Aangekondigd maanden na release.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
TLOU Left Behind is fantastisch, dus laat maar komen.
Eerst de game afmaken, dan kijken of er tijd/interesse voor is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:35 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Is niet erg tenzij de game korter is dan normaal of als het lijkt dat de dlc deel uit zou moeten maken van de game. Anders is het toch gewoon prima?
Ik bedoel, moeten ze het dan geheim houden tot de release?
Inderdaad. Ik haal de remaster wel.quote:
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst de game afmaken, dan kijken of er tijd/interesse voor is.
Bij Rockstar trekken ze zich daar toch ook niets van aan? Die zijn nu nog steeds bezig met de story DLC voor Gta V waarvan iedereen al weet dat die ooit gaat komenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:16 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.
En daar is niets mis mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:16 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je weet toch wel een beetje hoe games worden ontwikkeld? Het moet ruim van tevoren worden ingepland. Je kunt niet 'kijken of er interesse voor is'. Want anders duurt het misschien wel een jaar voordat ze dan de uitbreiding af hebben.
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij Rockstar trekken ze zich daar toch ook niets van aan? Die zijn nu nog steeds bezig met de story DLC voor Gta V waarvan iedereen al weet dat die ooit gaat komen
Er komt volgend jaar (volgens mij voorjaar) een remake uit van de 1e Ratchet & Clank game.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Niemand zal wel weten of we ooit nog de orginele Crash Bandicoot, Spyro, Ratchet and Clank op de PS4 kunnen spelen![]()
Press A to skip missionquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.
Sarcasme niet kunnen herkennenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Press A to skip mission
Liegen over next-gen en PC release in de hoop dat mensen het dubbel gaan kopen
"Prima voorbeeld"
Beetje de Donald Trump onder de developers. Zitten op een berg geld en overal geld aan hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Rockstar is een prima voorbeeld waar elke ontwikkelaar zich aan zou moeten spiegelen.
Define "we". Er zijn altijd mensen die het niet boeit en de boel gewoon gaan preorderen, met seizoenspas en al. Ik snap ze ook niet, want bij release gaan ze piepen over gigabyte aan patchesquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu al dlc aankondigen
Dat is toch erg? Wanneer gaan we er iets tegen doen?
Je gaat geen Fallout kopen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee.
Ik doe gewoon niet meer aan games die zeggen: 'die game die over een half jaar uitkomt, daar gaan we ook nog extra's voor maken die je geld gaan kosten'.
Je weet al dat het komtquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Fallout is nog geen dlc aangekondigd.
Maar je snapt het verschil toch wel?quote:
Natuurlijk, maar de industrie is veranderd. Ik heb liever ook games waar je alle content na de release gratis krijgt. Je weet ook niet wat voor een verhaal de DLC krijgt, als het uit de mainstory is geknipt heb ik er geen respect voor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je snapt het verschil toch wel?
ow, die komt echt welquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Fallout is nog geen dlc aangekondigd.
ik heb geen idee wat die twee met elkaar te maken hebben. Vooral niet nadat ik Elders Scrolls gespeeld heb. 45GB aan installatiebestanden, plus 15GB patch en daarna nog eens 15GB.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Define "we". Er zijn altijd mensen die het niet boeit en de boel gewoon gaan preorderen, met seizoenspas en al. Ik snap ze ook niet, want bij release gaan ze piepen over gigabyte aan patches
Ik pas mijn posts al flink naar beneden aan om het nog redelijk acceptabel op een FOK! niveautje te krijgen, maar ik zou het dus speciaal voor jou nog verder omlaag moeten schroeven richting 'Nijntje-niveau'!?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yi, leer je punt eens wat bondiger te melden zeg. Allemachtig.
Witcher 3 dlc:![]()
Batman Arkham Knight dlc:
Ze hebben met elkaar te maken in de zin dat het een ander teken is van een instortende industrie. Patches en updates van tientallen GB kunnen nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat die twee met elkaar te maken hebben. Vooral niet nadat ik Elders Scrolls gespeeld heb. 45GB aan installatiebestanden, plus 15GB patch en daarna nog eens 15GB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |