Feyenoord, PSV en Zwolle toch? Die wonnen toen de bekerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel ploegen hadden we vorig jaar in de groepsfase van de EL?
Twee toch>
Ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Die keeper van AZ blijf ik wel matig vinden
Gelukkig staat er nog een keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Die keeper van AZ blijf ik wel matig vinden
Toen was die regel er nog niet. verloren in de play-offs van sparta praag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feyenoord, PSV en Zwolle toch? Die wonnen toen de beker
Zwolle vloog eruit tegen Spartaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje hoor, Cavaliers en ik hebben een hele speciale band.quote:
Zwolle had voorronde.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
De bekerwinnaar gaat pas sinds dit jaar direct EL in.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hopen dat TV-technisch Ajax in het bovenste gedeelte zit en AZ in het onderste.
En GAE natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax, AZ en Groningen in de EL.
Vitesse is dus de grootste faalploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |