Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:29 schreef Retarded het volgende:
Metal Gear is sowieso niks voor mij. Ik ga lekker voor Until Dawn en Mad Max komende week
Check zijn username maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?
bij bol komt de post het sowieso halen en verwerken ze het volgens mij ook nog daarna, dus misschien wel..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat mijn CE van MGSV voor de PS4 was verzonden naar PostNL. Betekent dit dat ik hem dan morgen in huis krijg of dinsdag pas?
goeie tipquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Straks nog even de perfecte save game van mgs ground zeroes maken voor mgs the phantom pain. Het blijkt dat ik nog een paar pow's moet extracten in de side missions:
Classified Intel Acquisition
en Destroy the Anti-Air Emplacements.
Wanneer je alles hebt geextractd wat er te extracten valt dan worden deze als staff toegevoegd in the phantom pain op mother base en je krijgt veel extra's voor in tpp zoals oa een speciale sneaking suit.
Prepare the perfect Ground Zeroes save file for Metal Gear Solid 5:
http://www.pcgamer.com/pr(...)-metal-gear-solid-5/
Omdat ik meerdere games uit de serie geprobeerd heb, en er bar weinig aan vond. Just not my kinda gamequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?
Hmm okay, naja mgsv is wel totaal anders dan voorgaande delen opzich.. Je moet gewoon sneaky zijn :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere games uit de serie geprobeerd heb, en er bar weinig aan vond. Just not my kinda game
In dit deel is het juist mooi dat je je eigen speelstijl kan toepassen, sneaken wordt aangemoedigd maar je kan net zoals in Peace Walker ook gewoon een tank droppen en iedereen afmakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm okay, naja mgsv is wel totaal anders dan voorgaande delen opzich.. Je moet gewoon sneaky zijn :p
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:21 schreef Keltie het volgende:
Aangezien ik niets hoorde gisteren eens contact gezocht met Bart Smit. Krijg je vandaag een mailtje dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt, godsallemachtig..
Ja dankje.. Dacht de reparatieperiode wel te kunnen overbruggen met de Vita\ PS TV maar dit is wel achterlijk lang. Ging even uit van mijn X360 ervaringen: 2 weken inclusief verzendtijdquote:
Volgens BOL komt hij gewoon vandaag:quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
bij bol komt de post het sowieso halen en verwerken ze het volgens mij ook nog daarna, dus misschien wel..
Dan krijg je wel iedere keer een E ranking volgens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In dit deel is het juist mooi dat je je eigen speelstijl kan toepassen, sneaken wordt aangemoedigd maar je kan net zoals in Peace Walker ook gewoon een tank droppen en iedereen afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |