quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:41 schreef 2dope het volgende:
Japan censureert gory scène Until DawnVast spoiler dus even tussen tagjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
maar jij bent dan ook een bikkelquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ligt het trouwens aan mijn zenuwen of zijn de schrikmomenten in until dawn een beetje voorspelbaar zoals bij alle horrorfilms enzo.
(niet dat ik het geen tof spel vind hoor, die game vermaakt me echt meer dan prima)
Maar ik ben tot nu toe 1x geschrokken, en had dat eigenlijk wel meer verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moet me echt inhouden om hem niet te halen door al die verhalen hier godverdommeMUST.BE.PATIENT.
Dude is een hartstikke leuke game of een paar uurtjes te spelen savonds.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik moet me echt inhouden om hem niet te halen door al die verhalen hier godverdommeMUST.BE.PATIENT.
Prioriteitenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik wil Until Dawn ook een keer proberen, maar ik merk nu al meteen dat ik weinig tijd heb om te gamen in verband nieuwe baan
ik ook, tot het einde van chap 5quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haha, jezus
Ik zit in chapter 5 met nog 6 man
donker wle; maar speel samen met mn chick dus we hebben gewoon het geluid lekker hard ipv een headsetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:51 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Speel je s'nachts met een headset ? schrik zelf echt om het kwartierverder is het inderdaad meer dan een prima game
heel veel dlcquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:40 schreef DKUp het volgende:
Ik hoop dat Until Dawn een succes wordt.
Supermassive heeft zich bewezen in ieder geval.
Omdat ik deze maand ook al PES en MGSV full price ga halen.quote:
Het verhaal van die 2 delen zijn wel vrij essentieel in het verhaal. Deze samenvatting vind ik persoonlijk een aanrader: http://imgur.com/gallery/VpkZLquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:57 schreef MrStalin het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik gewoon het verhaal van MGS3 en Peace Walker moet lezen/kijken voordat ik aan MGS5 begin, of dat ik de games gewoon nog moet gaan spelen.Wat vinden jullie?
Damn dat ze dat durft, meeste zouden dat nooit doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
donker wle; maar speel samen met mn chick dus we hebben gewoon het geluid lekker hard ipv een headset
Game voor tussendoor kan toch geen kwaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat ik deze maand ook al PES en MGSV full price ga halen.
Doe je eindelijk eens wat hehequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik wil Until Dawn ook een keer proberen, maar ik merk nu al meteen dat ik weinig tijd heb om te gamen in verband nieuwe baan
Bij mij is ie al verzonden (NedGame)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef mtchel112 het volgende:
Wanneer wordt mgs nou geleverd? Ik dacht dat ze vandaag al werden verstuurd en morgen geleverd?
Heb ik mooi bij de verkeerde toko besteld, yourgamezone levert dus pas maandag, moraalriddersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij mij is ie al verzonden (NedGame)
Bij gameshops is het vaak volstrekte willekeur qua leveringquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb ik mooi bij de verkeerde toko besteld, yourgamezone levert dus pas maandag, moraalridders
Lees op BG dat toch al aardig wat shops hem hebben verstuurd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij gameshops is het vaak volstrekte willekeur qua levering
en de post bezorgt niet meer op maandagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Heb ik mooi bij de verkeerde toko besteld, yourgamezone levert dus pas maandag, moraalridders
Weet niet of er opbouwende muziek is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ligt het trouwens aan mijn zenuwen of zijn de schrikmomenten in until dawn een beetje voorspelbaar zoals bij alle horrorfilms enzo.
(niet dat ik het geen tof spel vind hoor, die game vermaakt me echt meer dan prima)
Maar ik ben tot nu toe 1x geschrokken, en had dat eigenlijk wel meer verwacht
Verstuurt* Levering op dinsdag, maakt verder niet uit want ik zit dan op mn kamer. Ps4 in het weekend bij mn ouders, prioriteitenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
en de post bezorgt niet meer op maandag![]()
dus hoop dat je de CE hebt besteld.
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
Van Cliffy B.
Geen idee of het op de PS4 komt:
Och, arena-shooters worden nu massaal gemaakt dus Cliffy kijkt maar ff.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).
En volgens mij heeft 'ie ergens vorig jaar de woorden 'pc-exclusive' gebruikt.
Cliffy heeft ieder uur een andere meningquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kans is klein denk ik. Hij zei ooit dat pc-gaming dood was, toen ging 'ie massaal consolegames maken, toen was 'ie daar klaar mee en nam 'ie een jaar sabbatical, toen ging 'ie weer pc-games maken. Een recent citaat van hem is dat shooters met tobo+muis gespeeld horen te worden (goed punt, daar niet van).
En volgens mij heeft 'ie ergens vorig jaar de woorden 'pc-exclusive' gebruikt.
True that. Ik hou die titel wel ff in de gaten, maar het is niet echt (meer) mijn genre. Nu is CliffyB natuurlijk wel bij uitstek iemand die weet hoe je een arena-shooter maakt. Ik hoopte altijd nog dat hij een vervolg zou maken van Bulletstorm. Niet bepaald een hoogvlieger qua narrative maar die game was zoooo vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, arena-shooters worden nu massaal gemaakt dus Cliffy kijkt maar ff.
Bij de extras heb je een filmpje waar ze het tessten bij gamers. Ze bouwen de spanning eerst op en dan BOEM.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet niet of er opbouwende muziek is?
Is zo dodelijk altijd met horrorfilmsje kan op de seconde er bijna vanuit gaan dat er iets zal gaan gebeuren. (Of de muziek valt juist ineens weg)
Ooh op die fiets, dan wacht ik wel even op de MM aanbiedingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Morgen, bij mij
Maar zover ik weet (nog) niet in fysieke winkels.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
Gvd morgen al om 10:00 van huis weg dus wordt 's avonds pas gamen
Ik heb eigenlijk hetzelfdequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:03 schreef E-Dubble het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of ik em moet halen. Heb misschien één missie gedaan destijds op de ps2 en daar herinner ik me weinig van. Ground zeroes vond ik zwaar kut dus heeft het dan zin?
De muziek en de omgevingen, gewoon abnormaal sfeervolquote:
Denk het niet in dat geval. Type game moet je wel liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:03 schreef E-Dubble het volgende:
Zit nog zwaar te twijfelen of ik em moet halen. Heb misschien één missie gedaan destijds op de ps2 en daar herinner ik me weinig van. Ground zeroes vond ik zwaar kut dus heeft het dan zin?
Ja manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk hetzelfde
[..]
De muziek en de omgevingen, gewoon abnormaal sfeervol
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:32 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat mijn CE van MGSV voor de PS4 was verzonden naar PostNL. Betekent dit dat ik hem dan morgen in huis krijg of dinsdag pas?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als postnl de post bij hun op komt halen wel, als ze het zelf moeten wegbrengen ws zaterdag maandag. Bij veel systemen verandert de status in verzonden als de bestelling is ingepakt en klaar ligt voor verzending, betekent dus niet dat ie al daadwerkelijk bij postnl is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |