SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
crash komt nog wel, de andere...geen ideequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niemand zal wel weten of we ooit nog de orginele Crash Bandicoot, Spyro, Ratchet and Clank op de PS4 kunnen spelen![]()
Dus?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Solid Snake zit niet in MGSV, dat is Big Boss...
kijk, een kenner als OPquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Spoiler!quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef LeaderRoel het volgende:
niemand behalve kojimaquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk ik. Want wie begrijpt het verhaal in MGS nou nog?
Ik snapte al geen cholera van de samenvatting...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Typisch zo'n Japanse kutgame. Kloons, double agents, triple agents, mensen die dood zijn en toch weer nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij hebben de verhaal schrijvers eerst wat gesnoven en gezopen voordat ze begonnenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jak and Dexter?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
crash komt nog wel, de andere...geen idee
R*c vast ook wel, evenals die andere grote titel waarvan ik de naam nu ff kwijt ben
jesh die jquote:
die wordt zo foking vet jongequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
die komt sowieso, waren al beelden van. Remake van het eerste deel.
oh toch ratchet & clank, ik dacht jak & daxterquote:
Denk dat het wel meevalt, is geen Ubisoft ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:17 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh toch ratchet & clank, ik dacht jak & daxter![]()
Maar ziet er prachtig uit ja, zou me niks verbazen als het eindresultaat minder mooi is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan dit genre, want Heavy Rain vond ik wel duidelijk beter dan deze game.
Ik wil het verhaal nog 1 keer spelen waarin iedereen doodgaat, en mogelijk de platinum pakken en dan is het tijd voor de game van het jaar: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!
Ik en iedereen met een IQ boven de 100. Zo moeilijk is het niet als je maar een beetje oplet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
addictquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:40 schreef Jimbo het volgende:
what the flying cake fuck mediamarkt ?
Ik bestel, ik betaal.... MAAR GEEN ORDER!
kutzaak blijft het toch ook. morgen maar WEER bellen
aan?quote:
Men ben gewoon mensen misgelopen zoals die Bald soldier. Kan ik weer die missies opnieuw doen en iedereen afknallen voor de lulz.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Voor degene die de perfecte save game van gz willen overzetten naar tpp voor extra's, iemand op reddit heeft ook een jpgtje gemaakt met wie en wat er op je save game moet staan:
[ afbeelding ]
Ga met je games terug naar de winkel, meestal geven ze je dan alsnog gewoon 'toegang' tot de actiequote:Op maandag 31 augustus 2015 01:01 schreef Dagger87 het volgende:
Kut. Ik heb Until Dawn en mgs5 is al verstuurd. Kon gewoon met die 3=2 actie een gratis spel krijgen. Minpunt voor pre-orderen.
zo moeilijk ia het nou ook weer nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je van het genre houdt is het een topgame.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wil vandaag ook naar de MM, even Batman, Until Dawn en (?) binnenharken. Is Until Dawn wat, iemand die het al heeft? Ik ben heel erg benieuwd namelijk.
Nou nou rustig maar hoor, we weten ondertussen al wel dat je een fanboy bentquote:Op maandag 31 augustus 2015 00:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik en iedereen met een IQ boven de 100. Zo moeilijk is het niet als je maar een beetje oplet.
games kopenquote:
oh ja, maar dat is algemeen bekend tochquote:
Als je van horror en Heavy Rain houdtquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wil vandaag ook naar de MM, even Batman, Until Dawn en (?) binnenharken. Is Until Dawn wat, iemand die het al heeft? Ik ben heel erg benieuwd namelijk.
Anders lees je dit topic gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef Ixnay het volgende:
Mijn ongezouten mening over Until Dawn na 2 playthroughs.
+/- Graphics zijn okayish voor een PS4 spel, gemiddeld tot bovengemiddeld.
+ Butterfly effect zit goed in elkaar, je gaat nadenken over je daden. Al denk je vaak dat je iets goed doet, terwijl dat later verkeerd uitpakt. Dit is niet nieuw in games, maar hier is er echt goed aandacht aan besteed. Het is zelfs visueel gemaakt in het menu, waar je ziet wat oorzaak en gevolg zijn.
+ Lengte van de game is prima voor dit genre. Niet te kort en niet te lang.
+/- Het verzamelen van collectibles is als opvulling toegevoegd, en hadden mogen wegblijven. De manier waarop deed me denken aan The Order 1886, ze liggen er en je kunt ze pakken, maar verder wordt het geheel ook wel duidelijk zonder deze collectibles.
- De totems maken het misschien mysterieus, maar je hebt er niets aan. Je krijgt een flash te zien wat er (mogelijk) gaat gebeuren als een waarschuwing, maar het zal je keuzes niet gaan veranderen, omdat je niet weer hoe je deze situatie vermijdt door het maken van de juiste keuzes.
- De personages hadden zo uit Geordie Shore geplukt kunnen zijn. Hun gedrag past ook niet bij de situatie. Als je bang bent en er gaat ineens uit het niets zomaar een deur open reageer je niet met "Hey, let's go!"
-- Het verhaal is normaal maar een onderdeel van een game, maar in dit genre vind ik het toch wel zwaarder meetellen, omdat de game vrijwel alleen om het verhaal draait. Als eerste is het raar waarom deze jongeren naar dit oord toe willen gaan. Als je echt in deze situaties terecht zou komen, zou je heel anders reageren en bij elkaar blijven totdat hulp zou komen. Kort samengevat: Het hele verhaal voelt ongeloofwaardig en onlogisch aan. Maar misschien is dit kenmerkend voor "cabin-in-the-wood-horrorfilms". Na de tweede sessie werd het allemaal wat beter te begrijpen waarom bepaalde dingen zijn zoals ze zijn, maar het hangt allemaal vaag samen.
+ De sessies met Dr. Hill zijn leuk bedacht en volgens mij hebben je keuzes tijdens deze gesprekken ook invloed op details in het verhaal. Als je bijvoorbeeld zegt dat je bang bent voor injectienaalden, dan word je bijvoorbeeld door iemand met een injectienaald achterna gezeten.
+ Vanaf hoofdstuk 7/8 kan het verhaal pas echt "spannend" genoemd worden. Bij de eerste 3 hoofdstukken had ik zoiets van "waar ben ik mee bezig?", maar dit wordt meer dan goed gemaakt. Als je door het cheesy gedrag van de personages heen kan kijken i.c.m. de cliché setting is het een vermakelijke "game".
As aanvuling op het stuk over het verhaal vind ik dat de voor 1 ding echt wat originelers hadden mogen bedenken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan dit genre, want Heavy Rain vond ik wel duidelijk beter dan deze game.
Ik wil het verhaal nog 1 keer spelen waarin iedereen doodgaat, en mogelijk de platinum pakken en dan is het tijd voor de game van het jaar: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain!They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Neem voor mij als derde game dan maar Until Dawn mee. Thnx, een gratis game kan ik altijd waarderenquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:49 schreef HostiHawaii het volgende:
Zijn er mensen in omgeving zoetermeer die 3=2 willen meedoen en maar 1 game willen?
Ik wil Batman en Metal gear zelf namelijk, 3 games is me teveel van het goede.
Hoeveel gratis games heb je ondertussen al mogen ontvangen als crewlid? voor 40 euro is ie voor jou.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neem voor mij als derde game dan maar Until Dawn mee. Thnx, een gratis game kan ik altijd waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |