Weet niet of er opbouwende muziek is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ligt het trouwens aan mijn zenuwen of zijn de schrikmomenten in until dawn een beetje voorspelbaar zoals bij alle horrorfilms enzo.
(niet dat ik het geen tof spel vind hoor, die game vermaakt me echt meer dan prima)
Maar ik ben tot nu toe 1x geschrokken, en had dat eigenlijk wel meer verwacht
Verstuurt* Levering op dinsdag, maakt verder niet uit want ik zit dan op mn kamer. Ps4 in het weekend bij mn ouders, prioriteitenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de post bezorgt niet meer op maandag![]()
dus hoop dat je de CE hebt besteld.
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
Van Cliffy B.
Geen idee of het op de PS4 komt:
Och, arena-shooters worden nu massaal gemaakt dus Cliffy kijkt maar ff.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).
En volgens mij heeft 'ie ergens vorig jaar de woorden 'pc-exclusive' gebruikt.
Cliffy heeft ieder uur een andere meningquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).
En volgens mij heeft 'ie ergens vorig jaar de woorden 'pc-exclusive' gebruikt.
True that. Ik hou die titel wel ff in de gaten, maar het is niet echt (meer) mijn genre. Nu is CliffyB natuurlijk wel bij uitstek iemand die weet hoe je een arena-shooter maakt. Ik hoopte altijd nog dat hij een vervolg zou maken van Bulletstorm. Niet bepaald een hoogvlieger qua narrative maar die game was zoooo vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, arena-shooters worden nu massaal gemaakt dus Cliffy kijkt maar ff.
Bij de extras heb je een filmpje waar ze het tessten bij gamers. Ze bouwen de spanning eerst op en dan BOEM.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet niet of er opbouwende muziek is?
Is zo dodelijk altijd met horrorfilmsje kan op de seconde er bijna vanuit gaan dat er iets zal gaan gebeuren. (Of de muziek valt juist ineens weg)
Ooh op die fiets, dan wacht ik wel even op de MM aanbiedingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Morgen, bij mij
Maar zover ik weet (nog) niet in fysieke winkels.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Gvd morgen al om 10:00 van huis weg dus wordt 's avonds pas gamen
Ik heb eigenlijk hetzelfdequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:03 schreef E-Dubble het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of ik em moet halen. Heb misschien één missie gedaan destijds op de ps2 en daar herinner ik me weinig van. Ground zeroes vond ik zwaar kut dus heeft het dan zin?
De muziek en de omgevingen, gewoon abnormaal sfeervolquote:
Denk het niet in dat geval. Type game moet je wel liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:03 schreef E-Dubble het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of ik em moet halen. Heb misschien één missie gedaan destijds op de ps2 en daar herinner ik me weinig van. Ground zeroes vond ik zwaar kut dus heeft het dan zin?
Ja manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk hetzelfde
[..]
De muziek en de omgevingen, gewoon abnormaal sfeervol
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat mijn CE van MGSV voor de PS4 was verzonden naar PostNL. Betekent dit dat ik hem dan morgen in huis krijg of dinsdag pas?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als postnl de post bij hun op komt halen wel, als ze het zelf moeten wegbrengen ws zaterdag maandag. Bij veel systemen verandert de status in verzonden als de bestelling is ingepakt en klaar ligt voor verzending, betekent dus niet dat ie al daadwerkelijk bij postnl is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |