Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:29 schreef Retarded het volgende:
Metal Gear is sowieso niks voor mij. Ik ga lekker voor Until Dawn en Mad Max komende week
Check zijn username maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?
bij bol komt de post het sowieso halen en verwerken ze het volgens mij ook nog daarna, dus misschien wel..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat mijn CE van MGSV voor de PS4 was verzonden naar PostNL. Betekent dit dat ik hem dan morgen in huis krijg of dinsdag pas?
goeie tipquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Straks nog even de perfecte save game van mgs ground zeroes maken voor mgs the phantom pain. Het blijkt dat ik nog een paar pow's moet extracten in de side missions:
Classified Intel Acquisition
en Destroy the Anti-Air Emplacements.
Wanneer je alles hebt geextractd wat er te extracten valt dan worden deze als staff toegevoegd in the phantom pain op mother base en je krijgt veel extra's voor in tpp zoals oa een speciale sneaking suit.
Prepare the perfect Ground Zeroes save file for Metal Gear Solid 5:
http://www.pcgamer.com/pr(...)-metal-gear-solid-5/
Omdat ik meerdere games uit de serie geprobeerd heb, en er bar weinig aan vond. Just not my kinda gamequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ok veel plezier ermee :p. Hoezo is mgs sowieso niks voor.je?
Hmm okay, naja mgsv is wel totaal anders dan voorgaande delen opzich.. Je moet gewoon sneaky zijn :pquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere games uit de serie geprobeerd heb, en er bar weinig aan vond. Just not my kinda game
In dit deel is het juist mooi dat je je eigen speelstijl kan toepassen, sneaken wordt aangemoedigd maar je kan net zoals in Peace Walker ook gewoon een tank droppen en iedereen afmakenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm okay, naja mgsv is wel totaal anders dan voorgaande delen opzich.. Je moet gewoon sneaky zijn :p
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:21 schreef Keltie het volgende:
Aangezien ik niets hoorde gisteren eens contact gezocht met Bart Smit. Krijg je vandaag een mailtje dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt, godsallemachtig..
Ja dankje.. Dacht de reparatieperiode wel te kunnen overbruggen met de Vita\ PS TV maar dit is wel achterlijk lang. Ging even uit van mijn X360 ervaringen: 2 weken inclusief verzendtijdquote:
Volgens BOL komt hij gewoon vandaag:quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
bij bol komt de post het sowieso halen en verwerken ze het volgens mij ook nog daarna, dus misschien wel..
Dan krijg je wel iedere keer een E ranking volgens mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
In dit deel is het juist mooi dat je je eigen speelstijl kan toepassen, sneaken wordt aangemoedigd maar je kan net zoals in Peace Walker ook gewoon een tank droppen en iedereen afmaken
Hoe lang duurt het updaten en installeren? Halve dag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
mgsv binnen via allyourgames
Bedankt voor de tip voor diegene die het hier postte
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
mgsv binnen via allyourgames
Bedankt voor de tip voor diegene die het hier postte
Niet. Je kan hem gelijk spelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het updaten en installeren? Halve dag?
Had het dan ook direct via Sony gedaan.. dat scheelt zeker een weekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:21 schreef Keltie het volgende:
Aangezien ik niets hoorde gisteren eens contact gezocht met Bart Smit. Krijg je vandaag een mailtje dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt, godsallemachtig..
Vind het niks. Al die officiële uitvoeringen vind ik meestal lelijk omdat het maar half gekleurd is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:07 schreef RickoKun het volgende:
PSN is ook echt 75% van de tijd down hé? Echt een schijt "service"
PSN is kut, maar zo kut ook weer nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:07 schreef RickoKun het volgende:
PSN is ook echt 75% van de tijd down hé? Echt een schijt "service"
mwahquote:
one piece gekkiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
stil hier vandaag; iedereen masaal aan MGS ?
Betere vraag is waarom ben jij geen mgs aan het doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
Nope, Witcher 3 weer opgepakt. Enige game die ik dit jaar nog koop is Fallout 4.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
mgsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:40 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Betere vraag is waarom ben jij geen mgs aan het doen.
Ik ben ook nog steeds bezig met The Witcherquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope, Witcher 3 weer opgepakt. Enige game die ik dit jaar nog koop is Fallout 4.
Custom skins zien er negen van de tien keer niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:00 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Vind het niks. Al die officiële uitvoeringen vind ik meestal lelijk omdat het maar half gekleurd is...
Daarom maar custom skins die wel de hele ps4 omvat.
Afhankelijk van wat je zoekt. Bedoel een halve skin is ook niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Custom skins zien er negen van de tien keer niet uit.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft media markt mgs ook al liggen morgen?
Ligt die bij de bart smit in de winkel dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar je kan er ook naartoe bellen om te vragen of anders de Bart Smit?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ligt die bij de bart smit in de winkel dan?
Als t goed is welquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft media markt mgs ook al liggen morgen?
Franse avond hč en volksfeest vandaag lekker er even op uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
Vond het minder op het laatst begin was prachtig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week Sleeping Dogs gehaald en dat is idd een toffe game (nooit gespeeld op de PS3).
Alleen dat links rijden kan ik maar niet aan wennen, voelt zo tegennatuurlijk.
amperquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: Je kunt je PS4 met voice commands bedienen als je een headset aansluit op je PS4. Voice commands wel even aanzetten in de settings maar het werkt
Ik zou graag gameplay van Uncharted Drake's Fortune en 3: Drake's Deception willen zien. Uncharted 2: Among Thieves is al genoeg van laten zien.quote:
of je zet het tussen spoilersquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:22 schreef kreuk050 het volgende:
2 vragen over MGS V:
- Kan je in Afghanistan geen soldaten naar je basis sturen? Zowel, hoe doe je dat?
- Hoe kan je in hemelsnaam die Miller pakken in dat dorp? Ik kom altijd uit om iedereen neer te schieten....
Upload op YT en plaats het hier zodat we mee kunnen genieten van jouw ondergang.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:15 schreef Hermanna het volgende:
De Streetfighter V beta werkt weer. Ik word gewoon keihard afgemaakt online
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.quote:
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:22 schreef kreuk050 het volgende:
2 vragen over MGS V:
- Kan je in Afghanistan geen soldaten naar je basis sturen? Zowel, hoe doe je dat?
- Hoe kan je in hemelsnaam die Miller pakken in dat dorp? Ik kom altijd uit om iedereen neer te schieten....
Wat een gelul spoilers...stelletje nerds!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.
[..]
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.
-beter je best doen
geniaal spel tot nu toe
vrijwel niets is ng steeds een spoiler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.
[..]
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.
-beter je best doen
geniaal spel tot nu toe
ja? wanneer? deze week ?quote:
Welke spoilers? The Eye en The Finger zijn van Ground Zeroes.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
En de kindertjes gaan vrolijk door met spoileren
vanaf vanavond 00:00 dus ?quote:
Gamer account het volgende noemen: PS4_shutdown en dan gaan trollen in gamequote:Op zondag 30 augustus 2015 09:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: Je kunt je PS4 met voice commands bedienen als je een headset aansluit op je PS4. Voice commands wel even aanzetten in de settings maar het werkt
Je had toch werk? Hoe de fuck kan je hem nu al voor de 3e keer uitgespeeld hebben. Is het dan zo'n korte game?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:48 schreef Jimbo het volgende:
until dawn nu voor de 3e keer uitgespeeld, leuk verhaal wel.
Even de laatste dingen halen voor de trophies en weer klaar
Ja teveel mensen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:04 schreef mtchel112 het volgende:
Geniaal dat de gamesave van ground zeroes je kan helpen.
Ben nu bezig om the eye en the finger leven te pakken en te extracten, is echt verdomd lastig.
De rest is allemaal goed te doen, maar man man man wat een spelletje
Waar en wanneer is het 3=2.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef Akilla het volgende:
Ohw:( wilde morgen mgs en until Daan gaan halen..heb ik net de realisatie dat het morgen nog geen 1sept is... Geen 3=2 morgen
Vanaf morgen :pquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:04 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het 3=2.
Godver gister beide games gekocht bij dw Bar Smit
Hij staat voor 52,50 op de site, maar kan zijn dat ze de eerste week weer een aanbiedingsprijs hebben van onder de 50 euro.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:14 schreef Fokker101 het volgende:
Is het zo dat FIFA 16 bij Mediamarkt altijd 45 euro is?
Komt vast omdat je helemaal in het licht staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
Heb afgelopen week trouwens een beetje dat Ground Zeroes gespeeld, de side-missions allemaal uitgespeeld, maar blijkbaar moet je ze ook nog op Hard uitspelen, terwijl ik normal al vrij vervelend/pittig vond.
Ik had trouwens in die missie met die undercover dat ik hem met een dartpijl had achtergelaten vlak bij de dropzone, maar aan het einde van de missie lag hij daar niet meer om mee te nemen, helaas.
Ik mis in GZ ook een beetje de vrijheid qua gadgets die je in Splinter Cell Blacklist bijvoorbeeld wel hebt, en ik vind het opmerkingsvermogen van je AI tegenstanders ook een beetje wisselvallig, dus de ene keer sluip je redelijk dicht bij ze vandaan en zien ze je niet, en in andere gevallen heb je dat ze je vanaf een toren van 50 meter afstand zien terwijl je redelijk beschut zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds launch elke avond 4 uurtjes oid, dan vandaag de 3e met nog 3-4 uur.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je had toch werk? Hoe de fuck kan je hem nu al voor de 3e keer uitgespeeld hebben. Is het dan zo'n korte game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |