Custom skins zien er negen van de tien keer niet uit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:00 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Vind het niks. Al die officiële uitvoeringen vind ik meestal lelijk omdat het maar half gekleurd is...
Daarom maar custom skins die wel de hele ps4 omvat.
Afhankelijk van wat je zoekt. Bedoel een halve skin is ook niksquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Custom skins zien er negen van de tien keer niet uit.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft media markt mgs ook al liggen morgen?
Ligt die bij de bart smit in de winkel dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar je kan er ook naartoe bellen om te vragen of anders de Bart Smit?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:30 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ligt die bij de bart smit in de winkel dan?
Als t goed is welquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Heeft media markt mgs ook al liggen morgen?
Franse avond hè en volksfeest vandaag lekker er even op uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
stil hier vandaag; iedereen masaal aan MGS ?
Vond het minder op het laatst begin was prachtig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:21 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week Sleeping Dogs gehaald en dat is idd een toffe game (nooit gespeeld op de PS3).
Alleen dat links rijden kan ik maar niet aan wennen, voelt zo tegennatuurlijk.
amperquote:Op zondag 30 augustus 2015 09:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: Je kunt je PS4 met voice commands bedienen als je een headset aansluit op je PS4. Voice commands wel even aanzetten in de settings maar het werkt
Ik zou graag gameplay van Uncharted Drake's Fortune en 3: Drake's Deception willen zien. Uncharted 2: Among Thieves is al genoeg van laten zien.quote:
of je zet het tussen spoilersquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:22 schreef kreuk050 het volgende:
2 vragen over MGS V:
- Kan je in Afghanistan geen soldaten naar je basis sturen? Zowel, hoe doe je dat?
- Hoe kan je in hemelsnaam die Miller pakken in dat dorp? Ik kom altijd uit om iedereen neer te schieten....
Upload op YT en plaats het hier zodat we mee kunnen genieten van jouw ondergang.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:15 schreef Hermanna het volgende:
De Streetfighter V beta werkt weer. Ik word gewoon keihard afgemaakt online
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.quote:
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:22 schreef kreuk050 het volgende:
2 vragen over MGS V:
- Kan je in Afghanistan geen soldaten naar je basis sturen? Zowel, hoe doe je dat?
- Hoe kan je in hemelsnaam die Miller pakken in dat dorp? Ik kom altijd uit om iedereen neer te schieten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |