Wat een gelul spoilers...stelletje nerds!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.
[..]
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.
-beter je best doen
geniaal spel tot nu toe
vrijwel niets is ng steeds een spoiler.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is de eerste missie en er wordt vrijwel niks gespoilt.
[..]
-je kan pas mensen naar je basis sturen na de 1e missie.
-beter je best doen
geniaal spel tot nu toe
ja? wanneer? deze week ?quote:
Welke spoilers? The Eye en The Finger zijn van Ground Zeroes.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
En de kindertjes gaan vrolijk door met spoileren
vanaf vanavond 00:00 dus ?quote:
Gamer account het volgende noemen: PS4_shutdown en dan gaan trollen in gamequote:Op zondag 30 augustus 2015 09:13 schreef s0ul1991 het volgende:
Voor degene die het nog niet wisten: Je kunt je PS4 met voice commands bedienen als je een headset aansluit op je PS4. Voice commands wel even aanzetten in de settings maar het werkt
Je had toch werk? Hoe de fuck kan je hem nu al voor de 3e keer uitgespeeld hebben. Is het dan zo'n korte game?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:48 schreef Jimbo het volgende:
until dawn nu voor de 3e keer uitgespeeld, leuk verhaal wel.
Even de laatste dingen halen voor de trophies en weer klaar
Ja teveel mensen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:04 schreef mtchel112 het volgende:
Geniaal dat de gamesave van ground zeroes je kan helpen.
Ben nu bezig om the eye en the finger leven te pakken en te extracten, is echt verdomd lastig.
De rest is allemaal goed te doen, maar man man man wat een spelletje
Waar en wanneer is het 3=2.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:54 schreef Akilla het volgende:
Ohw:( wilde morgen mgs en until Daan gaan halen..heb ik net de realisatie dat het morgen nog geen 1sept is... Geen 3=2 morgen
Vanaf morgen :pquote:Op zondag 30 augustus 2015 20:04 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het 3=2.
Godver gister beide games gekocht bij dw Bar Smit
Hij staat voor 52,50 op de site, maar kan zijn dat ze de eerste week weer een aanbiedingsprijs hebben van onder de 50 euro.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:14 schreef Fokker101 het volgende:
Is het zo dat FIFA 16 bij Mediamarkt altijd 45 euro is?
Komt vast omdat je helemaal in het licht staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:23 schreef Yi-Long het volgende:
Heb afgelopen week trouwens een beetje dat Ground Zeroes gespeeld, de side-missions allemaal uitgespeeld, maar blijkbaar moet je ze ook nog op Hard uitspelen, terwijl ik normal al vrij vervelend/pittig vond.
Ik had trouwens in die missie met die undercover dat ik hem met een dartpijl had achtergelaten vlak bij de dropzone, maar aan het einde van de missie lag hij daar niet meer om mee te nemen, helaas.
Ik mis in GZ ook een beetje de vrijheid qua gadgets die je in Splinter Cell Blacklist bijvoorbeeld wel hebt, en ik vind het opmerkingsvermogen van je AI tegenstanders ook een beetje wisselvallig, dus de ene keer sluip je redelijk dicht bij ze vandaan en zien ze je niet, en in andere gevallen heb je dat ze je vanaf een toren van 50 meter afstand zien terwijl je redelijk beschut zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds launch elke avond 4 uurtjes oid, dan vandaag de 3e met nog 3-4 uur.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je had toch werk? Hoe de fuck kan je hem nu al voor de 3e keer uitgespeeld hebben. Is het dan zo'n korte game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |