Dat zegt toch niets?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oost europa he. Ben je dom ofzo
in europa doen ze vrijwel geen zomerstop maar een hele lange winterstopquote:
Oja, klinkt logisch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in europa doen ze vrijwel geen zomerstop maar een hele lange winterstop
Stond een stomme wielrenner.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:42 schreef DonRaja het volgende:
Naar wie kijken we in de OP en wie heeft die rechter muts zwanger gemaakt?
Ja vooral ook omdat je met een Tsjechische en Roemeense club twee landen 6 wedstrijden afpaktquote:
Eredivisie spelers zijn de beste spelers ja togquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als Koeman straks als die wint van een club met 24 keer minder money
Dat had ik door.quote:
Speelt bij Vojvodina.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg maar even uit wat Chaves met de Europa League te maken heeft.
koeman mag een vlucht naar schiphol pakken ipv southamptonquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als Koeman straks als die wint van een club met 24 keer minder money
Hij heeft Tadic en Mane op bankje en Martina erinquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eredivisie spelers zijn de beste spelers ja tog
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg maar even uit wat Chaves met de Europa League te maken heeft.
Denk je erom.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikker die Engelse clubs uit de liek als ze toch niet mee willen doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft Tadic en Mane op bankje en Martina erin
yolo
Chavesgodquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, komen niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Glorietijden voor het Nederlands voetbal
Hij wil wel winnen. Rest is wel basis, maar het loopt gewoon niet. Komen zo wel wissels denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flikker die Engelse clubs uit de liek als ze toch niet mee willen doen
Je bent zelf een verboden Colombiaantje.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Colombiaantjes zijn verboden in dit topic.
Ik betwijfel ditquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij wil wel winnen. Rest is wel basis, maar het loopt gewoon niet. Komen zo wel wissels denk ik
Dat wij die in eerbied mogen herdenken.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit gaat Astra over de streep trekken. Ontzettend irritant en gehaaid bezig.
Kappen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, mijn post is leeggemaakt.
En laten staan.
Ik vermoed dat ik er een note bij heb.
Je hebt er nu 2?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, mijn post is leeggemaakt.
En laten staan.
Ik vermoed dat ik er een note bij heb.
Angst maakte zich meester over mijquote:
AWWWW YEAAAHHHHquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standard zal straks uit de EL liggen. Wordt een slecht jaar voor België. AA Gent die geen enkele punt zal pakken . Brugge en Anderlecht die niets voorstellen dit seizoen. en nu Staandard eruit
Voorlopig zal NL dus voor België blijven op de Uefa Ranking.
En Oekraine? Die zitten ook vlakbij ons op die lijst.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Standard zal straks uit de EL liggen. Wordt een slecht jaar voor België. AA Gent die geen enkele punt zal pakken . Brugge en Anderlecht die niets voorstellen dit seizoen. en nu Staandard eruit
Net aantal, ik heb er teveel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu 69 notes.
Mooi aantal, niets meer aan doen.
Nee. Ajax dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Astra überhaupt een schot gelost deze wedstrijd?
Ja een paar hele mooie afzwaaiersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als wij ooit onder België komen gooien we de handdoek, dan is het gewoon afgelopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha lekker voor hemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kijk de wedstrijd hij jankt zowat
Heeft België überhaupt ooit wel eens succes op het sportgebied?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed werk verricht.quote:
8 blijkbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zie je dat?quote:
Ze staan er vooralsnog ruim achter... PSV gaat ook niet veel punten pakken in deze poulequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een kopbal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
kwartfinalequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Heeft België überhaupt ooit wel eens succes op het sportgebied?
gast die staan er toch al lang bovenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En Oekraine? Die zitten ook vlakbij ons op die lijst.
Op naar de 10.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef Rickertman96 het volgende:
TOOOOOOOOOOOOOOOOR BVB
REUS HATTRICK
Met korfbal regelmatig zilver achter Nederland.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef Collide het volgende:
[..]
Heeft België überhaupt ooit wel eens succes op het sportgebied?
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nu 69 notes.
Mooi aantal, niets meer aan doen.
8quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Cool ik heb er 29quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Oja, valt me nog mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.flashscore.nl/(...)edstrijdstatistieken;0
tijd rekkenquote:
Ik 3 in 15 jaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Cool ik heb er 29
Allemaal positief sws
Ik heb 106 positieve notes.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Cool ik heb er 29
Allemaal positief sws
Ze zouden jou moeten verbieden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Colombiaantjes zijn verboden in dit topic.
Lekker rustig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Collide het volgende:
Binnenkort dus wedstrijdje zonder publiek.
mods?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zouden jou moeten verbieden.
Zit wel wat potentie in dit elftal. Alhoewel als het eenmaal goed draait ongetwijfeld een kwart tot de helft weer verkocht zal worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Als AZ straks Jahanbaksh en die Servier erbij heeft zeg. Wat een lekker elftal
Zoals eerder vermeld sta ik hier volledig achter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zouden jou moeten verbieden.
PSV en Feyenoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel ploegen hadden we vorig jaar in de groepsfase van de EL?
Twee toch>
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee toch>
Feyenoord, PSV en Zwolle toch? Die wonnen toen de bekerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee toch>
Ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Die keeper van AZ blijf ik wel matig vinden
Gelukkig staat er nog een keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Die keeper van AZ blijf ik wel matig vinden
Toen was die regel er nog niet. verloren in de play-offs van sparta praag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord, PSV en Zwolle toch? Die wonnen toen de beker
Zwolle vloog eruit tegen Spartaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje hoor, Cavaliers en ik hebben een hele speciale band.quote:
Zwolle had voorronde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
De bekerwinnaar gaat pas sinds dit jaar direct EL in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hopen dat TV-technisch Ajax in het bovenste gedeelte zit en AZ in het onderste.
En GAE natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax, AZ en Groningen in de EL.
Vitesse is dus de grootste faalploeg.
Vitesse was teveel onder indruk van Sausquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZquote:
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Picture in picture alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZ
Jullie gingen vorig jaar wel door anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.
Tegen Roma mag je verliezenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZ
Zolang Ajax en AZ maar niet tegelijk zitten is het prima.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fox gaat sowieso ook wel wat uitzenden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
24 ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is die Van der Linden eigenlijk? Die heeft zo'n oude kop
Of Utrecht in dat ene seizoen dat ze 5x gelijk speeldenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doen
25quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Ja, ik dacht ook dat dat een 30+er is, maar hij is nog vrij jong.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
quote:
het kan nogquote:
nee joh kijk hoe kansloos tegen sousquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doen
AZ is geen groepshoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef TheVulture het volgende:
AZ en Ajax ook beiden groepshoofd, dus dat betekent dat je de meeste goede ploegen ook nog ontloopt dus goed voor de coëfficienten
Maar nu hebben ze Maduro.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee joh kijk hoe kansloos tegen sous
Gaar afgekeurd doelpunt tegen Liverpool, rare beslissingen bij Steaua...Ja toen moesten ze echt door ja. Heerlijk elftal destijds trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Utrecht in dat ene seizoen dat ze 5x gelijk speeldenToen hadden ze minimaal 4x moeten winnen
Tering, dan had ik er toch een tondeuze overheen gehaaldquote:
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef TheVulture het volgende:
AZ en Ajax ook beiden groepshoofd, dus dat betekent dat je de meeste goede ploegen ook nog ontloopt dus goed voor de coëfficienten
Gewoon Hummels of zo eruit halenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Aubameyang erin
Dit wordt dus 10-2
Tjah saus is kansloos tegen midellandquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee joh kijk hoe kansloos tegen sous
Ja omdat Stijn ze in de verkeerde richting pushtequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.
Oh dat dacht ik gelezen te hebben, maar zie het nu jaquote:
Ja, die gaat Nederland wel weer voorbij op de ranking van 2017. Ook Kroatië is zo goed als klaar Dinamo Zagreb pakt hoogstens een puntje in de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Roemenië nu al zonder clubs in Europa.
Dit zeg ik al maandenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef TheVulture het volgende:
De gouden lul van Koeman is wel uitgewerkt daar denk ik, vorig jaar eerste driekwart seizoen boven verwachting, daarna kwam de klad er toch ook al in en het zet nu door
Jawel, Barca zit niet in hun poulequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.
Die heeft echt vieze mazzel gehad bij Feyenoord ook al, toen Rutte kwam kreeg ie meteen kutmateriaal en dus zaten alle supporters op hem te kankerenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef TheVulture het volgende:
De gouden lul van Koeman is wel uitgewerkt daar denk ik, vorig jaar eerste driekwart seizoen boven verwachting, daarna kwam de klad er toch ook al in en het zet nu door
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tegen Roma mag je verliezen
Rutten was een idiootquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft echt vieze mazzel gehad bij Feyenoord ook al, toen Rutte kwam kreeg ie meteen kutmateriaal en dus zaten alle supporters op hem te kankeren
degraderen met die zooiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al 8 maanden man.
Italiaan kan weer niet presteren
Dat is een prima versterking voor Southampton. Goede keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is er mis met Stekelenburg halen die al drie jaar geen wedstrijd heeft gekeept dan?
Kan ik niet ruiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel het feit dat we niet eens Europees hebben gehaald uiteindelijk.
heb er ook weinig mee maar is niet slechter dan koemanquote:
Lol.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Nozick het volgende:
[..]
Dat is een prima versterking voor Southampton. Goede keeper.
Ik denk dat ze Marsman moeten halen.quote:
Vorig jaar had ie mazzel dat Eredivisiespelers het prima deden, maar die blijken toch in het niet te vallen bij de echte toppers, nu alle ploegen voldoende geld hebben om zich te versterken. En hij is in die wedrun toch een van de verliezers van de transferperiode denk ikquote:
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar had ie mazzel dat Eredivisiespelers het prima deden, maar die blijken toch in het niet te vallen bij de echte toppers, nu alle ploegen voldoende geld hebben om zich te versterken. En hij is in die wedrun toch een van de verliezers van de transferperiode denk ik
je bent overdreven negatief op hemquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als koeman blijft is die kans aanwezig
Je vergeet Mega Toby.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.
Elia was een faal.
Alleen Tadic was goed
Schneiderlin wordt gemistquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pelle faalde de eerste 2e seizoenshelft.
Elia was een faal.
Alleen Tadic was goed
2 punten en uit ELquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent overdreven negatief op hem
Dat ja. Seizoen is net begonnen, EL boeit toch niet voor hen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
je bent overdreven negatief op hem
Daar denken supporters anders overquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat ja. Seizoen is net begonnen, EL boeit toch niet voor hen.
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.quote:
Ze hebben er vorig jaar anders de ballen voor uit hun broek gevochtenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
EL boeit hun dus wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Want de scouts haalde die gefaalde Nederlandersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.
ze moeten koeman geen spelers laten kopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Engelse clubs falen altijd in Europa laatste jaren. Is niet Koemans schuld. Vorige jaar beste prestatie ooit. Bestuur moet eens een betere scout aannemen.
Je zit onzin te pratenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De fans maybe, kijk hoe Engelse clubs de EL aanpakken
Southampton is niet te vergelijken met een liverpool of tottenham als het om EL gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ontken maar
Ze presteren geweldig
Koeman over EL:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De fans maybe, kijk hoe Engelse clubs de EL aanpakken
quote:Wie is Southampton om een Europese competitie niet serieus te nemen? We gaan er voor en moeten eerst de laatste voorronde doorkomen, waarna we zullen proberen op allerlei fronten zo goed mogelijk te strijden. Dat is een uitdaging
Wat lul je nouquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ontken maar
Ze presteren geweldig
En West Ham dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton is niet te vergelijken met een liverpool of tottenham als het om EL gaat.
Rickertman heeft het niet begrepenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je nou![]()
Ze willen echt wel winnen man.
Ik geloof er niks van. BPL clubjes zijn veel te verwend met dat tering geld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat lul je nou![]()
Ze willen echt wel winnen man.
Valt me tegen van hem.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rickertman heeft het niet begrepen
doet ie al niet sinds 1996.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rickertman heeft het niet begrepen
Chelsea won de el okquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. BPL clubjes zijn veel te verwend met dat tering geld.
Wat verwacht jij? Een trainer die zegt 'ey fuck de EL'? Die heb ik nog niet gezien. Kan aan mij liggen.quote:
trquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doet ie al niet sinds 1996.
En hoe zou dat komenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Liet amper basisspelers opdraven.
Genoeg trainers die de EL openlijk laten varen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij? Een trainer die zegt 'ey fuck de EL'? Die heb ik nog niet gezien. Kan aan mij liggen.
Ja door met zo'n kut elftal te komenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Genoeg trainers die de EL openlijk laten varen.
Overigens wilde West Ham zich ook graag kwalificeren maar hebben die Astra gewoon gruwelijk onderschat.
4-0 was geen rare uitslag achterafquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Astra was AZ ook bijna fataal geworden
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja door met zo'n kut elftal te komen
Ik snap het, neem het dan serieus. Ik ga de opstelling zoeken van West Ham.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snel
West Ham klopt wel die kwamen idd met B teamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet wilt snapt dat elftallen als West Ham en Soushempten graag de Europa league in willen (omdat ze nevertenimmer in de CL komen) dan eindigt deze discussie al snel
Deden ze ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap het, neem het dan serieus
West Ham lag er op Malta al bijna uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rickert je hebt jezelf toch al voor lul gezet kap maarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap het, neem het dan serieus. Ik ga de opstelling zoeken van West Ham.
Anders speel je niet met Martina inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West Ham klopt wel die kwamen idd met B team![]()
Maar Sous neemt dit heel serieus.
Blijf geloven ja. Gelukkig vliegt Soton eruit zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rickert je hebt jezelf toch al voor lul gezet kap maar
Iedereen lult elkaar na. In de eerste wedstrijd stond West ham gewoon met de basis hoor. Ze stonden ook 2-0 voor...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
West Ham klopt wel die kwamen idd met B team![]()
Maar Sous neemt dit heel serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |