Ontworpen door een ps4 gebruiker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:17 schreef Friday12 het volgende:
Moest de game even uitzetten...Het schijnt dat er momenteel meerdereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. rondlopen bij jou in de buurt...
Ik wil je natuurlijk niet bang maken, zo vlak voor het slapen gaan, en ik ga er vanuit dat ze jouw gesnurk niet zullen horen wanneer ze over de daken klauteren, maar het is maar even dat je het weet...
Jammer dat ie niet echt mooi is. Ik had trouwens graag een gratis Journey dynamic theme gezien, maar helaas. Had die wel op de PS3, maar blijkbaar is alleen de game cross-buy, en niet zo'n thema.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
Gratis Everybody's gone to the rapture thema
http://blog.eu.playstatio(...)d-expert-hints-tips/
Er staat een kleine of grote spoiler in de tips, hoop een kleine![]()
Eens, mappen o.i.d. zullen wel chill zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UI van de PS4 mag nu ook wel geüpdatet worden. Een lange balk met games ziet er gewoon niet uit.
Klopt heb op de telefoon ook alles in mappen geschaart. Veel gemakkelijker dan een lange lijst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, mappen o.i.d. zullen wel chill zijn.
Ze gaan allemaal dood op het eind. Tenminste, dat kan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 06:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er geen apart Until Dawn topic? Ben erg bang voor spoilers.
Gaat bij mij waarschijnlijk gebeuren de eerste runquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal dood op het eind. Tenminste, dat kan.
jammer dat je die van de p3 niet gewoon kan weggooienquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:29 schreef Friday12 het volgende:
a dus eens ruimte maken door saves te backupen op een USB van games die ik ni
ik had gister in 2 chapters , 4 man minderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:30 schreef Studiotje het volgende:
Oke, ik maak de verkeerde keuzes in Until Dawn2 down, 6 to go
Mooi toch, ruimt lekker opquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had gister in 2 chapters , 4 man minder
Zeker voorspelbaar ja, maar dat hoort er ook wel bij imo. Het is 1 groot cliché maar daarom niet minder leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ligt het trouwens aan mijn zenuwen of zijn de schrikmomenten in until dawn een beetje voorspelbaar zoals bij alle horrorfilms enzo.
(niet dat ik het geen tof spel vind hoor, die game vermaakt me echt meer dan prima)
Maar ik ben tot nu toe 1x geschrokken, en had dat eigenlijk wel meer verwacht
Ja zo kun je het zeker omschrijven!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Untill Dawn is de videogame versie van Cabin in the Woods volgens mijAl was die laatste wel iets meer meta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Dat vindt EG ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Untill Dawn is de videogame versie van Cabin in the Woods volgens mij
http://www.eurogamer.net/(...)ne-censored-in-japanquote:It's hardly be a spoiler to say that the game's cabin in the woods story features plenty of death.
Kan op de PS3 wel.. Maar die nemen zo zo weinig ruimte in tegen over die van de PS4quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat je die van de p3 niet gewoon kan weggooien
Speel je s'nachts met een headset ? schrik zelf echt om het kwartierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
ligt het trouwens aan mijn zenuwen of zijn de schrikmomenten in until dawn een beetje voorspelbaar zoals bij alle horrorfilms enzo.
(niet dat ik het geen tof spel vind hoor, die game vermaakt me echt meer dan prima)
Maar ik ben tot nu toe 1x geschrokken, en had dat eigenlijk wel meer verwacht
Haha, jezusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had gister in 2 chapters , 4 man minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |