Ja, ik dacht ook dat dat een 30+er is, maar hij is nog vrij jong.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is die Van der Linden eigenlijk? Die heeft zo'n oude kop
quote:
het kan nogquote:
nee joh kijk hoe kansloos tegen sousquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is toch leuk man. Ik zie Groningen best een NEC'tje 2008 doen
AZ is geen groepshoofd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef TheVulture het volgende:
AZ en Ajax ook beiden groepshoofd, dus dat betekent dat je de meeste goede ploegen ook nog ontloopt dus goed voor de coëfficienten
Maar nu hebben ze Maduro.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee joh kijk hoe kansloos tegen sous
Gaar afgekeurd doelpunt tegen Liverpool, rare beslissingen bij Steaua...Ja toen moesten ze echt door ja. Heerlijk elftal destijds trouwensquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Utrecht in dat ene seizoen dat ze 5x gelijk speeldenToen hadden ze minimaal 4x moeten winnen
Tering, dan had ik er toch een tondeuze overheen gehaaldquote:
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef TheVulture het volgende:
AZ en Ajax ook beiden groepshoofd, dus dat betekent dat je de meeste goede ploegen ook nog ontloopt dus goed voor de coëfficienten
Gewoon Hummels of zo eruit halenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Aubameyang erin
Dit wordt dus 10-2
Tjah saus is kansloos tegen midellandquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee joh kijk hoe kansloos tegen sous
Ja omdat Stijn ze in de verkeerde richting pushtequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PSV had ook dat voordeel. Heeft niet echt geholpen.
Oh dat dacht ik gelezen te hebben, maar zie het nu jaquote:
Ja, die gaat Nederland wel weer voorbij op de ranking van 2017. Ook Kroatië is zo goed als klaar Dinamo Zagreb pakt hoogstens een puntje in de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, Roemenië nu al zonder clubs in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |