Nodigt het nu echt uit tot nog een playthrough?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Until Dawn uitgespeeld. Wat een heerlijke game. Supermassive Games heeft zich bewezen met Until Dawn.
De acht personen hebben het overleefd, het was pittig maar ontzettend vet
Ik ben ook bezigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef DKUp het volgende:
Until Dawn uitgespeeld. Wat een heerlijke game. Supermassive Games heeft zich bewezen met Until Dawn.
De acht personen hebben het overleefd, het was pittig maar ontzettend vet
eens, ik wil gewoon een fullscreen iets met blokken die je aan kunt passen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UI van de PS4 mag nu ook wel geüpdatet worden. Een lange balk met games ziet er gewoon niet uit.
Vet. Dynamisch thema ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
Gratis Everybody's gone to the rapture thema
http://blog.eu.playstatio(...)d-expert-hints-tips/
Er staat een kleine of grote spoiler in de tips, hoop een kleine![]()
dat andere thema van rapture is ook wel ok, met dat molentje. Moet je volgens mij eerst t spel kopen.quote:
Zoals Windows?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
eens, ik wil gewoon een fullscreen iets met blokken die je aan kunt passen.
Ik vind van wel, sommige dingen lukte niet bijvoorbeeld. Een keuze in het begin kan zorgen voor een hele andere band met een personage later. Ik heb niet alle voorwerpen gevonden en die zou ik wel willen vinden voor het volledige verhaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nodigt het nu echt uit tot nog een playthrough?
Ik zag hetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben ook bezigtot nu toe leeft iedereen nog... maar ik heb een hekel aan schrikmomenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik vond de schrikmomenten meevallen, hoewel
GAST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*eject knopje drukt* *marktplaats opent*
One piece treasure cruise .quote:
zoiets, sowieso beter dan zo' domme rij.quote:
hmkay, niets voor mij denk ikquote:
Heb er niet zo last van eigenlijk. Bij outlast scheet ik echt in mn broek. Dat was niet meer leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ben ook bezigtot nu toe leeft iedereen nog... maar ik heb een hekel aan schrikmomenten
Ziet er tof uit, snap alleen de logica niet echt van deze opzet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er tof uit. En ook nog eens geordend.
[ afbeelding ]
Het beschikt juist wel over veel logica. Alles is in mapjes gezet zodat de UI een clean uiterlijk heeft en alles makkelijk te bereiken is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, snap alleen de logica niet echt van deze opzet.
Maar Sony mag de UI wel een update geven, blijf vaak het gevoel hebben dat de UI snel af moest.
Gebeurt wel vaker inderdaad, ligt het morgen bij Post-NL om de volgende dag af te leveren, maar ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoop doet leven! Zaterdag geen tijd en maandag op vakantie, dus morgen nog even gamen zou goud zijn
Ja, in mapjes. Maar als ik voor digitale games eerst m'n bibliotheek ding in moet, meh.. vind dat ding nu al onoverzichtelijk. Handig. Maar chats kunnen beter gewoon bovenin staan, netzoals trophies. Als je die mappen zou kunen vervangen door games die je vastzet, bijvoorbeeld. Graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het beschikt juist wel over veel logica. Alles is in mapjes gezet zodat de UI een clean uiterlijk heeft en alles makkelijk te bereiken is.
Dat is hoe iemand het wil?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er tof uit. En ook nog eens geordend.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |