet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
Zijn er leuke multiplayer games beschikbaar voor de PS4, die ik bijvoorbeeld met mijn vriendin kan doen?
En voordat de foute opmerkingen beginnen. Ja, ik weet dat je ook andere spelletjes kan doen met een vriendin.
Helldivers ziet er wel grappig uitquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
rocket league en helldivers.
vind ze beide niks aan maar vele anderen wel
Op de Wii spelen we weleens Mario games (duh) en op de Xbox vindt ze Gears of War geweldig. Alleen die consoles heb ik beide nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Littlebigplanet.
Wat vind zij leuk?
Kama Sutra: The Game? Kan je met de PS Camera live streamen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kama Sutra: The Game? Kan je met de PS Camera live streamen.
quote:
Call of Duty splitscreenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helldivers ziet er wel grappig uit. Rocket League heb ik gezien, maar lijkt me niet iets wat ik vaak zou spelen.
[..]
Op de Wii spelen we weleens Mario games (duh) en op de Xbox vindt ze Gears of War geweldig. Alleen die consoles heb ik beide niet.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:27 schreef DKUp het volgende:
Deus Ex HR komt 23 februari 2016![]()
Pre-orders krijgen hem een aantal dagen eerder.
Nu weet ik niet of dat een succes wordt. Gears of War vindt ze alleen maar tof omdat ze daarmee die gasten door de midden kan zagenquote:
Zozoquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of dat een succes wordt. Gears of War vindt ze alleen maar tof omdat ze daarmee die gasten door de midden kan zagen.
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Batman: Arkham Knight voor 89,5% uitgespeeldverhaal is iig compleet (volgens mij, dat protocol is dat nog de moeite waard?). Blij dat ik m niet verkocht heb na het teleurstellende begin. Beste spel dat ik dit jaar gespeeld heb. 9/10
pas na iets van 3 uur spelen begon ik het echt leuk te vindenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.
MGS:V heeft me hopelijk wat meer te pakken, kan ik hopelijk de tijd tot Fifa 16 mee overbruggen.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dus het wordt nog beter? Ik kom er echt totaal niet doorheen en dan ben ik nog echt nog maar op 5% oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was de Batmobile echt too much.
Nu al dlc aankondigenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef DKUp het volgende:
Uncharted 4 komt 18 maart 2016
http://blog.eu.playstatio(...)pl=tw&adbpr=36969785
Voor de eerste keer komt er Story DLC.
gewoon niet kopen. punt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Dat is toch erg? Wanneer gaan we er iets tegen doen?
Is niet erg tenzij de game korter is dan normaal of als het lijkt dat de dlc deel uit zou moeten maken van de game. Anders is het toch gewoon prima?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
TLOU Left Behind is fantastisch, dus laat maar komen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Bizar inderdaad maar helaas wel van deze tijd!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |