Ik twijfel nog steeds. Ik heb nooit iets met de Metal Gear reeks gehad en ook Ground Zeroes, die een tijdje terug bij de PS Plus games zat, vond ik helemaal niks. De Splintercell reeks daarentegen vond ik wel heel tof.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm al die goede reacties over MGS... Nu wil ik hem ook hebben 😁😅
ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:28 schreef jackson het volgende:
Dat Metal Gear Solid is een vrij dolle boel... Slecht de Prologue gedaan maar die was al meesterlijk, vanavond verder. 9/10
zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:30 schreef DKUp het volgende:
Ik ga maar proberen om alle missies en gevangen te halen in Ground Zeroes.
Helaas volgend jaar pas ergensquote:Op woensdag 2 september 2015 09:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer komt die nieuwe Ghost Recon (Wildlands of zo iets?) eigenlijk uit?
Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ben nu bij missie 8 ofzo, ook veel side ops gedaan, en het wordt steeds beter. 9.52/10 tot nu toe.
Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te wordenquote:
oh dan ben ik al voorbij missie 8quote:Op woensdag 2 september 2015 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook bij missie 8, maar zag dat je daar een ''missile'' wapen voor nodig hebt die ik nog niet kan maken bij R&D.
Vind het trouwens wel jammer dat je bij het begin van elke missie te zien krijgt wie je tegen gaat komen...
Mij ook, heb er zin inquote:Op woensdag 2 september 2015 09:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jammer, dat lijkt mij echt een kneiter van een game te worden
Ga ik dat maar doen vanavond.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
oh dan ben ik al voorbij missie 8
Je kan gewoon missie 10 doen, toen ik die haalde kreeg ik de missile launcher en nog een heleboel andere dingen.
Verrassend.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens alles bij MM annulerener is verdomme niks leverbaar zeg
Ik heb alles gekregenquote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens alles bij MM annulerener is verdomme niks leverbaar zeg
Ik ook, kreeg ineens een SMSje dat ik m op kon halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik had MGS zondag al binnen via GameMania
Ach ja, misschien morgen maar eens kijken bij de MMquote:Op woensdag 2 september 2015 09:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zonde van je tijd als je ook phantom pain kunt spelen
Inderdaad zegquote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
die companion app is best handig![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:13 schreef DKUp het volgende:
Ik moet mijn mening bijstellen over Ground Zeroes, het is eigenlijk gewoon fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]Dat geloof ik graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Onbegrijpelijk dat Nintendo haar Wii U niet beter in de markt heeft weten te zetten. Dit is letterlijk wat een Wii U out-of-the-box kan, zonder dat je extra geld kwijt bent voor een tablet.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
die companion app is best handig![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |