Waarom?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu hopen dat TV-technisch Ajax in het bovenste gedeelte zit en AZ in het onderste.
En GAE natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax, AZ en Groningen in de EL.
Vitesse is dus de grootste faalploeg.
Vitesse was teveel onder indruk van Sausquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZquote:
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Picture in picture alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZ
Jullie gingen vorig jaar wel door anders.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.
Tegen Roma mag je verliezenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Mbt vorig seizoen waren wij dat toch echt.
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat we zes kansloze wedstrijden van FC Groningen moeten verteren op RTL7. En Ajaxwil ik neit tegelijkertijd met AZ
Zolang Ajax en AZ maar niet tegelijk zitten is het prima.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fox gaat sowieso ook wel wat uitzenden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
24 ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is die Van der Linden eigenlijk? Die heeft zo'n oude kop
Of Utrecht in dat ene seizoen dat ze 5x gelijk speeldenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doen
25quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is die Van der Linden eigenlijk? Die heeft zo'n oude kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |