Hoe lang duurt het updaten en installeren? Halve dag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
mgsv binnen via allyourgames
Bedankt voor de tip voor diegene die het hier postte
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
mgsv binnen via allyourgames
Bedankt voor de tip voor diegene die het hier postte
Niet. Je kan hem gelijk spelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:41 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het updaten en installeren? Halve dag?
Had het dan ook direct via Sony gedaan.. dat scheelt zeker een weekquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:21 schreef Keltie het volgende:
Aangezien ik niets hoorde gisteren eens contact gezocht met Bart Smit. Krijg je vandaag een mailtje dat een reparatie 3 tot 4 weken duurt, godsallemachtig..
Vind het niks. Al die officiële uitvoeringen vind ik meestal lelijk omdat het maar half gekleurd is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:07 schreef RickoKun het volgende:
PSN is ook echt 75% van de tijd down hé? Echt een schijt "service"
PSN is kut, maar zo kut ook weer nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:07 schreef RickoKun het volgende:
PSN is ook echt 75% van de tijd down hé? Echt een schijt "service"
mwahquote:
one piece gekkiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
stil hier vandaag; iedereen masaal aan MGS ?
Betere vraag is waarom ben jij geen mgs aan het doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
Nope, Witcher 3 weer opgepakt. Enige game die ik dit jaar nog koop is Fallout 4.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:01 schreef Jimbo het volgende:
mgsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:40 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Betere vraag is waarom ben jij geen mgs aan het doen.
Ik ben ook nog steeds bezig met The Witcherquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope, Witcher 3 weer opgepakt. Enige game die ik dit jaar nog koop is Fallout 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |